Po dvoch hodinách som sa konečne dostala z postele a išla dole na raňajky. Čo ma prekvapilo bolo že raňajky robil Harry. Veď on si rád pospí. Ale tak keď už tie raňajky urobil tak si dám. " Dobré ránko, princezná " povedal Harry s úsmevom. " Tak za prvé nevolaj ma princezná. Za druhé diky za raňajky." Povedala som s úškrnom. Sadla som si za stôl a začala jesť palacinky ktoré Harry urobil. " Ale mňa to baví princezná." Ten kok*t si zo mňa robí srandu. " Debil si spadol z višne alebo čo ti je?" Opýtala som sa podráždene. " Nič mi nieje, ty si nejaká divoká čo ti niekto nedal pichnúť alebo máš krámy?" Opýtal sa a provokačne na mňa žmurkol. " Harry drahý vieš koľkí chcú som ňou pichať? Veľa a viem že aj ty patríš medzi nich. A nemám krámy keby som ich mala tak za tú princeznú ťa vykastrujem." Cmukla som na neho a odniesla tanier do umývačky riadu. A keď som sa zohíňala pri umývačke poradne som vystrčila zadok keďže som mala len pyžamo čo je tielko a kraťasy z ktorých mi ide von zadok. Chcela som sa vyrovnať ale niekto ma chytil za pás a natlačil sa jeho rozkrokom na môj zadok. " Na tvojom mieste by som neprovokoval, pretože si ťa ohnem na tom stole a to sa ti páčiť nebude." Zašepkal mi do ucha Harry. " Možno že by sa mi to páčilo čo ty vieš ale nemám záujem." Povedala som a vzdialila sa od neho. Mali ste vidieť ten výraz keď som mu to povedala. Išla som hore do izby a išla ešte spať. Zobudila som sa o 14:14 na to že mi niekto vtrhol do izby. " Hej sweatheart, nejdeš s nami večer do klubu?" Povedal Harry s úsmevom. " Už ťa prestala baviť prezývka princezná?" Spýtala som sa provokačne. " Už som ti povedal že ma nemáš provokovať lebo ťa pretiahnem tak že sa nepostaviš najbližší týždeň " Čo prosím asi som zle počula." O tom môžeš akurát tam snívať , Styles. To sa nikdy nestane. " Povedala som vytočene . A išla sa prichystať keďže bolo už 8 hodín večer. Obliekla som si čierne šaty tesne pod zadok. Vpredu od krku až po prsia je priesvitná látka.K tomu som si dala výške podpätky a zišla som dole.
Harry
Čakal som na Fei keďže sa ešte chystala. Chcel som sa otočiť ale zastavil ma Zayn " Kámo pokiaľ nechceš mať tvrdého tak sa na tie schody ani neotáčaj." Povedal a ja som sa v tom momente otočil čo nebol dobrý nápad pretože sa to čo mám medzi nohami začalo prebúdzať ." Kurva" zanadával som keď som ho mal tvrdý ako skala. " Vyzeráš bombasticky" povedal som Fei keď zišla dole.
**********
Takže ďalšia časť je na svete. Chcete ďalšiu časť 13+?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Zayn Malik is my brother. 1D✓
FanficAhojte moje meno je Faith Malik. Bývam na Slovensku. Končím strednú školu. Nemám žiadnych súrodencov.Čo sa stane ak sa Faith dozvie že Zayn Malik je jej brat a Liam Payne brat jej najlepšej kamarátky ? Dozviete sa v príbehu . !Príbeh môže obsahova...