Philipa jsem dohnal a donutil ho mlčet. Ano, neměl jsem žádnou jistotu, že to neřekne, ale nějakým způsobem jsem mu věřil.
Jenže... když jsem přišel do školy bylo to divný. Jakože fakt divný... S velkým D.
Nikdo to nevěděl, takže Philip své slovo dodržel. Ale když jsem se s Danielem střetli pohledem oba dva jsme pohled sklopili dolů. Nemohl jsem se na něj dívat bez toho, abych nemyslel na to, jak mu ho tam strkám. Ty vole, však já jsem s ním šukal! A užíval si to!
Nevnímal jsem, tak jsem do někoho vrazil.
,,Michaeli!" usmála se na mě Anne.
,,Ahoj," kývl jsem a obešel ji. Za sebou jsem slyšel jen odfrknutí a klapot podpatků.
Byla matika. Kreslil jsem si do sešitu značky svých oblíbených bot a přemýšlel nad tím, co mám jako dělat.
,,Můžu na záchod?" zeptal jsem se náhle učitele.
Přikývl na souhlas a já se s mobilem v kapse odporoučel.
Opláchl jsem si obličej studenou vodou a podíval se na svůj ksychl v zrcadle. Ale v odraze jsem neviděl jen sebe.
,,Musíme si promluvit," vydechl klidně Daniel a narovnal se. Už nevypadal tak bezbraně, jak v noci.
,,Tak mluv," pokrčil jsem rameny a otočil se na něj.
,,Jsi gay?" zeptal se mě.
,,Ne, ale ty jo," uchechtl jsem se.
,,Jsem bisexuál," přikývl.
Mlčel jsem. Nevěděl jsem, co na to říct. Otočil jsem se a chtěl odejít, ale on mě zastavil. Vzal mě za paži a otočil k sobě.
,,Proč jsi to udělal?" zeptal se.
,,Byl jsem opilý," řekl jsem a škubnul rukou, aby mě pustil.
,,Jseš taky na kluky, přiznej se," vyzval mě.
,,Nemusím se ti vyznávat," sykl jsem a strčil do něj.
Nejdřív se na mě podíval naštvaně, čekal jsem, že mě praští, ale pak nasadil ublížený výraz.
Srdce mi bušilo o stošest. Možná proto jsem udělal, to co jsem udělal. Možná mě dostal jeho výraz, možná ten adrenalin, možná to ten zmatený pocit ve mě.
Políbil jsem ho. Zase.
ČTEŠ
DROGA
Teen Fiction*DOKONČENO* „Co, co to děláš?!" zeptal se sděšeně. „Vím, že to chceš taky, Danieli," usmál jsem se a natlačil se na něj ještě víc. ×LGBT× Pro svědomí : - některé kapitoly jsou 15+ - vulgární výrazy - LÁSKA DVOU KLUKŮ, jestli se vám to nelíbí, n...