O 6 mesiacov neskôr:
Už krásnych šesť mesiacov chodím s Harrym a pod srdcom nosím naše dieťa. Som už v šiestom mesiaci a bruško mám krásne zaguľatené. Dnes mám ísť na kontrolu spolu s Harrym. Konečne sa dozvieme pohlavie bábätka. Keďže je pol siedmej a Harry pri mne ešte sladko odfukuje. Tak som sa rozhodla si dať sprchu a urobiť rannú hygienu. Vyšla som zo sprchy a omotala si okolo tela uterák. Vošla som do izby a išla ku skrini. Odtiaľ som si vybrala tepláky a sveter keďže je už december. Keď som si zapínala podprsenku zo zadu má niekto objal. " Láska, vieš že dráždiť ma sa nevypláca." Zašepkal mi Harry do ucha a začal ma bozkávať na krku. " Harry namiesto tohto všetkého sa radšej zmizni osprchovať a obliecť sa lebo nestihneme kontrolu." Povedala som a dala mu pohlavok. Keď som sa konečne doobliekala zišla som dole po schodoch do kuchyne. V kuchyni sedeli: ocko,mamka, Zayn, Liam, Louis, Niall a ešte Liamov syn Bear. " Bré ránko" pozdravila som ich s úsmevom a sadla si ku Bearovi. " Ahoj drobec ako sa máš zlatko?" Spýtala som sa Beara má 2 roky ale rozpráva úplne plynulo. " Dobre, Fai pôjdeme do aquaparku? Lebo ocko nechce ísť." Spýtal sa ma Bear a ja som zvažovala to že či mám ísť s malým Bearom do aquaparku keďže som tehotná a nechcem s veľmi pretŕčať v plavkách. " No neviem drobec, keď pôjde ujo Harry tak môžme." Povedala som mu s úsmevom a otočila sa na Harryho so spýtavím pohľadom. " Jasne môžme ísť. Pôjdeme okolo obeda." Povedal Harry a zobral si Beara na ruky. Bože, je s ním taký zlatý už sa neviem dočkať kedy tu bude naše dieťa. Keďže ešte nevieme pohlavie nechcem vravieť že ona alebo on. Je pol deviatej a my tam máme byť o 9. " Harry, láska ideme už ?" Spýtam sa Harryho a čakám na jeho odpoveď. Len mi prikývne hlavou na znak súhlasu a vyberie sa do predsiene kde sa obuje ja urobím to isté a ideme do auta.
*****
Takže zlatíčka prepáčte že nie su časti tak často ale mám veľa práce v škole. Vidíme sa pri ďalšej časti.
YOU ARE READING
Zayn Malik is my brother. 1D✓
FanfictionAhojte moje meno je Faith Malik. Bývam na Slovensku. Končím strednú školu. Nemám žiadnych súrodencov.Čo sa stane ak sa Faith dozvie že Zayn Malik je jej brat a Liam Payne brat jej najlepšej kamarátky ? Dozviete sa v príbehu . !Príbeh môže obsahova...