8. Časť

784 26 1
                                    

Ráno som sa zobudila úplne dolámaná, pretože sa tí dvaja tupci v noci prikmotrili. Takže sme spali tak,že ja v strede Harry na mojej pravej strane, Zayn na mojej ľavej strane a Louis pri Harrym. Takže to bola celkom zaujímavá noc. No keď sme sa už všetci pripravili za nejakú hodinku , keďže naše princezné zase meškali. Zišli sme dole kde sedela mamka s ockom a Lenka s jej mamkou. " No čo vyspatí" spýtal sa s úškrnom ocko keďže videl naše kruhy pod očami. " Do ružova ocko naozaj." Povedala som ironicky. " Ale, no nemohlo to byť také hrozné" povedal ocko a už mu mykalo kútikmi. " Jasné že nie, keď vy ste už dávno spali tieto dve princezné. " Ukázala som na Zayna a Harryho" sa ešte upravovali, aj keď neviem načo im je pekný účes do postele keď aj tak nakoniec vyzerajú ako po divokom sexe. No a keď som sa konečne dostala na radu. Vysprchovala som sa, vošla do izby a to čo som tam videla tak som si myslela že má vystrie. Ležali tam na sebe a keďže som bola starostlivá sestrička a nechcela som aby sa Zayn zobudil dolámaný tak som ich zobudila. A po....." Bola som prerušená Louisom" A ja som si myslel že si nás zobudila aby som JA nebol dolámaný." Povedal urazený Louis. " Ale no Louis nebuď ako dieťa. " Povedal Zayn. " No a potom sme išli spať a v noci som sa zobudila na to ako sa ku nám do postele vtrepali tieto dve buchty." Dokončila som a začala sa smiať spolu s mamkou a všetkými ostatnými okrem Louisa a Harryho. Tí má úplne prepalovali pohľadmi. Po dosť dlhom čase kedy som sa prestala smiať. Som sa išla konečne najesť. Mamka nám napiekla palacinky a ktomu šľahačka s ovocím. Mňam. Dojedla som a Lenku som začala ťahať po schodoch do mojej izby." Tak začni" vyzvala som ju." Tak ako začať. No proste keď sme prišli do toho zákulisia. Tak ma Liam zavolal nech idem s ním. " Rozprávala mi celý príbeh. " No a nakoniec je môj brat." Povedala s úsmevom. " Okej, obidve máme bratov slávnych spevákov, najkrajších a najviac sexy bratov" povedala som a žmurkla na ňu. Podišla som ku dverám keďže som vedela že nás počúvajú. Otvorila som dvere a všetci do jedného popadali na seba najhoršie to mal Zayn keďže bol úplne na spodku. " Chlapci zlezte z neho lebo mi ho ešte rozpučíte. A ja vám budem vyhadzovať na oči že ste mi zabili brata ktorého som poznala 2 dni." Povedala som so smiechom a žmurkla na Zayna. " No zlezte z neho lebo vám odtrhnem gule a zavesím do prievanu. " Dokončila som a to už všetci stali na nohách a pomáhali Zaynovi vstať. Keby ste videli ako rýchlo sa pratali preč.
******
Ďalšia časť je na svete. Dúfam že sa páči. Aký ship chcete #Farry alebo #Fiam alebo ešte # Heith píšte do komentárov

Zayn Malik is my brother. 1D✓Where stories live. Discover now