16. Časť

542 21 1
                                    

Je niečo po 9 a my trčíme v zápche. Pretože ja som Harrymu vravela nech nejdeme cez mesto že budú zápchy. No nie nás tvrdohlavý Harry musel ísť cez mesto. Takže bohvie kedy sa dostaneme ku doktorke. Po pol hodine sme sa dostali do nemocnice a išli rovno ku mojej gynekologičke. " Dobrý deň pani Styles, ste tu dnes kvôli tej prehliadke však?" Spýtala sa ma pani McCartney moja gynekologička. " Áno, a chceli by sme vedieť už aj pohlavie." Povedala som s úsmevom. " Dobre tak poďte dnu a ľahnite si na lôžko. Urobíme vám ultrazvuk a poviem vám pohlavie." Dopovedala a začala robiť všetky tie vyšetrenia." Tak vyzerá to tak že by ste mali kupovať vecičky do ružovej farby" povedala s úsmevom a pozrela na mňa a Harryho. " Takže to bude dievčatko?" Spýtala som sa so slzami v očiach. " Áno,blahoželám" " Ďakujem." Povedali sme s Harrym naraz. Utrela som si gél z bruška a vyšla von z ordinácie. Vošli sme do domu kde boli všetci. Zayn, Liam, Lenka, Milka(mamka Lenky), Jaro( ocko a brat Lenky), moja mamka a ocko, Niall, Louis a moji bratia ktorí nás prišli len pozrieť a dnes odchádzajú. " Tak čo to bude?" Spýtal sa nedočkavo Zayn " Dievčatko." Odpovedal Harry. " Takže nám tu po dome bude behať malá princezná?" Spýtala sa Lenka"Áno" odpovedala som jej s úsmevom. Vlastné my všetci bývame v jednom dome ale asi keď sa mala Darcy narodí tak pôjdeme do svojho vlastného. No a určite sa pýtate aký bol koncert. Áno bol koncert a bola tam celá naša škola plus aj učiteľky ktoré mi blahoželali ku tehotenstvu. Ja som bola celý váš v zákulisí keďže Harry a ani Zayn nechceli aby som sa tisla medzi fanúšikmi. Cez každú prestávku čo mali ku mne Harry prišiel a pobozkal ma. Bolo to také úžasné ich zase vidieť spolu s šťastných. Tá atmosféra ktorá tam vládla bola neopísateľná. Toľko citu koľko oni dávali do toho a s akou láskou spievali tie pesničky. Najmä If i could fly a Fool's gold. Hneď po koncerte sme išli na pizzu a domov keďže sme boli strašne vyčerpaní. Asi sa čudujete prečo má volajú pani Styles ale asi 4 mesiace potom ako som otehotnela tak sme sa s Harrym zosobášili. Teraz práve varím obed a Harry mi pomáha no pomáha ako pomáha skôr mi tu robí ešte väčší bordel.
*********
Takže je tu ďalšia časť hlavne pre jednu holčinu ktorá chcela novú časť. Vidíme sa pri ďalšej.
Vaša HeyAngel ❤️

Zayn Malik is my brother. 1D✓Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora