6. Časť

895 31 0
                                    

S Mikom som sa rozprávala dlho do noci a nakoniec sme zaspali na seba ako vrecia zemiakov. Keď sme sa ráno zobudili v takejto polohe začali sme sa smiať na celú izbu. " Ale, hneď z rána tu je zábava ." Vošla do izby mamka s úsmevom. " Tak keby si nás videla ako sme spali tak by si sa aj ty smiala." Povedala som s úsmevom. " Veď ja som vás videla aj smiať som sa začala ale s vami to ani nebolo nakoniec prišiel aj ocko keď počul ako sa smejem a začal sa smiať aj on." Povedala mamka pomedzi smiech a ja s Mikom sme sa trošku začervrenali. Mamka nás nechala o samote a Mike odišiel do svojej dočasnej izby. Ostala som sama v izbe tak som sa išla osprchovať. Keď som vyšla s kúpeľne v izbe sedeli tie dve zmije. " Čo potrebujete?" Spýtala som sa keď so ich videla. " Daj ruky preč od môjho syna ." Povedala krstná. " Ale veď ja vám ho neberiem a to že mám s ním lepší vzťah ako vy to nieje môj problém. " Povedal som napokon po dlhom dohadovaní sa so svojím svedomím čo im poviem. " Takže lepší vzťah hej?" Dopovedala Barbara a vrhla sa na mňa spolu s krstnou. " Pustite ma!" Povedala som ruzčúlene ale nič nezaberlo a stále ma ťahali sa vlasy a dávali mi facky. Tak a dosť! Povedala som si pre seba a dala facku aj krstnej aj Bare. Začali ma znova mlátiť ale to už do izby dobehla aj mamka s ockom a Miki áno volám ho Miki . Hneď otec začal vrieskať na tie zmije či sú normálne mlátiť jeho dcéru a to rovno v jeho dome. Mamka tá sa neudržala a strelila facku aj Bare a aj krstnej pretože má stále urážali že som obyčajná šľapka a že som im prebrala Mika. Keď sa tento incident skončil oni dve išli domov a Mike ostal u nás.
*******
Deň koncertu:
Zobudila som sa na to že mi zvonil budík keďže dnes o 4 je koncert a mne stále dlho trvá sa pripraviť. Vyšla som z postele keďže je už 10 hodín a dve hodiny trvá cesta a išla do  kúpeľne kde som si umyla vlasy, vyčistila zuby a trochu sa namaľovala. Zo skrinky pod umývadlom som si vytiahla fén a žala si fénovať vlasy. Keď som ich mala suché mierne som si ich natočila a zišla som do kuchyne tam ma už čakali rodičia s obedom je presne dvanásť hodín a my o jednej vyrážame. Okolo 3 tam budeme a mali by máš tam čakať aj Lenka s jej mamkou. Keď bolo 1 hodina išli sme do auta a vyrazili sme no keďže ja som pažroš ako Niall(😂) tak sme sa ešte zastavili v Tescu kde som si kúpila jedlo a vodu a mohli sme ísť. Keď sme prišli pred O2 arénu ešte tam nikto nebol a to bolo už pol 4 keď sme prišli ku vchodu ukázali sme lístky a oni máš zaviedli hneď do prvého radu kde boli také barbiny. " Hej kde ideš my sme tu boli skorej." Povedala jedna z nich. " Moja zlata ja mám lístky presne do tohto radu takže odpál. Ďakujem." Keď som to dopovedala provokačne som na ňu žmurkla a išla na svoje miesto ktoré bolo nakoniec ešte o dve rady do predu čiže sme boli hneď pod pódiom. Ja viem bola som ku nej trošku hnusná ale takéto barbiny nenávidím. Keď som konečne stala pod pódiom konečne ma začal napĺňať pocit šťastia z toho že ich uvidím aj keď bez Zayna ale stále všetkých po kope. Zostávalo pár minút to začiatku koncertu aj ja som bola nervózna keďže som bola rovno pod pódiom a tak ma hneď videli. Koncert začali s pesničkou What Makes Your Beautiful ale stalo sa niečo nečakané. Ked bolo Zaynovo sólo všetci ostali prekvapení pretože aj keď sa to sólo spievalo nespieval ho ani jeden s 1D , zrazu z tieňa vyšiel Zayn v celej svojej kráse. A spieval si svoje sólo a dosť sa pri tom bavil, tak ako za starých čias. Všetko som si natáčala už s Iphonom keďže má lepšiu kvalitu fotoaparátu a videí. Natáčala som keď do mňa z boku drgla nejaká fanúšička a mne môj mobil spadol rovno pod pódium kde som naňho vôbec nedosiahla otočila som sa k mamke ktorá mala sprisahanecký úsmev. Ani trochu som tomu nepochopila. Ale keď zišiel z pódia Zayn s Liamom a Zayn mi zdvihol mobil a podal mi ho tak som vedela že to nieje len tak. Podal mi mobil a povedal že mám preliezť zábradlie. To isté povedal Liam Lenke. Tak sme to spravili mne pomohol Zayn a Lenke Liam. Keď sme to preliezli zavolali nás na pódium. Po celý čas čo sme boli na pódiu sme ich pozorovali pretože sme pri nich boli kurva blízko. Stále keď spievali tak chodili ku nám objímali nás, hladili nás alebo si ju nám sadli objali nás okolo ramien a spievali ďalej keď mali menšiu prestávku tak Zayn s Liamom si zavolali mna Lenku a naše mamky do zákulisia. Keď sme boli v zákulisí bola som úplne mimo pretože som nevedela prečo si volali práve nás sakra. Takže môj sen bol ísť na ich koncert a nakoniec skončím v zákulisí. Keď sme sa trošku spamätali Zayn začal rozprávať. " Vieš Faith určite sa čuduješ prečo poznám tvoje meno ale to sa o chvíľu dozvieš. Keď som bol malý skončil som v detskom domove no po zhruba asi roku si ma zobrala rodina v ktorej som žil do svojej 19-ky vtedy sme začali koncertovať a chodiť po celom svete a keď som pred dvoma rokmi prišiel domov za rodinou. Dozvedel som sa že som adoptovaný. Čiže asi po šestnástich rokoch som sa dozvedel že moja matka ktorú som od útleho detstva volal matka nieje moja matka. Keď som sa to dozvedel začal som pátrať po mojej pravej rodine. " Prečo to vôbec rozpráva nám. " Našiel som ju asi pred rokom ale odvážil som sa ísť tam a ukázať sa im. A to že tie dve ženy prišli na tento koncert mi prišlo vhod. A tie dve ženy práve stoja predomnou. Áno Faith si moja sestra. A nehnevaj sa prosím na mamku tá to síce vie už od minulého roka kedy som opustil skupinu. " Ukončil svoj dialóg a vtedy sa to začalo. " Mami je to pravda?" Spýtala som sa neveriacky. " Áno Faith je to pravda. Je mi ľúto že som ti to nepovedala skôr. " Povedala smutne. " Takže ty si celý rok vedela že Zayn ja môj brat a nič si mi nepovedala?! Dobre si vedela ako ho milujem. Koľko krát si bola pri tom keď som plakala za to že odišiel a utešovala si ma že to bude v poriadku. A pritom je Zayn sakra môj brat. Kedy si mi to chcela povedať. A to že mi spadol mobil pod pódium a to že za mnou prišiel a že ma zobral ku nemu na pódium a aj to že vôbec prišiel na tento koncert nieje náhoda však?!!" Povedala som nahnevane a s plačom. " Nie, nieje to náhoda zavolala som ho sem a chcela som aby ti to povedal osobne on. " Dokončila. " Mami ty si videla ako plače za to že som odišiel a nezavolala si mi?" Spýtal sa Zayn prekvapene. " Nemohla som, nechcela som aby si sa trápil. " Povedala so slzami v očiach. " A teraz sa akože netrápim? Keď vidím ako plače a nechce ma ani vidieť?" Povedal Zayn zlomene." Nie je to tak Zayn že  ťa nechcem vidieť len ma zobralo to že si môj brat a toľko veľa informácií v jeden deň. " Povedala som s úsmevom.
***********
Pokračovanie nabudúce. Ďakujem za všetky pozretie len tie vote chýbajú.
Vaša HeyAngel❤️

Zayn Malik is my brother. 1D✓Where stories live. Discover now