5. Časť

935 30 2
                                    

Keď som prišla domov išla som do izby kde som si začala baliť veci ale len niektoré keďže ešte nejaké veci potrebujem na tento celý týždeň ale to budem aj tak väčšinou doma. Keď som si pobalila niektoré veci zišla som do kuchyne kde sedel ocko aj s mamkou a o niečom sa horlivo rozprávali. Pozdravila som ich a išla si urobiť niečo na jedenie keďže mi dosť vyhladlo. Spravila som si len obyčajnú omeletu so zeleninou a čaj. Sadla som si za stôl a začala jesť. " No čo tešíš sa do Londýna ?" Spýtala sa ma mamka. " Áno a veľmi. Mami a na konci roka ku nám na týždeň prídu  moji spolužiaci nevadí?" Povedala som s menšími obavami v hlase. " Jasné že nevadí veď aspoň ťa navštívia a ty im môžeš ukázať Londýn." Povedala mamka s úsmevom načo som si spokojne povzdychla. Dojedla som tanier som si dala do umývačky a išla hore do izby. Takže rekapitulácia mám 19 idem na koncert One Direction a sťahujem sa do Londýna no nieje to šialené. Ale tak my sme známi tým že my sme dosť šialený. A aj keď si niekto myslí že som rozmaznaná za to že máme peniaze a som jedináčik ale tak to nieje proste moji rodičia mi doprajú pretože som ich jediná dcéra. No ale späť k veci. Takže prišla som do izby zobrala som si mobil a slúchadlá áno stále mám môj starý mobil Lenovo moto C aj keď som dostala iPhone 6s ale tak ja si nepotrpím na takýchto drahých veciach. Pretože aj lacné veci sú kvalitné a spoľahlivé. Zapojila som si slúchadlá a pustila si pesničku Torn (pozn.autora máte ju hore tu pesničku). Je to tá najkrajšia pesnička ktorú som kedy počula. Keď sa lesnícka skončila vybrala som si slúchadlá a išla dole keďže každý piatok máme rodinný večer kde pozeráme filmy alebo hráme spoločenské hry alebo sa len tak rozprávame. Máme to pre že rodičia majú piatky voľné a nemusia ísť do práce tak si takto vynahradzujeme čas ktorý sme spolu neboli. Zišla som dole do obývačky a tam ma už rodičia čakali so širokým výberom filmov a rôznymi slanými a sladkými vecami od výmyslu sveta. Nakoniec sme vybrali film This Is Us od 1D keďže mamka ani ocko ich veľmi nepoznajú len s mojich rozprávaní tak som im chcela trochu priblížiť ich 'svet' . Boli sme v polke filmu keď sa tam zjavil Zayn. " To kto je ten krásavec?" Spýtala sa mamka s flitrovným úsmevom . " Hej pani Malikova ste zadaná a ten chlapec je náš vás až príliš mladý." Povedal ocko urazene. " A čo som ja nebodaj nejaká stará žena o paličke?" Spýtala sa mama so smiechom načo sme sa aj my s ockom zasmiali. " Mami to je Zayn Malik ale už není vo One Direction pretože odišiel s nejakých dôvodov ." Povedala som smutne. " Och, tak toho je tam škoda. " Povedala mama. " Ale aj Harry aj Liam sú sexy" povedala som s perverzným úsmevom. " No tak mladá dáma ale trošku sa ukľudníme" povedal so zamračeným výrazom ocko. " A ktorý že to je ten Harry a Liam?" Spýtala sa ma mamka s uškľabkom na tvári. Mamka mala šťastie pretože práve dávali scénku s Liamom a Harrym. " Tam ten kučeravý je Harry a tam ten so sexy výrazom je Liam." Povedala som napokon. " Hmm, dobrý výber. " Povedala mamka." Dobre už nekecajte chcem niečo aj vidieť a na tých chalanov si dám pozor pretože predsa na nich ideš tak aby si mi neprišla domov s jedným z nich." Povedal s vážnym výrazom ocko. No jasné tie jeho starostlivé vety. Ale aj tak ho milujem najviac na svete. Keď sa skončilo This Is Us tak som sa pobrala do postele pretože už bolo 11:06 PM ( presne toľko je teraz😂). Keď som prišla do izby išla som sa osprchovať, umyla som si zuby a išla som do mojej mäkkučkej postieľky.
********
Ráno som sa zobudila okolo pol 11 ale ani sa nečudujem keďže som išla spať o 11 v noci a aj to som nevedela zaspať a zaspala som až niekedy o 3 ráno. Takže preto som vstala tak pozde. Keď som konečne vyliezla s mojej teplej postele išla som do kúpeľne urobila si rannú hygienu a obliekla si sivé Adidas tepláky a biele Adidas tričko. Išla som po schodoch do kuchyne keď som počula veľa hlasov. V kuchyni stali môj bratranec ktorého beriem ako brata a sesternica ktorá má nemá moc v láske pretože vraj ja môžem zato že je brat má mňa radšej ako ju lebo je rozmaznaná pipka. Keď som videla Mika( bratranec Fai) rozbehla som sa k nemu a silno ho objala. " Aj ja ťa rád vidím sesternička." Povedal s úsmevom ktorý som mu oplatila. A Barbara( sesternica Fai) na mňa len zazerala. " Čo máš za problém?" Spýtala som sa trošku vytočene. " Ja čo mám za problém to ty mi kradneš brata nie ja." Povedala odporne. " Aké ja za to nemôžem že ma má Mike radšej ako teba." Povedala som výsmešne. " To nieje pravda" povedala a v ten moment som si myslela že sa rozplače. " Dobre vieš čo nejdem sa tu s tebou hádať nemám na to chuť a ani náladu. " Povedal som je načo sa už naozaj rozplakala a hodila sa jej máme čiže mojej krstnej do náruče. " Toto si chcela ty mrcha mala aby si mi rozplakala dcéru si úplná chudera." Povedal krstná načo som na ňu len vyvalila oči. " Tak a dosť mne nikto na dcéru nebude vravieť že je mrcha a chudera jediná chudera si tu ty a tá tvoja rozmaznaná dcéra!?" Povedal nahnevane otec. Vlastne sa aj čudujem keďže ocko a krstná sú súrodenci ale ocko vôbec není taký aká je krstná. Ešte chvíľu sa tam hádali ale to som ja neriešila a ťahala Mika do svojej izby. " Hej dievča ideš na to nejako zhurta." Povedal s úškrnom. " Bose Mike máš 21 ale tieto sprosté poznámky ťa furt neomrzeli." Povedala som so smiechom na čo sa začal smiať aj on. Keď sme sa dosmiali začal mi hovoriť ako bolo v Californii keďže tma bol rok aj pol kvôli firme čo majú pretože jeho matka a ani sestra neboli schopné sa o to postarať. Dorozprával mi čo bolo v Californii a ja som mu povedal že o 4 dni idem na koncert One Direction a potom o ďalšie 4 dni sa sťahujem do Londýna. " Naozaj ideš na tých buzerantov?" Spýtal sa neveriacky. " Nie sú buzeranti len majú trošku odlišný štýl chovania sa na verejnosti ako iné skupiny proste sú sami sebou lepšie povedané ." Povedala som úprimne áno možno sa správajú čudné ale to ich robí výnimočnými pretože nie sú ako tie ostatné skupiny ktoré proste sa všade správajú profesionálne oni sa proste chovajú ako ľudia ktorí sú vo veku kedy im je všetko jedno a užívajú si život na plno.
*******
Fúha 1142 slov. prajem príjemné čítanie a vote a komentáre má potešia .

Zayn Malik is my brother. 1D✓Où les histoires vivent. Découvrez maintenant