4

327 8 0
                                    

Гледната точка на Кристин.

Чувствах се толкова спокойна в компанията на Шон. Не усетих кога съм заспала. Сещам се откъсливи неща. Не след дълго поотворих очите си леко. Бях в стаята си, а той стоеше до мен, гледайки ме по очарователно привлекателен начин.

По едно време просто не се сдържах. Нещо в мен се разбошува. Всякаш не бях същия човек, за което алкохолът помогна много. Изпитвах неописуеми чувства. Аз го исках нередно силно.

Станах от леглото и докато се усетя вече се бях настанила в скута му. Той започна да поставя нежни, плахи целувки по устните ми. След това и по врата ми.
Шон стана и ме бутна на леглото, след което се разположи над мен. Съблече тениската си, след което му помогнах да свали и моята.
Беше невероятно. Той разпространяваше целувките си по цялото ми тяло, което ме караше да настръхвам и да потрепвам леко от наслада.

Гледната точка на Шон.

Кристин стана от леглото си и седна в скута ми, където започнахме да се целуваме. Знам, че не беше правилно и може би щеше да ме помисли за поредният идиот, който се "възползва" от нея, но не беше така. Станах, бутнах я на леглото и започнах да ѝ се наслъждавам. Наслаждавай се на всяка една частица от тялото ѝ. Исках да я усещам във всеки един следващ момент от живота ми.

Без правилаWhere stories live. Discover now