Chapter 117.2

1K 35 30
                                    

vrijdag 13 november 2015

We zijn vandaag de hele dag in de mall geweest. De jongens hebben er fans ontmoet en handtekeningen gezet. Ik heb wat foto's gemaakt. 

Gigi was ook mee, dus heb ik best veel met har gekletst. Ze is echt heel lief. 

Ik zit nu samen met Louis, Harry en Niall op de bank in de woonkamer. Zayn, Gigi en Louis zijn al naar bed gegaan, hoewel het nog maar 19:30 uur is. Vanavond zijn de jongens vrij.

Ik zit dicht tegen Harry aan en staar een beetje naar de tv. Hij is nog steeds niet helemaal fit, maar gelukkig gaat het wel weer iets beter.

Morgen gaan de jongens naar een ander winkelcentrum om handtekeningen te gaan zetten, net zoals vandaag. 

Ik had een tijdje geleden een DM gehad van een nieuwe band en ze vroegen me of we samen een keer een cover kunnen opnemen. En dat gaan we dus morgen doen. 

De groep heet New Hope Club en ik ga morgen naar het huis van Blakes ouders in Manchester. Waarschijnlijk gaan we een cover van One Direction doen. 

Ze hebben al een paar video's op YouTube staan en ze zijn oprecht heel goed. Het zal me niks verbazen als ze over een paar jaar een album uitbrengen en dan een tour doen.

En ze zijn ook aardig. Ik heb een paar keer met Reece geappt en hij heeft me alle info gegeven die ik moet hebben om bij het huis van Blake te komen.

Ik mag de auto van Louis gebruiken, dus dat wordt een rit van drie uur. Ik ben blij dat ik mijn rijbewijs heb gehaald voordat ik met 5SOS op tour ging.

Ik had voordat ik de jongens ontmoette al mijn theorie al gehaald en ik heb voordat ik de jongens ontmoette al heel wat lessen gehad, maar Liam heeft voor mij geregeld dat ik al kon afrijden. 

Anders had ik nu niet naar Manchester toe kunnen gaan. Of ik had de trein moeten nemen, maar daar heb ik echt een hekel aan. 

'Guys, ik ga naar bed', zegt Louis, 'Morgen moet ik toch weer vroeg eruit.' 'Is goed, slaap lekker.' 'Lukt het je om Harry naar jullie kamer te krijgen?' Ik kijk naar mijn slapende vriend en knik. 'Ja, komt wel goed.'

Louis geeft me een snelle knuffel en drukt een kus tegen mijn wang, waarna hij naar boven gaat. 

Ik pak de afstandsbediening van de tv en start Netflix op. Ik besluit om een comedy film te kijken. Niall ligt toch naast me te slapen.

Het is pas 20:00 uur wanneer ik de film aanzet, maar nog voordat de film afgelopen is, ben ik al in slaap gevallen.

Ik word wakker wanneer ik voel dat iemand me van de bank af tilt en begint te lopen. Ik open kort mijn ogen en vouw mijn handen om Harry's nek. 

Hij tilt me de trap op en legt me op het bed. 'Slaap maar verder', zegt hij zacht. 'Nee, ik moet douchen', mompel ik. 'Dat kan morgenochtend ook.' 'Nee', zeg ik, 'Anders is mijn haar morgen een ramp.'

Ik ga even zitten en loop dan naar de badkamer. Ik kleed me uit en ga onder de warme straal van de douche staan. 

Tot mijn verbazing stapt Harry na een paar minuten ook bij mij in de douche. Hij drukt zijn lippen zacht tegen mijn schouder en in mijn nek. Ik rust mijn hoofd tegen hem en sluit mijn ogen. 

Ik voel hoe Harry shampoo in mijn haar masseert en het erna uitspoelt. Ik open mijn ogen en glimlach naar hem, wanneer hij mijn lichaam ook begint te wassen. 

Daarna wast hij snel zijn eigen haar en lichaam en slaat hij zijn armen om me heen. 'Hoe laat is het?' vraag ik gapend.

'Bijna 23:00 uur', zegt Harry. 'Ik heb echt het gevoel dat het 03:00 uur 's nachts is of zo', mompel ik. 'Kom, we gaan ons afdrogen, tandenpoetsen en naar bed', zegt Harry zacht, 'Je staat hier te knikkebollen.' 

Ik knik en draai de douche uit. Ik pak een handdoek uit het kastje en droog me snel af. Ik trek een warme pyjama aan en haal een borstel door mijn haar, terwijl Harry zijn tanden poetst. 

Ik pak een elastiekje om mijn haar in een knot te doen, maar Harry pakt 'm uit mijn hand. 'Kom, ik doe het wel', zegt hij. 

Hij pakt mijn borstel en maakt een knot bovenop mijn hoofd, terwijl ik mijn tanden poets. Ik spoel mijn mond om en sla mijn armen om Harry heen. 'Dank je.' 'Geen probleem. Kom, we gaan slapen.' 

Ik knik en loop achter hem aan. Ik ga liggen en opeens ben ik klaar wakker. 

Ik zucht en rol met mijn ogen. 'Haz?' 'Ja?' 'Ik ben opeens niet meer moe.' 'For fuck's sake...' zucht hij en hij zet de tv aan, 'Hoe dan?' 

Ik haal mijn schouders op en ga dicht tegen Harry aan liggen, 'I don't know.' Harry drukt een kus op mijn neus en wringt zijn arm onder mijn rug en trekt me bovenop hem. 

'Morgen moet ik je de hele dag missen', zegt hij met een pruillip. 'Doe niet zo zielig', grinnik ik, 'Jij bent de hele dag met je fans.' 'En jij met drie jongens van jouw leeftijd.' Ik hoor jaloezie in zijn stem. 'Oh my God', zucht ik en ik laat mijn hoofd op zijn borstkas vallen. 

'Wat? It's true!' 'Ja, klopt. Maar ik hou van jou. Ik ken die jongens amper. En ik geef toe, ze zijn niet lelijk, maar jij bent een miljoen keer beter.' 'Wie is het knapste?' 'Are you kidding me?' 'Nope.' 'Blake.' 

'Hoezo?' vraagt hij. Zijn grip om mij heen is inmiddels wat strakker geworden. 'Hij lijkt een klein beetje op jou', zeg ik met rode wangen. Harry lacht en drukt zijn lippen tegen die van mij. 'Als je mij maar niet door hem vervangt.' 'I would never!' zeg ik.

Hij kust me nog een keer en hij rolt ons om, zodat hij boven mij hangt. Ik haal mijn hand door zijn vochtige haar en trek zijn gezicht naar me toe en kus hem. 

Zijn hand gaat onder mijn shirt en ik maak de touwtjes van zijn joggingsbroek los. Ik trek mijn shirt uit en hij drukt een kus in mijn nek. 'I love you', fluistert hij. 'I love you more.' Hij schudt licht zijn hoofd en mompelt, 'Nah...' 

Sweet Creature✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu