Chaper 109.2

1K 37 11
                                    

woensdag 21 oktober 2015

Lee Trigg, de styliste van de jongens van 5SOS, is al haar make-up voor mij aan het uitstallen. Ik trek de kleding aan die ze voor mij klaar heeft gelegd. 

Ik ga achter het scherm vandaan en de jongens kijken me allemaal aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ga achter het scherm vandaan en de jongens kijken me allemaal aan. 'Staat leuk', zegt Michael en hij glimlach naar me. 'Thanks', glimlach ik. 

Ik pak mijn salade van de tafel en prik er met een vork wat sla en kip uit. Ik ben echt heel zenuwachtig en krijg het eten bijna niet naar binnen, maar ik kan moeilijk met een lege maag het podium op gaan. 

'Echt heel mooi', glimlacht Lee, 'De kleur is perfect bij je huid en accentueerd je lange benen. Prachtig.' 'Dank je', zeg ik verlegen. 'Dan gaan we nu je make-up en haar doen', zegt ze enthousiast. 

Ik ga op de stoel zitten en laat Lee doen waar ze goed in is. Na ongeveer anderhalf uur geeft ze me een goedkeurend knikje. 'Klaar', zegt ze trots. 

Ze stapt aan de kant en ik kijk naar mijn spiegelbeeld. 'Wauw, heel erg mooi!' zeg ik dankbaar. 

Mijn haar heeft ze half opgestoken en ze heeft de krullen wat strakker gemaakt met een krultang

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Mijn haar heeft ze half opgestoken en ze heeft de krullen wat strakker gemaakt met een krultang. 

'Hoe lang nog?' vraag ik zenuwachtig. 'Een half uur', zegt Ashton, waarna hij een hap van een stuk pizza neemt. 'Zullen we nog een keer samen The Last Time doen?' vraag ik. 'Ja, is goed', glimlacht Calum, terwijl hij zijn gitaar pakt. 

We gaan bij elkaar staan en we zingen het nummer. 'Jullie zijn echt goed samen!' zegt Lee enthousiast. 'Wisten we al', zegt Luke en hij ploft neer op de bank. Lee rolt haar ogen. 

'Trouwens, Liv', zegt Michael opeens, 'We hebben wat voor je kunnen regelen.' Ik kijk de jongens vragend aan. 'Ik ga 't even halen. Twee seconden.' Michael rent de kleedkamer uit. 

Wanneer hij na een paar minuten weer terug komt, houdt een witte microfoon voor mijn neus. 'Bedankt?' zeg ik. 'Het is de oude mic van Taylor Swift. Ze gebruikte 'm tijdens de Speak Now tour', legt Ashton uit. 

'Serieus?' vraag ik verbaasd. Ik kijk er wat beter naar. Het is een simpele witte microfoon, maar op de een of andere manier word ik hier echt gelukkig van. Taylor heeft super goed gezongen met deze micofoon. 

Sweet Creature✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu