Yoongin näkökulma
Heräsin keskellä yötä, kylmä hiki valui otsaani pitkin. Henkeäni salpasi ja käteni tärisivät. Näin painajaista lapsuudestani, teosta jonka koin monia kertoja, liian monia...
Flashback:
"Yoongih thule tännne" isäni huusi humalassa ja iski kätensä pöytään. Minä tärisin ja itkin peittoni alla, en pelännyt mitään enempää kun isääni. "Thulrnko hakemmaans" ja ei mennyt kauaakaan kun mies seisoi huoneeni ovella. En hengittänyt kertaakaan kunnes tuo veti peiton päältäni ja alkoi repiä minun vaatteitani. Ei auttanut vaikka kuinka huusin. Niin sanottu "isäni" avasi vyönsä ja löi minua sillä lukuisia kertoja. Tunsin kuinka hän yritti avata suutani.. ja niin se taas tapahtui, kyyneleet virtasivat poskillani kun oma isäni, henkilö jonka piti tuoda turvaa, raiskasi minut.
Takauman loppu
Yksinäinen kyynel pyrki ulos silmästäni, keräsin itseni ja hiivin keittiöön hakemaan vettä, ei minun toki olisi tarvinnut hiipiä sillä Jimin nukkui erikerroksessa kun minä mutta varmuuden vuoksi. Juotuani veden menin takaisin sohvalle, pyörin ajatuksissani pitkään ennen kun sain taas unen päästä kiinni.
Heräsin aamulla puhelimeni ärsyttävään pirinään. Vilkaisin puhelimeeni, ensinnäkin kello oli 6.32 ja soittaja oli "ÄÄ faija 🖕🏼"
Vastasin puheluun vain murahtamalla jotain epämääräistä. "Sä tulet kotiin nyt!" Isäni huusi täyttä kurkkua. En vastannut mitään, joten hän huusi lisää ja lisää ja minä pysyin vain hiljaa. Kunnes kuulin "mä tapan sen Park Jiminin jos et tule nyt, ja kyllä kuulit oikein tiiän missä sä olet ja kenen kanssa." Tuo sanoo iljettävästi. "Sä et koske jiminiin tai sä toivot että oisit kuollu alkoholi myrkytyksee ajat sitte" sanoin kylmällä äänellä ja lopetin puhelun.
Jiminin näkökulma
(Sori ku vaihdan näkökulmaa kesken luvun 🙏🏻)Heräsin 6.32 alhaalta kuuluvaan pirinään, miksi kukaan täys järkinen herää tähän aikaan 9 tai 10 aamuna. Nousin kuitenkin ylös ja lähdin vessaan, matkalla kuitenkin kuulin Yoongin puhuvan puhelimessa ja jäin kuuntelemaan puhelua. Langan toisesta päästä kuului hirveää huutoa ja uhomista ja poika pysyi vain hiljaa. Läksin vähin äänin alakertaan päin. Ja kuulin kuinka Yoongi sanoi "sä et koske jiminiin tai sä toivot että oisit kuollu alkoholi myrkytyksee ajat sitte" ja tuo sanoi sen niin kylmästi, olen monesti biiffannut pojan kanssa ja olen kuullut kylmää puhetta tuolta mutta tuo oli jotain aivan uutta.
Astun vielä yhden portaan alaspäin kun en kuule enää mitään muuta kuin pojan raskaan hengityksen. Ja tietenkin porras narahtaa allani. "Mitä vittua?!" Kuuluu raivon sekainen huuto...________________
Oon iha tööt ja kirjotin tätä tälleen puoli unessa mut koittakaa kestää. Tästäki tuli tosi lyhyt mut parempi ku ei mitää xdd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BOYS | Yoonmin Fin
Hayran KurguAloitettu: 16.4.2019 Lopetettu: 30.7.2019 Mitä tapahtuu kun kaksi kuumaa toisiaan vihaavaa poikaa kehittää tunteita väleilleen? Koulun suosituimmat ja pahamaisimmat pojat ihastuvat, onko kyse vedosta vai oikeista tunteista? Kivoja lukuhetkkiä! ⚠️ si...