Je 12.1 čiže ma Zayn 22(prepáčte keby bol nejaký preklep ale už si nepamätám či som písala v nejakej časti koľko ma Zayn rokov) práve sedíme na záhrade a grilujeme. Všetci sú už v náladičke okrem Harryho. Smiali sme sa na Louisovích vtipoch keď som začala mať kontrakcie. " Harry, mali by sme ísť do nemocnice začínam mať kontrakcie." povedala som Harrymu. Harry len prekvapene prikývol a išli sme.
********
Po 6 hodinách:
Momentálne som na izbe a v náručí mám malú Darcy. Harry si skočil po kávu a mne po čaj. Keď sa vrátil podal mi čaj. A zobral si malú Darcy." Vieš čo je najvtipnejšie? " spýtala som sa Harryho so smiechom." No čo?" Krátka no stručná odpoveď. "Že sme si celé dva týždne lámali hlavu nad tým čo dáme Zaynovi k narodeninám a mala Darcy to vyriešila za nás." Usmiala som sa. Harry sa na Tom začal smiať. Ako inak. To je celý Harry. Pred pár minútami tu bol doktor a povedal mi že zajtra môžem ísť domov aj s malou Darcy. Som naozaj šťastná aj keď som tu iba deň a lezie mi to tu na nervy.
***************
O 10 rokov neskôr:
Už je to 9 rokov čo sme s Harrym manželia. Je to naozaj krásne manželstvo a sme šťastní. " Darcy! Zlez z toho stromu lebo spadneš! Hardin! Nechaj to nevinné mačiatko napokoji! Hero! Choď preč od toho bazéna lebo doňho spadneš! Mason! Nenaťahuj toľko tú Trixie pretože tí spadne! Henry! Nick! Nejedzte ten piesok!" Na rukách mám malého Jaspera( Ďžespera). Áno ja viem trochu viac detí ale čo už.Darcy má už 10 rokov a je celá po mne. Má hnedé vlasy aj oči. Povahu má takú zmiešanú aj po mne aj po Harrym. Narodila sa 12.1.2013.
Hardin má 8 rokov a je celý Harry. Má krásne zelené očká. Kučeravé vlasy ktoré má určite po Harrym. A je to taký malý výmyselník. Narodil sa 2.1.2015.
Hero ma 7 rokov na svoj vek je až príliš múdry. Má hnedé očká po mne a kučeravé vlasy po Harrym. Je to moje zlatíčko. Je najrozumnejšie. Stále mi pomáha keďže som zase tehotná. A Darcy odkedy dostala mobil je len na ňom. Narodil sa 12.1.2016.
Mason má 6 rokov stále niečo vymýšľa. Pretože chce byť stále v strede pozornosti. To ma určite po Harrym. Ani jedno moje dieťa nežiarilo ako Mason a to ich máme dosť. Je to taká miešanina mňa a Harryho po mne ma vzhľad a po Harrym povahu. Narodil sa 12.1.2017.
Trixie má 2 roky je strašné zlatá. Harry sa z nej veľmi tešil keďže konečne pribudlo nejaké dievča do rodiny keď máme len samých chlapcov. Je celá po mne vzhľadom aj povahov. Narodila sa 13.9.2022.
Henry a Nick sú dvojičky. Henry je celý po Harrym a Nick zase po mne. Majú 4 roky a robia veľa neplechy. Narodili sa 29.8.2020.
Jasper ten má pol roka je celý Harry. Už aj panovačný je po ňom a to ma len pol roka. Ale máme z neho radosť je dosť šikovný už nie aj chodiť a trošku aj rozprávať. Narodil sa 24.12.2024.
No a nakoniec tu je malá Anne ťa je ešte zatiaľ v brušku ale strašne sa na ňu tešíme som v šiestom mesiaci a mám rodiť zase na Zaynove narodeniny.
Sranda je to že mala Darcy, Hero a Mason sa narodili na Zaynove narodeniny. Trixie na Niallove. Henry s Nickom na Liamove. Jasper na Louisove. Hardin na Harryho a ešte aj malá Anne sa ma narodiť na Harryho narodeniny takže stále keď máme oslavovali niekoho narodeniny tak som išla rodiť. Tak a toto je celá moja rodina a môj príbeh.Takže toto je oficiálny koniec tohoto príbehu. Nechcem sa lúčiť s postavami ale už má naozaj nenapadá nič ako by to mohlo pokračovať. Ďakujem za podporu a komentáre. Vaša HeyAngel ❤️
YOU ARE READING
Zayn Malik is my brother. 1D✓
FanfictionAhojte moje meno je Faith Malik. Bývam na Slovensku. Končím strednú školu. Nemám žiadnych súrodencov.Čo sa stane ak sa Faith dozvie že Zayn Malik je jej brat a Liam Payne brat jej najlepšej kamarátky ? Dozviete sa v príbehu . !Príbeh môže obsahova...