luku 18

1.7K 88 21
                                    

      Jiminin näkökulma

"Aaaaahhhh Yoongiih" Olin tullut itse jo muutama työntö sitten mutta halusin vanhemmankin tuntea tuon tunteen joten kova äänisesti äännellen kestin loppuun. Poika kaatui vierelleni piirrellen rinkuloita rintakehääni. "M-mä haluun et o-oot.... Mun.." sopersin hiljaa. "Nii määki" vanhempi kuiskasi ja suukotti poskeani.

Tähän tunteeseen oli kaikista parasta nukahtaa, huoneessa oli toisaalta todella kuuma ja tunkkainen ilma ja siellä haisi hielle ja seksille mutta silti, olin niin onnellinen, pitkästä aikaa. Nukahdin rauhallisesti pojan sydämen lyönteihin ja ei, epäilykseni rytmihäiriöstä ei pitänyt paikkaansa.

"Hei kyyhkyläiset! Tääl ois aamupalaa." Heräsin Seokjinin lempeään ääneen ja varovaiseen koputukseen. "Mhhh tullaan kohtah" mumisin väsyneesti vastauksen. Käännyin katsomaan MINUN ihanaa poikaystävääni. Nuo kasvon piirteet olivat täydelliset, mustat hiukset söpösti sojottamassa ympäriinsä, vaalea sileä iho, pienehkö nenä ja.. ja nuo huulet. Täyteläiset, punertavat.. juuri sopivat omilleni.. "Sulla vissii on pakko mielle tuijottaa mua koko aja" vanhempi mutisi suloisella aamuäänellään, pieni huvittuneisuus äänessään. Saaden tuolla minut taas punastumaan. "Pussaa mua" sanoin päättäväisesti ja katsoin poikaa silmiin. "Mihin?" Tuo virnisti ja hamuili paljasta kehoani peiton alla. Mutristin vain huuliani ja loin kasvoilleni koiranpentu ilmeen.

Vanhempi pussasi minua nopeasti poskelle. "Heiii..." Sanoin pettyneenä josta sain pusun toiselle poskelleni, otsalleni, nenän päähän ja juuri kun uskoin saavani sen minkä halusin poika veti minut ylös sängystä. "Nyt suihkuu, tääl haisee ihan pornoluolalle".

-

"Huomenta!" Hihkaisin kaikille keittiössä olijoille. "Vittu että sä Jimin olit kova ääninen" taehyung virnisti. "Aaah... Aaah Yoongih kovempaahh... Aaahhh...." Kaikki alkoivat imitoimaan ääniäni. "Yoongi autaah muut kiusaa" hautasin punaisena kasvoni pojan huppariin tai oikeastaan minun huppariin joka oli pojalla mutta se ei ole oleellista. Vanhempi vain naurahti ja pörrötti hiuksiani.

Söimme kaikessa rauhassa Jinin tekemiä pannareita ja munakasta. Päätimme lähteä kaupungille tuhlaamaan lauantaitamme. Ja päätimme myös että kaikki jäisivät vielä toiseksi yöksi sillä minulle ja Joonielle tulisi tylsää kahdestaan vaikka olemmekin nykyään kavereita tai ystäviä en minä tiedä..

_______________
yeehaw en jaksa kirjottaa pidempää joten tää on lyhyt ja tylsä mut babies yrittäkää kestää xD

BAD BOYS | Yoonmin FinWhere stories live. Discover now