donderdag 25 juli 2015
'Zullen we nu gaan eten?' vraagt Niall, als we eindelijk klaar zijn en weer buiten de sportzaal staan. 'Ik heb ook honger', zeg ik zacht.
'Zie je? Jullie hongeren ons uit!' Niall slaat een arm om mijn schouders heen en kijkt Liam lachend aan. 'Oké, maar Hazza wilde ook nog gaan zwemmen.' Liam kijkt Harry aan.
'Ja, klopt. Misschien kunnen we eerst even lunchen, want het is al een uur en daarna kunnen we naar het zwembad van het hotel gaan?' stelt Harry voor.
'Is goed, maar ik blijf niet te lang in het water', zegt Zayn, 'Dan droogt mijn haar uit. En ik kan niet zwemmen.'
Niall rolt met zijn ogen en zegt: 'Mij maakt het niks uit! Mijn haar droogt toch wel uit door het blonderen.' De jongens en ik schudden lachend onze hoofden.
'Oh mijn God!' zegt Harry opeens. 'Wat is er?' vraagt Louis bezorgd. 'Liv heeft mijn tattoo op haar schouder!' Harry legt zijn hand op mijn schouder en kijkt er trots naar.
'Ze letten echt niet op, hè?' vraagt Liam aan mij. 'Blijkbaar niet, nee', glimlach ik. Niall kijkt ook en zegt: 'Kijk, dit is mooi, maar je moet er niet te veel zetten zoals die gekken daar.'
'Zeur niet zo, man!' zegt Zayn, 'Het is leuk!' 'Ja, totdat je tachtig bent en een verkreukelde vlinder op je buik heb hangen! Kijk, je schouders verrimpelen niet zo.'
'Nou, en bedankt.' Harry kijkt Niall beledigd aan. 'Laten we gaan', zucht Liam en hij kijkt me met een "zo-doen-ze-altijd"-blik aan. Ik glimlach begrijpend.
We lopen terug naar de lift en gaan naar onze verdieping.
'Ik heb een vraagje...' begin ik. 'Vertel', zegt Zayn en de jongens kijken me vragend aan. 'Mag ik op Insta delen dat ik bij jullie ben? Of moet ik het geheim houden?' vraag ik.
'Van mij mag je wel foto's op Insta zetten, maar zorg er wel voor dat je nooit onze precieze locatie deelt', zegt Louis.
'En misschien is het ook handig om het erbuiten te laten dat we in hetzelfde hotel slapen. In dezelfde kamers...' voegt Liam eraan toe.
'Oké... Zullen we dan zo een selfie maken?' vraag ik verlegen. 'Ja! Leuk! Maar eerst gaan we eten!' zegt Niall vrolijk.
Harry en ik gaan onze kamer binnen en kleden ons om.
Ik doe eerst mijn nieuwe badpak aan en daarover doe ik een jurk.
'Ben je klaar?' Harry klopt op de deur van de kast. 'Ja, bijna!'
Ik haal snel mijn slordige staart uit mijn haar en maak een vlecht. Dan open ik de deur en zeg: 'Ik ben klaar!'
'Oké, dan doe ik ook snel even wat anders aan en dan gaan we.'
Harry staat binnen twee minuten weer naast mij en zegt: 'Laten we gaan eten. Niall zal wel aan het zeuren zijn.' Hij draagt een gele zwembroek.
'Daar zal Zayn blij mee zijn', lach ik sarcastisch. 'Nou, Zayn is meestal wel irritanter, met zijn perfecte haar...' zegt Harry, 'Maar zullen we gaan?'
'Ja, is goed.' Harry slaat zijn arm om mijn middel en zo lopen we samen richting de lift.
Als we bij het restaurant aankomen, zie ik zo veel beroemdheden... 5SOS, Beyoncé, Rihanna, Anne-Marie, Maren Morris, Ed Sheeran, Drake en nog zo veel meer...
Oh, en Niall.
Hij zit in zijn eentje aan een tafel - met een goed gevuld bord voor zich - te eten. Als hij ons ziet staan zwaait hij naar ons en gebaart dat we naast hem moeten komen zitten.
'Nou, laten we maar bij Nialler gaan zitten', zegt Harry. Samen lopen we naar binnen. 'Hey! Sorry, ik ben vast begonnen...' Niall kijkt ons onschuldig aan.
Harry haalt zijn schouders op en gaat tegenover Niall zitten. Ik ga naast Harry zitten. Ik kijk om me heen, naar alle celebs die hier zitten. Dit is gestoord, man!
'Ja, cool hè?' zegt Niall. 'Zei ik dat har-' 'Ja, dat zei je hardop', lacht Harry, 'Oh, daar zijn Zayn, Louis en Liam!' Hij zwaait naar de drie jongens die onze richting op komen lopen. Ze komen ook aan de tafel zitten.
Wanneer we allemaal onze lunch op hebben, staan we op en lopen gelijk naar de lift. We gaan naar de verdieping onder de begane grond, want daar is het zwembad.
Wanneer we uit de lift stappen, lopen Liam, Niall en Zayn voorop. Louis, Harry en ik lopen erachteraan. Zayn fluit het nummer "Summer Love" van One Direction en ik doe mijn best om niet mee te zingen.
'We zijn er!' zegt Liam en hij duwt een zware deur open. Ik ruik gelijk de geur van chloor en zie een groot zwembad met een glijbaan en twee duikplanken.
Harry heeft zijn kleren al uit en springt het water in. Niall rent erachteraan en Zayn rolt met zijn ogen en gaat aan de zijkant van het bad zitten.
'No way dat ik mijn haar ga verpesten met dat vieze chloorwater!' Ik lach en ga naast hem zitten. 'Ga je ook niet zwemmen?' vraagt hij. 'Jawel, maar ik blijf eerst even zitten. Dat doe ik meestal', leg ik uit.
Na ongeveer een kwartier komt Niall het water uit. Ik besluit om erin te gaan. Zayn zit in ieder geval niet alleen.
JE LEEST
Sweet Creature✓
ФанфикSweet Creature, wherever I go... You bring me home. DIT IS EEN FIRST DRAFT!! Herschreven versie wordt binnenkort gepubliceerd. Olivia Campbell woont samen met haar ouders in een gezellig huis in West Valley, een klein plaatsje net buiten Manchester...