Jiminin näkökulma
*Piip piip piip*
Painan tyynyn korvilleni huokaisten. Paskin päivä viikosta, maanantai. Turhautuneena hamuilen puhelimen käteeni ja raotan varovasti silmiäni liian kirkkaan valon sokaistessa minut.
Selaan somet, ei mitään ihmeellistä, muutama heruttava streak kuva ex-panoiltani ja joiltain ketä en edes tunne.
"Park vitun Jimin, alas NYT!" Kämppikseni huutaa, huokaisten rämmin ylös sängystäni vaatekaapilleni ja kaivan sieltä mustat farkut, hupparin, katsahdan itseäni peilistä ja nappaan vielä lippiksen, hiukset sojottavat joka ilmansuuntaan mutta motivaatio on nollassa.
Otan puhelimen vielä sängyltä ja laahustan keittiöön.
"Namjoon sää et vittu jätä hellaa päälle!" Huudahdan ja sammutan lieden jonka päälle on jo sulanut voirasian kansi. Poika kiiruhtaa huoneestaan tai oikeastaan minun huoneestani, jouduin muuttamaan yläkertaan sen jälkeen kun äitini sai töitä Busanista ja tuo poika muutti tänne. Namjoon on pitkä, ihan komea, urheilullinen mutta täysi vittupää, emme ole jutelleet kertaakaan kunnolla sen jälkeen kun äitini muutti siitä on toki vasta vähän yli viikko mutta pojalla ja minulla ei ole minkään näköistä yhteyttä.
Mulkaisen tuota ja nappaan jääkaapista energiajuoman, otan olohuoneesta reppuni ja suuntaan eteiseen.
Vedän kengät ja takin päälle ja astun ulos viileään ilmaan. Kaivan takin taskusta röökin sytytän sen samaan aikaan kävellen ja kävelen koululle päin._______________
Heitän tupakan maahan ja vedän painavan rautaoven auki, sisällä on vasta vain muutamia oppilaita ja suurin osa noista on minua nuorempia. Tiedän tasan tarkkaan missä kaverini ovat, suuntasin siis kohti musiikki luokkaa, avasin oven ja siellä ne kaikki istui, Jin (19v lukion 3), Taehyung (17v lukion 2), Jungkook (16v lukion 1) ja Jackson (18v lukion 3) itse olin Taehyungin kanssa samalla luokalla, olemme olleet yläkoulun alusta asti.
Nyökkään pojille tervehdykseksi kunnes huomaan Jungkookin itkevän Taeta vasten. "Hei Jungkook, onks kaikki ok?" Kiirehdin istumaan nuoremman taakse silittäen pojan selkää. Jungkook käänsi itkusta punaiset kasvonsa minuun päin "n-ne hak-hakkas..." Poika änkytti eikä saanut sanottua lausetta loppuun, tajusin mitä oli käynyt kun Tae käänsi katseensa minuun, pojan naama oli täynnä ruhjeita ja verta. "Ei helvetin kusipäät!" Murahdin vetäen käden hiusten läpi.
Olimme yksi koulun tunnetuimmista ja pelätyimmistä porukoista, toisiksi tunnetuin oli Yoongin porukka, sen kusipään.
Juoksin ulos luokasta ja lähdin haahuilemaan pitkin koulun käytäviä "Min Yoongi!" Huusin raivosta sekaisin kun näin tuon mustan hiuspehkon. Poika kääntyi virnistäen muhun päin. Tartun pojan rinnuksiin ja isken tuon selän vasten peltikaappeja. "Mikä vittu sua vaivaa!" Huudan pojalle ja erehdyn katsomaan tuon tummiin, suloisiin, säälittäviin nappisilmiin. Mitä, emmää oo homo, vai oonko?! Poika käyttää tilanteen hyväkseen ja kääntää minut kaappeihin ja painaa käteni pääni viereen. "Päästä irti, vitun homo!" Huusin ja rimpuilin mutta poika oli paljon voimakkaampi. Tajusin lopettaa rimpuilun kun totesin sen hyödyttömäksi, tuijotin suoraan pojan silmiin ja tuo lähestyi kasvojani, tunsin tuon lämpimän hengityksen huulillani ja sain kylmiä väreitä, teki mieli vain hyökätä tuon huulien kimppuun. Palasin todellisuuteen tuntiessani kamalan kivun haarovälissäni. "Aaaaggghhh" huusin kivusta ja katsoin poikaa murhaavasti ja tuo vain virnisti. Suoristin selkäni ja suorastaan hyppäsin pojan kimppuun. Yllättääkö, ei, rehtori tulee muutama ykkösluokkalainen perässään vierellemme "Park Jimin, Min Yoongi, jälki-istunto tänään kello 15.00" Haistatin molemmille pitkät ja lähdin takaisin musiikki luokkaan._____________________________
Tällänen tää eka osa nyt on, hirveen tylsä 🙈 mut koitan seuraaviin saaha jotain sisältöö!!
YOU ARE READING
BAD BOYS | Yoonmin Fin
FanfictionAloitettu: 16.4.2019 Lopetettu: 30.7.2019 Mitä tapahtuu kun kaksi kuumaa toisiaan vihaavaa poikaa kehittää tunteita väleilleen? Koulun suosituimmat ja pahamaisimmat pojat ihastuvat, onko kyse vedosta vai oikeista tunteista? Kivoja lukuhetkkiä! ⚠️ si...