5.Bölüm

197 155 6
                                    

HİLAL

Tolga'nın üstünden alındığım sırada arkamızdan gelen sese baktığımızda bu bizim okul müdürümüzdü.Resmen adam sinir küpüne dönmüştü.Bize odasına gitmemizi söyledi.Müdürün odasına gittiğimizde müdür bize sinirli bir ses tonuyla

"Evet sizi dinliyorum"dediğinde ben dalga geçermişçesine

"Hocam siz bizi çağırdınız asıl biz sizi dinliyoruz"dediğimde Sude kahkahayı basmıştı.Bunun üzerine daha çok sinirlenen sevgili müdürümüz kesin bize disiplin verecekti. Zaten biz üç silahşörlerin kız versiyonları lisede de müdürün odasından çıkmazdık. Neyse şuanda müdürün sakinleşmeye çalıştığını fark ettiğimde Tuna konuşmaya başladı 

"Hocam biz normalde kavga eden tiplerden değiliz ama Tolga bizi çok kışkırttı bizde dayanamadık" dediğinde müdür hiç inanmamış gibi bakıyordu. Tuna'ya bakarak 

"İnan bu dediğine hiç inanmadım evladım. Bu üç kızın disiplin suçları o kadar fazla ki sicillerine bile işlemiş bu yüzden de onlar yurda alınmadılar ."dediğinde Sude sinirlenmiş ve yumruğunu sıkmıştı . Müdüre bakarak konuştu

 " Hocam sizin işiniz gücünüz yok bizim sicilimizi mi araştırdınız ? Eğer birilerini dövdüysek o konuda kesin biz haklıyızdır . Ve o lisede kaldı biz şuan üniversitedeyiz"dediğinde müdür daha fazla konuşmamıştı bizde önümüze çıkardığı EK-10'ları imzaladık ve odadan çıktık.Normalde bu durumda ağlamamız gerekirken biz yine deli gibi gülüyorduk.Bunun üzerine Emir konuşmaya başladı.

"EK-10 imzalamaya alışmış olmalısınız hiç tepki vermediniz"dediğinde Sude sinirle Emir'e dönerek 

"Bundan sana ne"diye çıkıştı.Emir'de Sude'ye dalaşmamak için susup yoluna devam etti.Apartmana girdiğimizde Akın kolumdan tuttu.Ona döndüğümde 

"Bundan sonra olaylara karışmanı istemiyorum sahte sevgilim."Herkes birden duraksayıp merdivenlerin başında duran bize baktı.Bende hemen ortalığı toparlamak için

"Şey Akın'la biz birkaç kişi yüzünden sevgili rolü yapıyoruz da"dedim.Kimse bizi takmadan eve gitmek için merdivenden çıkmaya devam ettiler.Eve girdiğimizde Nur üzerime atladı.

"Oooo demek olaylara karışmanı istemiyor ha"salak yine dalga geçiyordu.

"Abartma Nur sahta dedik ya...hem Akın benden hoşlanmaz ki"dedim.O anda Sude hızlıca yanıma geldi.

"Bak eğer o Akın denen çocuktan hoşlanıyorsan seni döverim."Şaşkın gözlerle Sude'ye döndüğümüzde 

"Bakmayın öyle,sizin üzülmenizi istemiyorum eğer o çocuklardan biri sizi üzerse yanlarına bırakmam."Nur'la ikimizin gözü dolmuştu.Hemen Sude'ye sıkıca sarıldım.Nur'da üstümüze atlayıp oda bize sıkıca sarıldı.İşte en güzel  andı  bizim her mutlu yada üzgün olduğumuzda yaptığımız sevgi  çemberi.

SUDE

Akşam olmuştu yemek yeyip sofrayı toplamıştık .Bu akşam hava çok güzeldi .Kızlarla birlikte apartmanın arka bahçesine çekirdek çitlemeye inelim demiştik.Hepimiz siyah şort ve beyaz tişörtlerimizi giymiştik.Ben saçıma fön çekip açık bırakmıştım.Hilal tepeden dağınık bir topuz yapmıştı.Nur ise saçlarına dalga şeklini verip açık  bırakmıştı.Mikrofonumuzu da alıp bahçeye indik.Yeyip içtikten sonra Hilal eline mikrofonu alıp şarkı söylemeye başladı.

