Yoongin näkökulma
Katsoin lumoissani poikaa kun tuo kaivoi repustaan avaimia. Hän oli komea, upea kroppa ja luonnekin ihan eri kuin koulussa. Ja kyllä myönnän minä Min Yoongi olen homo ja kusessa Jiminiin.
"Noni kännikala sää haiset iha viinalle joten ole hyvä suihku löytyy vessan vierestä, pyyhe alakaapista ja mää tuon sulle jotkut vaatteet" poika sanoi päättäväisesti ja lähti työntämään minua kohti suihkua. Nauroin pojan käytökselle, toki tämä ei olisi ollut hauskaa ilman viinaa mutta nyt se ainakin oli!
Sain vaatteet heitettyä ympäri kylpyhuonetta. Tai ainakin takin ja paidan.. housujen olemassa olosta en edes tiennyt.
Astelin suihkun puolelle ja käänsin hanasta, kaikki tietävät sen tunteen kun se ensimmäinen hanasta tuleva, jääkylmä vesi tulee päälle.. se säikäyttää! horjahdin ja kaadoin vieressäni olevan saippua hyllyn. Tuubeista alkoi valua yksi toistaan paremman tuoksuisia saippuoita ja shamppoita.
Myös olohuoneen puolelta kylppäriin valui yksi hyväntuoksuinen yksilö. "Yoongi vittu" Jimin mumisi heittäessään sukat pois ja tallustellessaan suihkun puolelle nostamaan hyllyä ja monia monia putiloita.
"Sori ei mun ollu tarkotus" selitin hätäisesti. Mutta poika alkoi vain nauraa, en ollut koskaan kuullut pojan nauravan niin aidosti.Hetken naurettuaan poika käänsi katseensa minuun ja virnisti pienesti. Käännyin nopeasti seinään päin huomatessani pojan tutkailevan katseellaan paljasta yläkroppaani, ja käänsin suihkun päälle josko tuo älyäisi lähteä pois ja olla nolaamatta minua enempää. En nimittäin pitänyt kropastani. Olin aina ollut hoikka ja lihaksikas mutta kaikki arvet ja sanat mitä olen kuullut on muuttanut näkemystäni kroppaani kohtaan. Omistin kyllä sixpackin ja jonkinmoiset selkälihakset mutta ei siltä tuntunut..
Ajatukseni keskeytti kädet lantiollani ja matala kuiskaus korvaani "yleensä suihkussa ei pidetä housuja..."
_________________________
Woopwoop uus luku! enpä tiiä vielä kehittelenkö jotai kämästä smuttia ens lukuu vai en mut joo sen näkee sitten 😉
YOU ARE READING
BAD BOYS | Yoonmin Fin
FanfictionAloitettu: 16.4.2019 Lopetettu: 30.7.2019 Mitä tapahtuu kun kaksi kuumaa toisiaan vihaavaa poikaa kehittää tunteita väleilleen? Koulun suosituimmat ja pahamaisimmat pojat ihastuvat, onko kyse vedosta vai oikeista tunteista? Kivoja lukuhetkkiä! ⚠️ si...