vrijdag 2 augustus 2015
'Oui, merci beaucoup! Bonne journée!' Hij hangt op en kijkt ons aan.
'Dit geloven jullie nooit...'
'Wat?' vraagt Louis met opgetrokken wenkbrauwen.
'Die meiden zijn alleen weg gestuurd, ze zijn niet opgepakt. Journalisten zijn beter in overdrijven dan dat ik had verwacht...' Ik probeer mijn lach een beetje in te houden; ik ga een opleiding voor journalistiek doen.
'Serieus?' Zayn kijkt hem ongelovig aan. 'Ja. Echt, we moeten niet meer zo veel naar het nieuws kijken.' 'Ik dacht dat het nieuws altijd wel te vertrouwen was', zegt Louis.
'Nou, blijkbaar niet', zegt Liam, 'Maar ik mag Simon nog steeds niet. En sorry dat ik zo aan het schelden was...' Hij kijkt naar mij en Harry.
'Maakt niet uit, Li', zeg ik, 'Ik heb ook soms mijn momenten!' 'Ik heb je nog nooit horen schelden, volgens mij!' zegt Louis opeens. 'Damn, Louis. Je moet je fucking bek even dicht houden, verdomme.'
'Nevermind!' lacht hij en de andere jongens beginnen ook te lachen. 'Jongens...' zegt Harry opeens weer serieus.
'Wat is er?' 'Ik moet jullie wat vertellen...' begint hij.
Is dit een grapje, of wil hij echt wat serieus vertellen?
'Liam weet het al.'
Oh, shit hij gaat het vertellen. Hij gaat vertellen dat we samen zijn.
'Maar eh...' Hij kijkt ons allemaal even aan, 'Ik denk dat ik jullie wat moet vertellen. Nou eigenlijk wij...' Doet hij dit echt?
'Liam en ik zijn best lang bezig geweest met een nieuw nummer. Al minstens vier weken. We denken dat het eindelijk af is.'
Oh mijn God, ik had bijna een hartverzakking...
Nee, ik heb echt een hartverzakking! Nieuwe muziek van One Direction!
Ik probeer me nu echt in te houden, maar vanbinnen spring ik door de hele kamer, zoals ik thuis ook altijd doe...
'Cool!' zegt Niall enthousiast.
'En eh... We dachten dat we het misschien samen met Olivia op kunnen nemen...' Harry kijkt me vragend aan.
Mijn mond valt open en ik kijk Harry aan. 'Serieus?' vraag ik vol ongeloof. 'Nou, als je wil...'
'OMG! Ja!' Zonder erbij na te denken, druk ik mijn lippen op die van Harry. Ineens realiseer ik me wat ik heb gedaan en wil hem snel weer loslaten, maar merk dan dat Harry me terug zoent.
Na een paar seconden laat hij me rustig los en glimlacht. 'Oh ja, en we hebben een relatie!' zegt hij tegen de rest. Nialls ogen zijn groot, Louis en Liam glimlachen en Zayn schudt zijn hoofd.
'Joh', zegt Zayn droog, 'Alsof dat niet duidelijk was.' 'Ben ik de enige voor wie dit een verrassing is?' vraagt Niall. 'Had je dat serieus niet door?' Louis kijkt hem hoofdschuddend aan, 'Je moet minder eten en meer letten op wat er allemaal om je heen gebeurd.'
'Zo veel eet ik ook weer niet', zegt Niall beledigd.
'Jawel', zegt Liam, 'Je moet echt vaker gaan sporten. Het is niet gezond om zo veel te eten en zo weinig te bewegen!'
'Ey, ik beweeg niet weinig! On stage beweeg ik zo'n beetje het meest van ons allemaal! En ik ga nog weleens mee sporten met je! Dat doet de rest niet!'
'Ja, vier keer per jaar', lacht Zayn, 'En ik sport vaker dan jij. Dat weet ik zeker.'
'Ja, maar... Ik ben toch niet dik of zo?' Hij kijkt mij onzeker aan. Ik schud mijn hoofd, 'Nee, je bent niet dik. Je ziet er goed uit. Je hebt misschien geen sixpack zoals Liam, maar dat hoeft ook niet. Je ziet er gezond uit.'
JE LEEST
Sweet Creature✓
ФанфикSweet Creature, wherever I go... You bring me home. DIT IS EEN FIRST DRAFT!! Herschreven versie wordt binnenkort gepubliceerd. Olivia Campbell woont samen met haar ouders in een gezellig huis in West Valley, een klein plaatsje net buiten Manchester...