Za Lenkou stal Martin môj kamarát ktorý sa musel odsťahovať kvôli jeho rodičom.
"Martin!!" Zakričala som a rozbehla som sa za ním. Hneď ako som bola pri ňom objala som ho najsilnejšie ako som mohla. Hneď po mne ho objala Lenka. Išli sme si zase sadnúť a rozprávali sa aj s Maťom ako mu bolo keď bol preč. Keď už bolo pol 8 išla som domov lebo mi volala mamka. Prišla som domov dala som si večeru a išla spať .
**********
Deň narodenín:
Zobudila som sa o pol 8 išla som sa umyť a obliecť. Dnes mám konečne 19. Jupí. Keď som sa obliekla zišla som dole do kuchyne kde už mama varila a piekla. " Dobre ráno " pozdravili som rodičov " Dobré Zlatko pod sa najesť lebo potom pôjdeš s Lenkou nakupovať " povedala mama s úsmevom. " Mami ale mne sa nikde ísť nechce" povedala som otrávene. " Mladá dáma, mama dačo povedala
tak to urobíš " povedal nahnevane ocko." Paul nebuď nahnevaný !" Ohriakla ho mamka. " Mami kedy tu má byť Lenka " spýtala som sa keď som dojedla. " O 10" povedala mamka. " Ok idem sa pripraviť " povedala som a rýchlo išla hore kde som si obliekla žltý sveter a čierne rifle.
Keďže je vonku 28 november tak je už celkom zima. Zobrala som si peňaženku, mobil , kľúče a zišla po schodoch do kuchyne." Dobre ja už idem kedy mám prísť domov" opýtala som sa rodičov. " No okolo 5" povedal ocko " Okey. Ahojte" Vyšla som na chodbu obula sa a vyšla von. Išla som ku najbližšiemu obchodnému centru kde som sa mala stretnúť s Lenkou. Keď som ju videla vykročila som k nej a objala ju.
Vošli sme do nákupného centra a išli najprv do H&M kde som si kúpila mikiny, tričká, tepláky, kraťasy a ešte nejaké rifle. Keď sme vyšli s H&M išli sme do Victoria Secret kde sme si kúpili plavky. Behali sme po ďalších asi piatich obchodoch keď nám vyhladlo. " Lenka nejdeme do Mc'Donald-u?" Spýtala som sa jej keď sme vyšli s Nike obchodu. " Môžeme" povedala Lenka . Pozrela som na hodinky a bolo za päť minút pol 5. " Lenka je za päť pol, takže ideme sa najesť a pôjdeme ku mne" povedala som. " Dobre" odpovedala mi Lenka .
*********
Doma:
Keď som prišla domov vyzula som sa vyzliekla bundu a išla do obývačky. Keď som vstúpila do obývačky. Boli tam všetci moji kamaráti , rodina a známi. Zakričala hlasné 'prekvapenie' a ja som ich išla všetkých objať .
********
Čas na darčeky :
Práve sme dojedli tortu a idem odbaľovať darčeky. Keď som ich mala odbalené tak som išla odbalit darček od mamky a ocka. Vo všetkých darčekoch bolo väčšinou oblečenie, kozmetika, a nejaké šperky . Začala som odbaľovať darček od rodičov keď som ho odbalila bol to nejaký papier ale keď som sa pozrela bližšie myslela som že sa asi šťastím rozplačem čo som vlastne aj urobila. Boli tam 4 lístky na One Direction.
******
Takže máme tu ďalšiu časť . Jupí.
All the love HeyAngel
YOU ARE READING
Zayn Malik is my brother. 1D✓
FanfictionAhojte moje meno je Faith Malik. Bývam na Slovensku. Končím strednú školu. Nemám žiadnych súrodencov.Čo sa stane ak sa Faith dozvie že Zayn Malik je jej brat a Liam Payne brat jej najlepšej kamarátky ? Dozviete sa v príbehu . !Príbeh môže obsahova...