" Takže niesi nahnevaná zato že som ti to tajil a chceš ma vídať?" Povedal Zayn šťastne. " Jasné, že ťa chcem vídať hlupáčik. Môj brat je najslávnejší, najžiadanejší a najkrajší muž planéty iba hlupaňa by sa nechcela s tebou vídať, vieš koľko dievčat mi bude závidieť? Pretože Zayn Malik má sestru skoro vo svojom veku o ktorej nevedel." Povedala som s úškrnom a zavesila sa mu na krk. " Tak? Čo budeme robiť? Ja mám na dnes voľno a vlastne toto bol aj posledný koncert s Where we are tour." Povedal Zayn. " Ako vieš o tom že toto je posledný koncert s Where we are tour?" Otočila som sa na neho prekvapene. " Babe, to že som opustil skupinu neznamená že ju ďalej nesledujem a neviem čo sa v nej deje. Zlatko ja viem aj to že sa Harry pohádal s Liamom kvôli mne a skupina sa skoro rozpadla ale ustáli to pretože to sú silný chlapci a hlavne najlepší kamaráti, ktorých nič nerozdelí." Povedal Zayn s úsmevom. " Ale veď vy piati ste tiež boli najlepší kamaráti, ktorých nemalo nič rozdeliť a aj tak si odišiel." Povedala som nahnevane alebo sklamane? Neviem naozaj neviem čo by som mu mala na to povedať okrem tohoto. " Mal som svoje dôvody. " Povedal dotknuto Zayn. " Dobre Zayn o tom sa porozprávame doma a nie tu." Povedala som. Keď sme odchádzali z arény, vonku má čakala Lenka a okolo ramien ju držal Liam. Hodila som na ňu pohľad 'toto mi vysvetlíš' a ona s úsmevom prikývla. " Tak a ide sa domov" povedala som s úškrnom. " Tak poďme aj tak sa musíme všetci porozprávať" povedala mamka a Zayn naraz na čo sme sa všetci zasmiali.
********
Dorazili sme domov okolo 11 večer. Takže sme sa iba umyli a išli spať keďže u nás ostala aj Lenka a jej mamka, keďže nechceli budiť u nich doma. Museli sme sa podeliť do izieb, keďže je nás 11. Ja, moja mama, moji dvaja bratia, Lenka s jej mamkou, Zayn, Liam,Harry,Louis a Niall. Keďže ja mám v izbe manželskú posteľ a rozkladací gauč pre prípad že by niekto u mňa spal. Tak pri mne spali Zayn, ktorý si kraľoval v mojej posteli, Louis s Harrym na gauči a Niall spal v Marekovej izbe(brat Faith) keďže si ho môj brat hneď obľúbil , pretože obidvaja milujú jedlo a zo všetkého majú srandu. Lenka, Liam a Lenkina mamka spali v hosťovskej izbe. Liam na gauči a Lenka s jej mamkou na posteli. Keď sme sa osprchovali čo trvalo trochu dlhšie vzhľadom na to že sme boli v izbe 4 a ja som išla ako posledná čo do teraz ľutujem, pretože keby idem prvá tak som už dávno v posteli lenže Zayn s Harrym sú horší ako ženská. Pokým si upravili vlasy a osprchovali sa ja som už skoro zaspávala ale dosť ma zamestnával Louis, ktorý stále niečo chcel. Keď konečne po pol hodine vyšiel Harry, ktorý si mimochodom v sprche spieval na celý dom za čo ho ešte sprdnem keďže niekto tu chce aj spať a nie počúvať Harryho ako škrieka(😂). No ale späť k téme keď vyšiel z kúpeľne hneď tam vletel Louis, ktorému som už dopredu vysvetlila, že nech tam nieje dlho ako tie dve naše princezné(😂). Keď vyšiel aj Louis, prekvapivo za päť minút išla som sa aj ja konečne osprchovať. Po celom dni naháňania sa, cestovaní po mestách , skákaní na koncerte One Direction a nakoniec novinky že Zayn je môj brat som si mohla dopriať teplú a ničím nerušenú sprchu. Keď som vyšla zo sprchy oblekla som si pyžamo čo je vlastne len mikina od 1D a nohavičky. Vošla som do izby a to čo som videla na prekvapilo. Zayn zaspal na gauči pri pozeraní nejakého filmu, Louis tiež spal opretý o Zaynovo rameno a Harry spal tak že nohy mal cez Louisa aj Zayna. Keď som ich videla musela som si to odfotiť. Keďže som nechcela aby sa ráno zobudili dolámaný a to hlavne Zayn, keďže sa nemohol hýbať kvôli tým dvom čudám čo na ňom ležali. Prišla som ku Harrymu " Harry vstávaj, takto sa moc nevyspíte ani jeden." Povedala som mu po šepky. Keď som dopovedala hneď sa zobudil a pozeral na mňa ako na prízrak, po chvíli mi došlo prečo na mňa tak pozerá. Mala som na sebe totiž ako som už vravela len mikinu od nich a nohavičky. " Hej, nepozeraj na mňa a postav sa zo Zayna." Zapišťala som na čo sa zobudil aj Zayn s Lousim, ktorý na mňa nechápavo a hlavne unevane pozerali. " Chlapci ,sorry ale musela som vás zobudiť ,pretože by ste sa ani jeden nevyspali. Zayn ty choď do mojej postele a spi a vy dvaja tiež." Keď som dopovedala vetu ukázala som na nich prstom. " Jasné, pani moja" zasmial sa Louis a už ležal zakrytý až po uši. Prišla som ku dverám od izby zhasla svetlo a išla si ľahnúť do postele. Hneď ako som si ľahla som zaspala.
YOU ARE READING
Zayn Malik is my brother. 1D✓
FanfictionAhojte moje meno je Faith Malik. Bývam na Slovensku. Končím strednú školu. Nemám žiadnych súrodencov.Čo sa stane ak sa Faith dozvie že Zayn Malik je jej brat a Liam Payne brat jej najlepšej kamarátky ? Dozviete sa v príbehu . !Príbeh môže obsahova...