Chapter 102.

1.1K 31 6
                                    

woensdag 4 september 2015

'Jongens, wil iemand met mij nog een paar keer Strong spelen?' vraag ik. 'Ja, kom maar', zegt Louis. 

We lopen naar de muziekkamer. 'Pak jij een gitaar?' vraagt Louis. Ik knik en pak Harry's gitaar. Die van mij staat nog op de slaapkamer. Louis gaat achter de piano zitten en begint te spelen. Ik speel mee op de gitaar en we beginnen samen te zingen. 

Na ongeveer een half uur, zegt Louis: 'Dat komt echt helemaal goed!' 'Ja?' vraag ik. 'Je klinkt echt super goed! En je kent de tekst beter dan ik', lacht hij. 'Ja, oké... Daar heb je gelijk in.' 

'Kom eens naast me zitten?' Ik hang de gitaar terug aan de muur en ga naast Louis op het kleine pianobankje zitten. 'Ik ga het je op de piano leren', zegt hij. 

Hij pakt mijn handen vast en legt mijn vingers op de juiste toetsen. 'Kijk, en dan druk je deze in...' Hij doet voor wat ik moet doen en ik doe hem na. Het gaat eigenlijk best wel goed!

Opeens voel ik twee handen in mijn nek. Ik kijk op en kijk recht in Harry's groene ogen. 'Je hebt hele koude handen', zeg ik, terwijl ik zijn handen uit mijn nek duw. 'Sorry. Komen jullie zo? Liam en Zayn zijn beneden friet aan het halen.' 

'Kun je hier in het gebouw eten halen, dan?' vraag ik verbaasd. 'Ja, blijkbaar', zegt Harry schouderophalend. 'Daar ben ik een paar dagen geleden achter gekomen', zegt Louis trots. 

'Nou, geweldig.' Harry rolt met zijn ogen. 'Haz, luister!' Ik speel het stukje dat Louis me net heeft geleerd. 

Harry vouwt zijn armen om mijn middel en steunt met zijn kin op mijn schouder. Zijn zachte haar raakt mijn wang. 

Als ik het stukje heb gespeeld, drukt Harry een kus in mijn nek. 'Ze heeft het echt snel geleerd', zegt Louis. Ik glimlach naar hem en hij geeft me een knipoog. 

'Je bent een geweldige leraar', zegt Harry. Hij slaat Louis op zijn bovenarm. 'Au. En dat wist ik al.' 'Jij kan ook niet normaal reageren op een compliment, hè?' 'Niet als dat compliment van jou komt...' grinnikt Louis.

'Oké, jongens, genoeg geflirt', zeg ik, 'Ik heb honger.' 

Ik sta op van het bankje en draai me om in Harry's armen, zodat ik hem aan kan kijken. Ik leun een beetje naar achteren en hij houdt me stevig vast. 

Hij kijkt me met een glimlach aan. Ineens veranderd de glimlach in een grijns. 'Wat doe je?' vraag ik. Ik vertrouw hem nu niet... 

Hij bukt zich en tilt me in bruidsstijl op van de grond. Dan begint hij rondjes te draaien. 'Harry!' gil ik, 'Hou op!' Ik sla mijn armen om zijn nek om niet te vallen.

Ik hoor Louis lachen en ik begin met mijn benen te schoppen. 'Sta stil!' gil ik, 'Straks sloop je wat.' Harry lacht, maar zet me dan wel neer op de grond. Ik pak gelijk zijn hand vast, want ik ben natuurlijk super snel duizelig. 

'Niet. Meer. Doen.' Ik kijk hem boos aan. 'Sorry schatje', zegt hij en hij slaat zijn armen om me heen. 

'Echt niet', zeg ik. Harry geeft geen antwoord, maar ik hoop dat hij het niet nog een keer doet. Hij kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen en een schuine glimlach aan. 

'Ik ga vast naar de keuken', grinnikt Louis en hij verlaat de kamer. 

'We hebben Louis weggejaagd', zegt Harry. 'Oké', zeg ik schouderophalend. Ik druk een kus tegen Harry's wang en pak zijn hand. 'Kom, ik heb honger.'

Ik trek hem mee richting de keuken en hij ploft neer op de barkruk, waarna hij me bij hem op schoot trekt. Hij rust met zijn kin op mijn schouder. 

'We zijn er weer! We hebben friet en pizza!' roept Zayn wanneer de deur open vliegt. Liam loopt achter hem aan naar binnen. 'Ik heb honger!' klinkt het opeens. 

Ik spring op van Harry's schoot en Niall stapt achter Liam vandaan. 'Nialler!' zeg ik blij, terwijl ik hem een stevige knuffel geef. Niall knuffelt me terug en wrijft over mijn rug, 'Hey Liv!' lacht hij, 'Je haar is echt leuk!' 'Dank je', glimlach ik. 

Ik laat hem weer los en glimlach, 'Laten we gaan eten.' Zodra we allemaal aan de tafel zitten en eten, vraag ik aan Niall: 'Mag ik heel even je telefoon lenen?' 'Hoezo?' 'Ik heb geen zin om die van mij uit de studeerkamer te halen. Ik wil even wat checken op Insta', verzin ik snel. 

Niall knikt en geeft me zijn telefoon. Ik vul zijn code in en open de camera. Snel maak ik een foto van Niall en plaats hem op Instagram.

 Snel maak ik een foto van Niall en plaats hem op Instagram

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

liked by shawnmendes and 842,961 others

niallhoran hungry as always :)

comments
niallhoran @olivia_cmpbll I WILL NEVER EVER LEND YOU MY PHONE AGAIN.
     olivia_cmpbll Well, that was the risk and I have peace with it! Love you though x
     niall_horn9 OMG OLIVIA I LOVE YOU BECAUSE OF THIS!
annemarie lookin' good nialler hahahahaha
camilacabello Can I come over? Please?
     niallhoran always 
louist91 You fooking weirdo
     larry_ship28 Not as weird as Olivia and Harry dating...
harrystyles Olivia, thank you for giving us some good content.
     olivia_cmpbll Anytime babe
           larry_is_real_ls Soooooo fake hahahaha "babe"
onedirectioner_4ever I love you niall!
liam_puppy You are so cuteeeee!!!!!
olivia_cmpbll For those thanking me taking this pic: it's my pleasure :) 

Niall kijkt me met een chagrijnig gezicht aan. 'Was dit echt nodig?' vraagt hij. 'Ja, dat was zeker nodig', glimlach ik. 'Hoe closer wij worden, hoe gemener jij wordt...' zucht hij, 'Pas op, Harry...'  'Thanks', grinnikt hij. 

Ik lach en Harry trekt me tegen zich aan. 'Ik vind je nog wel lief hoor', fluistert hij zacht. 'Ik ook', zegt Zayn, 'En hou nu maar op met dat geslijm.' 'Alsof jij en Gigi minder erg zijn!' lacht Harry. 'In ieder geval niet waar jullie bij zijn.' 

De jongens kijken elkaar aan. 'Nou...' zegt Louis, 'Volgens mij merk je ons dan gewoon niet op of zo...' 

Zayn laat zijn gezicht in zijn handen vallen en zucht. 'Stop!' zegt hij, 'Anders stap ik uit de band.' 'Waag het niet!' zeg ik, 'Dat ga je niet doen.' 'At least somebody cares', lacht Zayn en hij knipoogt naar me. 

~~~
🥺🥺🥺 

Sweet Creature✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu