Chapter 98.

1.1K 34 12
                                    

dinsdag 3 september 2015

Ik zit naast May in de auto van Harry. We zijn eerst met ons allen naar mijn huis gegaan, waar we hebben ontbeten. Matt en Harry zijn samen naar het zwembad gegaan. Ik denk dat die twee het wel leuk gaan hebben samen.

'Dus je krijgt krullen!' zegt May enthousiast. Ik knik, 'Ik ben wel een beetje zenuwachtig, hoor. Ik vertrouw Betty 100%, maar straks staat het helemaal niet. En Harry weet er ook van niks...'

'Ik weet zeker dat het je geweldig zal staan', glimlacht May, 'Je hebt toch vaker krullen?' 'Ja, maar niet in mijn pony.' 'Als het nodig is, kun je die toch gewoon steil maken met een stijltang?' 'Ja, daar heb je gelijk in', glimlach ik. 

May parkeert de auto voor de kapsalon waar Betty stage loopt. Hiervoor heeft ze twee andere opleidingen gedaan, maar die vond ze echt niet leuk. Nu heeft ze eindelijk de juiste gevonden. 

We lopen samen de kapsalon binnen en Betty komt gelijk naar ons toe. 'Hey!' zegt ze blij, terwijl ze ons in een knuffel trekt. Ik knuffel haar terug en glimlach naar haar. 'Je ziet er echt goed uit!' zeg ik.

'Jij ook! Maar straks nog beter, met je krulletjes!' 'Niet te kleine krullen graag...' zeg ik. 'Nee, komt in orde. Het gaat er zo natuurlijk mogelijk uit zien.' 'Thanks', glimlach ik. 'Hebben jullie de mannen thuis gelaten?' vraagt ze, terwijl ze een stoel aanwijst, waar ik op ga zitten.

'De krullen zijn een verassing voor Harry', zegt May, 'Dus hij is samen met Matt naar het zwembad, terwijl wij een "spa dagje" hebben.' 'Leuk! Slim bedacht!' lacht Betty, terwijl ze een cape om mijn schouders heen vast maakt. 

In mijn oor fluistert ze: 'Ook al ziet het er zo vreselijk uit, zeg alsjeblieft dat dit precies was wat je bedoelde. Ik moet echt slagen vandaag... Ik ben zo zenuwachtig.' 'Komt goed, Betty. En beter zorg je ervoor dat het er niet vreselijk uit ziet.' 

'Ik ga het proberen', zegt ze met een zenuwachtig lachje. 'Komt goed!' zegt May bemoedigend. 

Betty schenkt haar een glimlach en draait zich dan weer om naar mij. 

Na ongeveer een half uur, trilt mijn telefoon. Het is een berichtje van Matt.

MATT

10:56
hey ik heb even een leuke foto voor je gemaakt...

10:56

10:59Thanks

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

10:59
Thanks... voor het maken van foto's van mijn vriendje... niet creepy of zo... helemaal niet.... ;P

11:03
ik wilde je alleen maar blij maken

11:04
Thx, ik ben nu heel blij :)


11:05
geen probleem (◕ᴥ◕)

Na een paar uur zijn we klaar. Ik kijk naar mezelf in de spiegel. De krullen zien er natuurlijk uit, hoewel ik het niet echt gewend ben bij mezelf. Ze heeft ook een paar highlights gezet en het is een stuk korter geknipt. Het ziet er echt heel mooi uit. 

'Het staat je echt heel erg leuk!' zegt May, terwijl ze opstaat. 'Dank je!' zeg ik. Betty glimlacht en doet de cape weer af. 

Ik geef haar een knuffel en lachend knuffelt ze me terug. Wanneer ik haar los laat, zegt ze, 'Hoe ga je het aan je vent laten zien?' Ik lach om hoe ze Harry noemt.

