Chapter 59.

1.5K 38 38
                                    

woensdag 14 augustus 2015

Ik word wakker en open moeizaam mijn ogen. Harry ligt nog steeds te slapen. Ik pak mijn telefoon uit de lader en zie dat het 10:21 uur is.

Vannacht ben ik zeker vijf keer wakker geworden. In Engeland is het nu natuurlijk al middag.

Ik besluit op te staan en sla de dekens van me af. Ik pak een lichtblauwe jurk uit mijn koffer en borstel mijn haar.

Dan was ik mijn gezicht en poets ik mijn tanden. Als laatste spuit ik wat van de parfum op die ik van de jongens heb gekregen.

Als ik weer in de slaapkamer ben, laat ik Harry slapen. Ik druk een kus tegen zijn slaap en ga dan de kamer uit.

Ik vind gelukkig in een keer de weg terug naar de keuken. Er is niemand, dus ik loop een beetje ongemakkelijk naar de woonkamer. Taylor zit op de bank.

Ze kijkt op en glimlacht. 'Goedemorgen!' 'Goedemorgen.'

'Kom, ik zal even ontbijt voor je maken.' Ik knik en loop achter haar.

Ze pakt een paar spullen en begint pancakes te bakken.

'Heb je goed geslapen vannacht?' vraagt Taylor aan me. Ik knik, 'Ja, heel lekker! Echt een super fijn bed!'

'Geen last van een jetlag?' 'Een beetje. Ik ben vannacht een paar keer wakker geworden, maar ik heb er nu geen last van', zeg ik, 'Maar ik lig vaak ook tot laat in bed en ik ga vaak laat naar bed toe.'

'Ben je vaker in Amerika geweest?' vraagt Taylor nieuwsgierig. Ik schud mijn hoofd en zeg: 'Nee, dit is de eerste keer! We gaan bijna nooit op vakantie. Alleen soms naar Duitsland of Frankrijk. Maar het is duur.'

Taylor knikt begrijpend en legt de pannenkoeken op een bord en geeft het aan mij. 'Dank je.' Ik begin te eten, terwijl Taylor voor zichzelf, Liam en Harry ook pannenkoeken maakt.

'Waar is Joe?' vraag ik, waarna ik een bosbesje in mijn mond stop.

'Naar de sportschool. We sporten vaak op woensdagochtend. En soms ook op vrijdag. Joe gaat vaker dan ik. Ik loop soms wel hard of zo.'

Ik knik, 'Liam gaat elke dag naar de sportschool.' Taylor lacht en knikt, 'Ik weet het! Hij heeft wel echt goede armspieren, hoor! Cheryl is echt lucky dat ze in die armen mag liggen! Hoewel ik hoorde dat het niet zo lekker tussen die twee meer gaat...' 'Ik weet het niet. Hij praat er nooit over. Maar zijn armen zijn geweldig.'

Taylor en ik giechelen wanneer Harry met een slaperig hoofd de kamer binnen komt.

'Hey babe', lach ik. Harry glimlacht kort en drukt een snelle kus op mijn mond.

Dan komt hij naast me zitten en zucht. 'Ik haat tijdsverschil.' Hij kijkt me met een pruillip aan en ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder.

Taylor lacht en schudt haar hoofd, wanneer Harry's ogen dicht vallen.

Als ik mijn pancakes op heb, zegt Taylor: 'Laten we naar mijn badkamer gaan! Dan kunnen we elkaar opmaken!'

Ik knik enthousiast en loop achter haar aan. Harry ligt met zijn voorhoofd op de tafel weer half te slapen.

Ik loop achter Taylor aan naar boven. Eerst komen we haar slaapkamer in. Ze heeft een groot bed met witte lakens. Op de grond liggen schoenen en kleren.

'Sorry dat het zo'n zooitje is... Ik heb weinig tijd om op te ruimen gehad.' 'Oh, maakt niet uit hoor', zeg ik snel. 

Taylor glimlacht en pakt een scrunchie van een nachtkastje en doet haar haar in een rommelige staart. 

 Dan opent ze een deur naar haar reusachtige badkamer. 'Wauw!' zeg ik verwonderd. 'Kom, in deze kast zit mijn make-up.' 

Ze loopt naar een ladekast toe en trekt een lade open die gevuld is met lipsticks. 'Dat zijn er echt veel!' 

Taylor lacht. 'Ik heb er een paar weken geleden nog een paar weggedaan', zegt ze, 'Kom, ga zitten!' 

Als we allebei een hele make-up look ophebben en onze nagels rood gelakt zijn, gaan we de badkamer weer uit en  gaan we weer naar beneden.

Harry en Liam zitten op de bank naar de tv te kijken. Harry kijkt op en glimlacht als hij me ziet staan. Ik loop naar hem toe en hij trekt me op zijn schoot. 

'Zullen we over een uurtje naar buiten gaan? Dan laat ik jullie wat leuke plekken zien en kunnen we ergens gaan lunchen...' Taylor kijkt ons vragend aan.

'Ja, leuk', zeg ik enthousiast. Harry steekt zijn duim op en Liam vindt het ook een goed idee.

Ik laat me een beetje achterover zakken en leun met mijn hoofd op Harry's schouder en hij verstrengeld de vingers van onze handen. 'Ik hou zo veel van je', zegt Harry, 'Ik geen woorden voor hoe veel ik van je hou...' 'Ik hou veel meer van jou', zeg ik. 'Nee, kan niet.' 'Jawel. Jij kent mij nog geen maand. Ik ken jou al jaren.' 

'Nog geen maand?' zegt Harry verbaasd, 'Het voelt alsof ik je al jaren ken...' Ik glimlach en geef hem een snelle kus op zijn wang. Liam staat op van de bank en loopt de kamer uit. Hij trekt Taylor met zich mee en zegt zacht wat tegen haar. Ze giechelt en volgt hem snel de keuken in.

'En toen waren we alleen', lacht Harry. 'Mis je de jongens?' vraag ik hem. 'Nog niet. Louis misschien een beetje', zegt hij schouderophalend. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Wat?' vraagt hij. 

Na een paar seconden heeft hij het door en begint hij te lachen. 'Ben je een Larrie?' vraagt hij. 'Heb je ooit wat met Louis gehad?' vraag ik hem. Hij haalt zijn schouders op, 'Ja, maar niet heel lang. Louis wilde niet dat iemand erachter kwam dat hij bi is.' Een brede glimlach ontstaat op mijn gezicht en ik klap - te blij - in mijn handen. 'Ik wist het!' zeg ik. 

'Ben je nou serieus blij dat Louis mijn ex is?' vraagt Harry verbaasd. Ik knik. 'Ja. Ik heb jullie altijd al geshipt! Ik droomde erover om wat met jou te hebben, maar als ik niks met je heb, moet je wat met Lou hebben.' 

'Denken alle fans dat?' 'Niet allemaal. Wel veel. De Larries wel.' 'Nou, ik hou nu van jou.' 'En van Louis?' 'Ja, ik hou van hem. Maar ik hou van hem als mijn beste vriend.' 'Hoe lang hebben jullie gehad?' 'Gaan we het hier serieus over hebben?' zucht Harry. Ik knik enthousiast. 'We hebben bijna twee maanden gehad. Maar toen werd Louis verliefd op een meisje en ja...' Hij haalt zijn schouders op.

'Jij ook, toch?' 'Ja. Taylor', glimlacht hij. 'Heb je nog gevoelens voor haar?' 'Nee, niet echt. Maar om eerlijk te zijn, heb ik me nog nooit gevoeld zoals ik me nu met jou voel. Ik denk dat dit de eerste keer is dat ik echt verliefd ben.' Hij kijkt me aan met zijn groene onschuldige ogen. Ik voel dat mijn wangen rood worden.

'Dat kan niet. Ik bedoel, Taylor-' Voordat ik mijn zin heb afgemaakt, kust Harry me zacht. 'Ik zie alleen jou, denk alleen aan jou. Ik hou alleen van jou', fluistert hij. Nu druk ik mijn lippen tegen die van Harry. 

~~~
OH MY FUCKING GOD! IK GA HARRY EDWARD STYLES LIVE ZIEN OP 6 MEI! (lekker handig, 1 dag voor mijn examens...) IK HEB ER ZO VEEL ZIN IK KAN ECHT NIET WACHTEN!!! EN IK GA NAAR LOUIS, DUS EIGENLIJK GA IK NAAR LARRY!!! Sorry, my mind... Ik ben zo blij! En de foto's van H in LA zijn zo 😍🔥

 Ik ben zo blij! En de foto's van H in LA zijn zo 😍🔥

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Sweet Creature✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu