След няколко месеца...
Гледната точка на Кристин:
От доста време не сме се виждали със Шон, а както казват "Очи, които не се виждат често, се забравят". Вече не мислех толкова за него. Рядко се прокрадваше мисъл свързана с него в главата ми. От една страна се чувствах зле, заради това, като се има в предвид всичко, което преживяхме.
Един ден, докато си рових в телефона, получих съобщение. "Не и скамейка да се меся, но... Истината е, че видях Шон с друга..." -беше изпратено от някаква си Моника. Не я бях виждала през живота си. Коя е тя? Какво има предвит!? И най-важното от къде знае за нас със Шон?¿!¡ Никой друг освен аз и той не знае нищичко за нещата между нас. Помислих си, че се е объркала или се шегува с мен и я блокирах.
На другия ден...
Бях неспокойна. Чувствах се изнервена през целия ден. Почти не бях спала. От вчера в главата ми се въртеше само и единствено мисълта за съобщението. Не се сдържах. Реших да я попитам какво е искала да каже.
"Коя, забога ,си ти?! Какво имаш предвид? Мисля, че не се познаваме!¡ "
След като ѝ изпратих това,се бях подготвила,че кой знае колко ще чакам отговор. За щастие, буквално в мига, в който ѝ го пратих, тя започна да пише.. Малко се притесних. Все едно беше стояла в чата, само и само, за да чака отговор от мен.
"Оо, аз те познавам.. познавам те по-добре от всеки друг. Следя всяко твое движение. Усещам всяко едно твое поемане на гладка въздух. Винаги ще бъда с няколко хода пред теб. А относно Шон... Бяхте толкова сладки.., но вече не. Явно ти си била..поредната, оплетена в неговите мрежи на лъжи." ( "*Изпрати снимка"; "*Изпрати снимка"...)Бях втрещена от прочетеното и видяното. Стоях с телефона си в ръце и не смеех да помръдна. Забравих да дишам. Разтреперах се. ТА НА СНИМКИТЕ БЯХМЕ НИЕ!?¡ От вечерта, в която се запознахме, на сутринта докато той оставя писмото до нощното ми шкафче, в гората... Всичко!¡ През цялото време тя ни е следяла. Криела се е в сенките ни, докато ние дори не сме подозирали ни най-малко. Тези неща са подходящи само за филм. Но за жалост бе истина.
Зачудих се какво да правя. А за мрежите от лъжи?! Какво по дяволите иска да каже с това?! Как така поредната?!...Рано или късно всички ще излезе на яве и тогава маските ще паднат.