Ahojte volám sa Faith Malik áno viem že mám rovnaké priezvisko ako člen skupiny One Direction Zayn Malik ale nie sme v žiadnom príbuzenskom vzťahu( aspoň som si to myslela) . Mám 18 rokov a som v treťom ročníku na strednej škole. Bývam na Slovensku. Ale strašne chcem ísť navštíviť Anglicko a to hlavne Londýn . Nemám žiadnych súrodencov . A je mi to trošku ľúto lebo okrem mamky sa nemám s kým porozprávať. Som Directionerka od začiatku One Direction. Trošku vám popíšem môj vzhľad. Mám husté hnedé vlasy ,ktoré mi siahajú niekde pod lopatky. Hnedé oči a postavu takú akurát aspoň podľa mňa. Mám jednu najlepšiu kamarátku Lenku vyzerá takto :
Povahovo sme rovnaké trochu drzé ale len v nejakých okolnostiach. Tak toto by bolo o mne asi všetko.
Ráno:
Ráno som sa zobudila na budík ktorý som mala nastavený na pol siedmu aby som všetko stíhala. Vytrieskala som sa z postele išla do kúpeľne kde som si umyla tvár , zuby a učesala vlasy. Obliekla som si biely crop-top keďže je už celkom teplo k tomu čierne jeansy s dierami na kolenách, riflovú bundu a čierne tenisky.Keď som sa obliekla išla som ku zrkadlu a začala sa maľovať. Nemaľujem sa veľmi používam iba korektor, púder , upravím si obočie a dám blazam na pery. Keď som sa namaľovala zišla som dole do kuchyne kde sedeli moji rodičia. "Dobré ráno" povedala som a dala pusu na líčko ockovi aj mamke " Dobré" povedali obidvaja naraz na čo sme sa spoločne zasmiali. Keď sme sa dosmiali tak som si sadla za stôl a mamka dala predomňa palacinky s nutelou. Keď som dojedla a chcela sa postaviť že odnesiem riad do umývačky niekto zaklopal hneď som vedela že to je Lenka pretože pre mňa chodí každé ráno a ideme spolu do školy. Tak som teda odniesla tanier do umývačky a išla otvoriť . " Ahoj Leni" pozdravila som ju a objala. " Ahoj Fai" áno volá ma Fai pretože je to kratšie a jej sa to páči . Keď sme sa zvítali pozvala som ju dnu so slovami že si idem ešte pre tašku do školy . Lenka vošla do kuchyne a hneď pozdravila mojich rodičov " Dobré ráno pán Malik, pani Malikova" neviem prečo im stále vyká keď jej aj moji rodičia aj ja povedali že im nemusí vykať " Ahoj Lenka, koľko krát ti ešte máme povedať že nám nemáš vykať niesme až tak starí" keď to povedali tak sme sa všetci zasmiali nad ich blbou poznámkou . Rozlúčila som sa s rodičmi a išla do školy aj s Lenkou po mojom boku. Keď sme prišli do školy išli sme do šatní kde sme sa prezuli, dali dole mikiny a išli do triedy. Keď sme prišli hneď sme sa pripravili na hodinu a začali sa rozprávať o všeličom hlavne o tom že chceme ísť na koncert One Direction aj keď vieme že už tam nebude Zayn ale tak aspoň uvidíme ostatných . Takto sme sa rozprávali až dokým nezazvonilo a do triedy vošiel pán učiteľ Varchol keďže je piatok a my máme prvú hodinu geografiu ale na tej si väčšinou každý robí čo chce. Pretože povedzme si pravdu kto by počúval pritepleného učiteľa. Začali sme preberať cestovný ruch ale mňa to moc nebavilo tak som si do zošita robila rôzne náčrty 1D loga. Keď sa hodina skončila úľavou som si vydýchla a pripravila sa na ďalšiu hodinu čo bola matematika s našou triednou. Naša triedna je celkom v pohode aj keď už na nás nemá nervy pretože jej stále robíme na hodinách hovadiny.
Po škole :
Škola sa skončila a ja som sa aj s Lenkou vybrala domov keďže Lenka býva o dve domy ďalej ako ja. Keď som bola pred domom tak som sa s ňou rozlúčila objatím a začala hľadať vo vreckách kľúče . Keď som ich našla vopchala som kľúč od vchodu do zámku a otvorila dvere doma bolo ticho čo znamenalo že rodičia majú zase poobednú . Moji rodičia majú firmu Malik Comporation kde je môj ocko riaditeľ a moja mamka tiež riaditeľka . Máme dosť peňazí ale aj keď máme veľa peňazí nie som rozmaznaná. Vyzula som sa vyzliekla riflovú bundu a vyšla hore schodmi do mojej izby.
Moja izba
DU LIEST GERADE
Zayn Malik is my brother. 1D✓
FanfictionAhojte moje meno je Faith Malik. Bývam na Slovensku. Končím strednú školu. Nemám žiadnych súrodencov.Čo sa stane ak sa Faith dozvie že Zayn Malik je jej brat a Liam Payne brat jej najlepšej kamarátky ? Dozviete sa v príbehu . !Príbeh môže obsahova...