luku 15

1.6K 89 19
                                    

                                                             Yoongin nk 


"Jimin tuus käymää.." mutisin ja vedin kirkkaan punaisen pojan perääni, talutin tuon kädestä pitäen keittiöön.

"Vittu mä haluun sut.." sanoin kuiskaten  ja painon otsamme yhteen. Heleä puna nousi nuoremman kasvoille, pystyin tuntemaan pojan hengityksen huulillani. "Mäki sut ja sua" nuorempi huokaisi, estämättä virne eksyi huulilleni. "Jiminn..." nostin pojan keittiön työtasolle ja hyökkäsin tuon pinkehtävien huulien kimppuun intohimoisesti. Nuorempi erkaantui huulistani "m-mä rakastan sua" tuo kuiskasi niin että hävin tuskin kuulin, "nii mäki sua, ja iha helvetin paljo.." tuon sanottuani poika jätti "muutaman" jäljen kaulalleni.

"Jooh hankkikaas huone" käänsimme katseemme VaiHteEkSi meitä tuijjottavaan viisikkoon. "Eikö täällä saa vittu nussi-" nuorempi älysi mitä oli sanomassa ja peitti nolostuneena suunsa ja hautasi kasvonsa kaulaani. "Nussiako? Ei mielellää, ne äänet jäis kummittelemaa tärykalvoille ikuajoiks.." Namjoon naurahti. "Joo ja btw me seurustellaa" totesin ongelmitta. Tottakai Hobi ja Tae heitti femmat...

Saimme paljon onnitteluja ja plaa plaa. katsoimme porukalla vielä jotain kauhuelokuvaa jota Jimin ei edes voinut katsoa kun tuota pelotti, suloista. Joka oli aivan uusi puoli tuossa koulun "pahassapojassa", Jimin istui koko ajan sylissäni haarat auki ja kasvot minuun päin, kunnes nukahti siihen söpösti tuhisten. 

"Mää vien Jiminien nukkuu" kuiskasin muille pojille jotka näyttivät itsekin kuoleman väsyneiltä. "Jimin on vissii tehny susta iha pehmon, lempinimetki käytössä" Hobi kuiskasi huvittuneena. "No mites JImin sit, se punastuu koko ajan" ja niin kaikki purskahtivat nauruun, tai kaikki muut kun minä ja sylissäni tuhiseva yksilö. Yritin viittoa poikia olemaan hiljaa jottei Jimin heräisi mutta turhaan, tuo avasi silmänsä ja mutisi jotain nukkumaan menosta ja siitä kuinka hän haluaa minun paitani yöksi. Niin söpöä, sydän sulaaaa..

"Yoongiih anna mun ottaa susta kuva!" poika marisi minun vaihtaessa vaatteita. Enhän minä tuota osannut vastustaa joten annoin tuon ottaa minusta kuavn.. "Jes tää on hyvä!" tuo kikatti eikä väsymystä ollut enää maillahalmeilla.

Voin kertoa että yllätyin hiukan mitä pojan instagramista löysin muutaman minuutin jälkeen..



BAD BOYS | Yoonmin FinWhere stories live. Discover now