"Çapkın kız çapkın kız                                                                                                                                                          Benim adım çapkın kız                                                                                                                                                    Aşk yalan inanmam                                                                                                                                                              Benim adım çapkın kız."

Aslında hepimizin sesi güzeldi.Ara sıra karaoke yapan kafelerde sahne alırdık.Çılgınca dans ederken yukarıdan gelen gülüşme sesleriyle yukarıya baktık.Emir,Tuna,Akın üçlüsü bize bakıyordu.Emir ve Tuna bize gülerken Akın hafif gülümsüyordu.Tuna bağırarak

"Bizde size katıla bilirmiyiz?"dediğinde bende 

"Sorun çıkartmayacaksanız tabi"dedim.Aşağı inip yanımıza geldiler.Emir gülerek 

"Sorun çıkaran sensin biz değiliz"dediğinde bende sinirlenerek

"İzin verdiğimize pişman etmeyin"dedim.Nur gergin ortamı yumuşatmak için söze atıldı.

"Eee hadi o zaman şişe çevirmece oynayalım"dedi.Herkes kabul ettikten sonra halka oluşturup oynamaya başladık.Şişeyi ilk Nur çevirdi.Soru kısmı Hilal'e cevap kısmı Nur'a gelmişti.

"D mi C mi?"

"C"Hilal biraz düşündükten sonra 

"Buldum Tuna'yı yanağından öp"Herkes bir an şaşırmıştı.Nur kızarak

"Başka bir şeymi bulamadın ne öpmesi"hemen atladım

"Evet ya mantıklı birşeyler bulsana"Tuna gülerek

"Benim için sıkıntı yok"dediğinde kaşlarım çatıldı.Hilal ise bağırmaya başladı

"Öp,öp,öp,öp"Emir'de Hilal'e katıldı

"Öp,öp,öp,öp"Nur ayağa kalkıp Tuna'ya doğru yürümeye başladı.Tam eğilip yanağını öpücekti ki önümdeki şişeyi alarak onlara doğru fırlattım

"Bu kadar yeter ayrılın çabuk"Nur ve Tuna bana şaşkınca bakarken Hilal ve Emir kahkahayı basmıştı.Akın ise öylece bize bakıyordu.Şişeyi aldım ve çevirdim.Soru kısmı Nur'a cevap kısmı Hilal'e gelince Nur sordu.

"D mi C mi?"Hilal düşünmeden cevap verdi.

"C"Nur sinsice sırıtmaya başlamıştı.

"Sokakta ilk gördüğün kişiye laf at."İlk önce Hilal arkasından da biz ayağa kalktık.sokağa çıktığımızda bir tane esmer çocuğun bize doğru yürüdüğünü gördük.Çocuk bizi fark etmeden duvarın arkasına saklandık ve olanları izlemeye başladık.Hilal hemen kaldırıma oturdu ve çocuğun kendisine yaklaşmasını bekledi.

"Yavrum baban nereli                                                                                                                                                           Nereden bu kaşın gözün temeli                                                                                                                                       Sana neler demeli                                                                                                                                                                 Ay seni çıtır çıtır yemeli"

Biz gülmemizi tutmaya çalışırken çocuk Hilal'e yaklaşıp göz kırptı.Elini uzatıp 

"Berke ve sen"Hilal ayağa kalktı elini uzatıp cevap verdi.

"Hilal"Tam Hilal'e artık gelmesini söyleyecektim ki yanımdan hızla geçen Akın'ı izlemeye başladım.

"Sevgilim hadi gel"Akın Hilal'in kolunu tuttu çocuğa dönerek

"Sevgilim içkiyi fazla kaçırmış da"dedi.Hepimiz şaşırmıştık sahte sevgili rolü yaptıklarını biliyorduk ama Akın'ın bu denli Hilal'i koruması beni şaşırtmıştı.Hilal ve Akın'da geldikten sonra oyuna devam ettik.Bu sefer soru kısmı bana cevap kısmı Akın'a gelmişti.Acaba ne diyecekti.

"D-C"Akın hiç düşünmeden 

"D"acaba ne sorsam 

"En son ne zaman güldün"Akın biraz bozulmuştu ama ne sorsaydım daha önce hiç güldüğünü görmemiştim.

"Sanırım Hilal merdivenden düştüğünde"herkes gülerek Hilal'e bakıyordu.Biraz daha oturup sohbet ettikten sonra evlere dağılmıştık.

HEPİMİZ DELİYİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin