Yoongin nk
Raahasin pojan perässäni koulun taakse. Kyyneleet polttelivat silmiäni ja käteni tärisivät. Hengitin syvään ja vedin käden hiusten läpi.
"Miks? Mitä mä tein sulle? RAKASTIN? ANNOIN LÄHEISYYTTÄ?! JA VITTU MITÄ SÄ TEET HÄIVYT JA KÄSKET MUT JÄTTÄMÄÄN SUT RAUHAAN?! YMMÄRRÄTKÖ M-MÄ RAKASTAN SUA! MIKS SÄ ET VITTU VOINU SELITTÄÄ, MIKS!?" Huusin, en voinut pidättää kaikkea tätä enää sisälläni. Kyyneleet valuivat poskia pitkin paitani rinnuksille. Vilkaisin vasta nyt poikaa silmiin ja huomasin kuinka kyyneleet kohosivat nuoremman silmiin.
"M-mä... mu-mulla ei o-ollu vaihtoehtoja.." Katsoin poikaa epäuskoisesti "EI VAIHTO EHTOJA? m-mikä vittu o-oli sun... p-poikaystävää t-tärkeempää? Ääneni särkyi loppua kohti, ikävöin poikaa niiin paljon. Tuon lämpöä, ääntä, suloista jatkuvaa punastumista.."Se on se juttu, s-sä oot m-mulle tärkein, se...tai..ne u-uhkas tehä s-sulle jotain" poika sopersi ja tuijotti itkuisilla silmillä vaihdellen omiin kenkiinsä ja välillä minun. "Mitä sä tarkotat?" Sain sanottua vihdoin.
Poika selitti koko jutun alusta loppuun ja juuri kun olin halaamassa nuorempaa näimme kuinka 2 isohkoa miespoliisia ilmestyivät nurkan takaa raahaten, Bambamia?
Poika huomasi meidät ja tuon silmissä kiilsi hulluus. "PARK JIMIN! ÄLÄ KOSKE YOONGIIN! SE ON MUN, ÄLÄ KOSKEEE! PAINU VITTUUN TAPA ITTES!" Tuo rääkyi niin kauan kunnes poliisit työnsivät tuon autoon.
"Jimin, haluisitko sää viel seu-" ja tunsin kuinka ne huulet jota olin kaivannut olivat yhdistetty omilleni...
Irtaannuin suudelmasta, jättäen kuitenkin otsamme yhteen "mä rakastan sua niin paljon, älä enää ikinä jätä mua" ja tunsin kuinka onnen kyynel tipahti maahan. "Nii mäki sua, älä itke" poika silitti poskeani ja pyyhki hellästi kyyneleet pois.-
Kävelimme kaikessa hiljaisuudessa käsi kädessä kohti ruokalaa. Olimme käyttäneet asioitten läpikäymiseen 2 tuntia ja emme kehdanneet mennä enää tunnin viimeisille 15 minuutille.
Istuimme pöydässä odottamassa muita. Jiminin pää sylissäni, minä näpräsin tuon hiuksia. "Pöö!" Jungkook huusi takaamme. "Te vissii saitte sovittua" Jin kysyi hymyillen ja vastasin tuolle nyökäten ja hymyillen.
"Ihanaa!" Tae huudahti ja istuutui meitä vastapäätä, samoin teki Jungkook, namjoon ja Jin. Hoseok istui meidän viereemme.Päätimme että menisin tänään Jiminin luo ja opiskelisimme yhdessä sillä meillä oli ensi viikolla matikan koe ja nuorempi oli lintsauksen takia ihan jäljessä ja minä en ollut tuhlannut yhtäkään aivosolua opettajan kuunteluun pojan ollessa poissa. Kävelimme koko matkan käsikädessä jutellen niitä näitä. Aina kun vilkaisin nuorempaa tuon poskille nousi heleä puna, tuota kaipasinkin niin paljon <3
____________
Dont hate me, Bambam on mun bias got7: nistä xD se oli vaa eka joka tuli mieleen lol.
Mut joo jatkanko tätä vielä vai lopetanko tähä??
STAI LEGGENDO
BAD BOYS | Yoonmin Fin
FanfictionAloitettu: 16.4.2019 Lopetettu: 30.7.2019 Mitä tapahtuu kun kaksi kuumaa toisiaan vihaavaa poikaa kehittää tunteita väleilleen? Koulun suosituimmat ja pahamaisimmat pojat ihastuvat, onko kyse vedosta vai oikeista tunteista? Kivoja lukuhetkkiä! ⚠️ si...