woensdag 28 augustus 2015
'Zullen naar de badkamer gaan?' vraagt Harry aan me. 'Oké?' zeg ik twijfelachtig. Hij pakt mijn hand en trekt me mee de badkamer in. Als ik zie wat hij gedaan heeft, bijt ik op mijn lip.
De lampen zijn gedimd, er staan weer waxinelichtjes te branden en het bubbelbad is gevuld met water. Op de rand van het bad staat een fles champagne met twee glazen en er ligt een laag schuim op het water in het bad.
'Heb jij dit gedaan?' vraag ik aan Harry. 'Jup', zegt hij simpel, 'Dus kleed je maar uit.' Lachend geef ik hem een duwtje tegen zijn schouder, maar ik doe wel wat hij zegt. Eerst doe ik mijn shirt uit en ik hoor dat Harry naar adem hapt.
Dan doe ik een stap naar hem toe en ga net niet tegen hem aan staan. Ik maak de knoopjes van zijn blouse los en hij drukt zijn lippen tegen mijn voorhoofd. Ik laat de blouse van zijn schouders glijden en gelijk krijgt hij kippenvel over zijn lichaam.
'Heb je het koud?' vraag ik zo serieus nodig. 'Nee, lijkt maar zo', zegt hij sarcastisch, waarna hij zijn broek en boxer uit trekt. Ik doe snel ook de rest van mijn kleren uit en samen zakken we in het warme, bubbelende water.
Harry gaat zitten en trekt mij tegen hem aan. 'Champagne?' vraagt hij. 'Natuurlijk.' Hij opent de fles en vult de twee glazen. Hij geeft er een aan mij en pakt dan zelf de andere. 'Op ons', zegt hij. 'Op ons.'
Na een uur stappen we uit het warme water. We gaan nog snel even onder de douche staan om ons af te spoelen, maar kruipen daarna samen in bed. Ik ga dicht tegen Harry aan liggen en sla mijn armen strak om hem heen.
'Vanavond was perfect.' 'Yeah, it really was.' Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en luister naar het rustige ritme van zijn hart.
Hij slaat zijn arm nu ook om mij heen en drukt zijn lippen op mijn slaap. Ik sluit mijn ogen en val bijna in slaap.
Opeens vliegt de slaapkamerdeur open en staat Louis in de deuropening. Harry zucht en kijkt hem vragend aan. 'Wat?' 'Heb je het gedaan?' vraagt hij aan mij.
'Wat heb ik gedaan, Lou?' vraag ik moe. 'Het nummer...' Hij kijkt me met grote ogen aan. 'Ja, Lou. Ik heb het gezongen.'
Een grote glimlach ontstaat op Louis' gezicht en hij loopt naar ons toe en gaat op het bed zitten. Hij kijkt Harry nieuwsgierig aan. 'En?' 'En wat?'
Louis zucht en rolt met zijn ogen. 'Wat vind je ervan?' 'Prachtig...' zegt Harry dromerig, 'Eigenlijk te mooi om niet uit te brengen.' Hij kijkt me aan.
'No way!' zeg ik snel, 'Gaat niet gebeuren. Het is voor jou, niet voor de rest van de wereld.' 'Maar Liv...'
Ik schiet omhoog en kijkt de jongens aan. 'Nee.' 'Het hoeft niet als je het echt niet wil. Je kan het ook...' 'Lou', zegt Harry nu, 'We lagen bijna te slapen.' 'Ja, maar nu toch niet meer? Het is pas 22:15 uur.' 'Ja en we zijn moe en liggen in bed.' Harry geeft Louis een betekenisvolle blik.
'Oh, shit... Ja, ik zie jullie morgen wel weer', zegt hij snel, terwijl hij op staat, 'Eh... Veel plezier.' 'Ja, bedankt', lacht Harry hoofdschuddend.
Wanneer de deur weer dicht is, gaan we weer liggen. 'We gaan gewoon slapen, toch?' vraag ik ongemakkelijk. 'Ja', zegt Harry, 'Maar anders zou hij nooit weg uit de kamer gaan... Tenzij jij wil...' 'Nee, ik ben moe', giechel ik.
Ik ga op mijn zij liggen en Harry kruipt tegen me aan, zodat we lepeltje lepeltje liggen. Ik pak zijn zachte hand en verstrengel onze vingers. 'Je hebt je ringen niet af gedaan', zeg ik. 'Ah, shit...' mompelt Harry. Ik pak zijn ringen vast en schuif ze voorzichtig van zijn vingers. Ik leg ze voorzichtig op mijn nachtkastje.
Ik pak zijn zachte hand weer vast en Harry streelt zacht met zijn duim over de bovenkant van mijn hand. Hij ligt met zijn gezicht op mijn schouder, waardoor ik zijn zachte krullen tegen mijn nek aan voel.
'Liv?' 'M hmm?' 'Ik ben blij dat het weer goed is tussen jou en je vader. Ik had het nog niet echt gezegd, volgens mij... Ik ben echt blij voor je.'
'Dank je, Haz.' 'Mag ik wat vragen?' 'Ja, wat is er?' Ik draai me om in zijn armen en kijk hem aan. Zijn gezicht is dichter bij dan dat ik had verwacht en ik voel dat mijn wangen beginnen te gloeien.
'Zullen we binnenkort nog een keer op een date gaan? Buiten Londen, zodat we wat minder last hebben van fans en paparazzi...' 'Ja, gezellig', glimlach ik.
'Ik wou dat ik je mee uit eten had kunnen nemen vanavond, maar...' 'Het maakt niet uit, ik snap het.' Ik druk een korte kus op zijn zachte, perfecte lippen.
'Ik weet dat je het niet erg vindt, dat je het snapt. Ik baal er gewoon van', zucht Harry, 'Ik wil ook gewoon een keer met jou alleen op een date. Niet met camera's en gillende meiden erbij.' 'Het zijn wel je fans. Ik was vroeger een van die gillende meiden', zeg ik. 'Ik hou ontzettend veel van ze', zegt Harry, 'Maar soms wil ik gewoon alleen met jou zijn. '
Ik glimlach en sla mijn arm om mijn middel heen. 'Ik ook wel', zeg ik zacht. 'Ik ben blij dat je het begrijpt, baby.' 'Ik hou van je, Haz.' 'Ik ook van jou', zegt hij, waarna hij me zoent en tegen zich aan drukt.
'Ben je nog steeds moe?' vraagt hij aan me. Ik hoor aan zijn stem dat hij een grijns op zijn gezicht heeft. Ik besluit hem te pesten en knik, 'Ja, heel moe. Welterusten.' Ik draai me weer om en sluit mijn ogen. Ik bijt op mijn lip om een glimlach tegen te houden wanneer ik Harry teleurgesteld hoor zuchten. 'Slaap lekker, Liv.'
'Of wil jij nog niet slapen?' vraag ik. 'Niet per se.'
Snel draai ik me om en ga ik op hem zitten en druk ik mijn lippen tegen die van hem. Gelijk zoent hij me terug.
JE LEEST
Sweet Creature✓
ФанфикSweet Creature, wherever I go... You bring me home. DIT IS EEN FIRST DRAFT!! Herschreven versie wordt binnenkort gepubliceerd. Olivia Campbell woont samen met haar ouders in een gezellig huis in West Valley, een klein plaatsje net buiten Manchester...