'Ik denk dat ik zo in de auto blijf zitten. May gaat naar binnen en zegt tegen hem dat hij naar me toe moet. En dan doe ik een hoodie op en dan doe ik 'm af.' 'Ahh, heel schattig', zegt Betty glimlachend.

'Komt voor elkaar', grinnikt May en we geven elkaar een high five. Ze parkeert de auto heel scheef voor mijn huis. 

'Gaat het lekker?' vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen. 'Ik zeg tegen de jongens dat ik de auto niet meer gestart krijg en dan vraag ik of Harry even wil gaan kijken.' 'Je bent echt fucking slim!' zeg ik lachend. 

Ze geeft me een knuffel en zegt: 'Hoodie op.' 'Oh ja, bijna vergeten', zeg ik, terwijl ik de hoodie op mijn hoofd zet. May zorgt ervoor dat het er een beetje normaal uit ziet en geeft me dan een goedkeurend knikje. 

'Prachtig', zegt ze, 'Ik zie je zo binnen wel. Als jullie willen mogen jullie wel een stukje rijden. Zolang jullie allebei jullie kleren aan houden in mijn auto.' 'Komt goed', zeg ik hoofdschuddend, terwijl ik met mijn handen over mijn gezicht wrijf, 'Ga hem maar halen.'

May stapt uit de auto en ik zak een beetje onderuit op de stoel. Na een paar minuten komt hij eindelijk naar buiten. Zijn krullen hangen los over zijn schouders. Hij draagt een zwarte skinny jeans en een blauwe blouse. 

Hij gaat achter het stuur zitten en zegt: 'Is ie ermee gestopt?' 'Ja, het lukte May nie-' Ik kan mijn zin niet afmaken, omdat hij zijn lippen op die van mij drukt. 

'Hoe was het vandaag?' vraagt hij, terwijl hij de sleutel in het contact steekt. Hij start de auto met gemak. 'Hij doet het gewoon', zegt Harry. Hij kijkt me met gefronste wenkbrauwen aan. 

'Weet ik.' 'Oh?' Zijn wenkbrauwen schieten omhoog. 

'Ik wil je wat laten zien...' 'Wat dan?' 'Ben je er klaar voor?' vraag ik. 'Ik denk het niet?' Hij kijkt me twijfelachtig aan. 

Ik doe mijn capuchon af en kijk Harry aan. Hij kijkt met een schuine glimlach terug en laat zijn hoofd achterover vallen tegen de hoofdsteun. Ik probeer mijn pony een beetje goed te doen en kijk hem weer aan.

'Je bent zo mooi!' zegt hij, terwijl hij zijn handen voor zijn mond slaat. 'Vind je het leuk?' vraag ik onzeker. 'Ja. Oh my, je bent zo schattig...' Hij kijkt me met een dromerige blik aan. 

'Het is ook wat korter geknipt. Het staat wel leuk, toch?' Een hoog geluidje ontsnapt zijn mond en hij slaat zijn armen om mijn lichaam heen en drukt een paar kusjes in mijn nek. Een warm gevoel overspoeld me. 

'You're the prettiest ever', fluistert hij, waarna hij mijn gezicht vast pakt en me op mijn lippen kust. Mijn hart klopt in mijn keel en vlinders fladderen door mijn buik. 

'I love you, baby...' fluistert hij tegen mijn lippen, 'So much.' Dan zoent hij me weer. Hij woelt met zijn handen door mijn haar en trekt me dichter tegen hem aan. Ik glij met mijn handen over zijn borstkas en rust dan met mijn voorhoofd tegen die van hem.

'Zullen we een stukje gaan rijden?' vraag ik. 'Vindt May dat goed dan?' 'Ja, ze zei net van wel. Ik weet wel waar we heen kunnen gaan.' Harry knikt en start de auto weer. 

~~~
OMG, CALM, het album van 5 Seconds of Summer, is echt super goed!!! 😍😍

Sweet Creature✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu