(ylhäällä Yoongin vaatteet)
Yoongin näkökulma
Aamulla:
En nukkunut yöllä montaa hassua tuntia, sillä pelkäsin koko ajan "isäni" tekevän minulle jotain. Ja liian hyväsydäminen Jimin pyöri mielessäni. tuo auttoi minua ja miten palkitsin tuon, huutamalla päin naamaa ja haukkumalla homoksi. Toki sitä taidan itsekin olla, mutta se oli väärin miten poikaa kohtelin. Haluaisin vain olla tuon lähellä ja haistaa pojan kalliin hajuveden.
Vähin äänin laahustin vaatekaapin kautta jääkaapille ja näky minkä näin oli samalla helpottava mutta ällöttävä. Siinä hää makasi, isäni, kuolleena. Hän kuului mullan alle sen jälkeen mitä hän äidilleni ja mummileni teki.Soitin paikalle ambulanssin mutten kuitenkaan jäänyt sitä odottamaan. Samaan aikaan tilannetta selittäessä vedin mustat tennarit jalkaan ja astuin ulos, siellä oli kylmä sillä elellään joulukuun puolta väliä, päivää en tiedä eikä oikeastaan kiinnosta. Sytytin viimeisen tupakan ja vedin siitä savut henkeen.
Ainoa suru reaktio mihin kykenin on huutaa, huusin niin paljon. Nyt olen ihan yksin kaikki on kuollut tai vaihtanut nimeään jottei kukaan osaisi yhdistää heitä vaimon ja lasten hakkaaja isääni.. Mutta onneksi kukaan ei kuule sillä asume hevonperseessä kaukana koululta.
Time skip koululle
Kävelin poikienvessalle, menin sinne tyhjin käsin ja palasin 60% vodkapullon kanssa. Otin ison kulauksen ja sain säikähtäneitä katseita useilta oppilailta. Kävelin ensimmäisen luokan eteen ja hörppin pullosta vähän väliä. Laitoin napit korviin ja hiljalleen odottelin viinan nousemista päähän, ja pakko mainita että mulla on paska viinapää.
About 15 minuutin päästä päässäni tanssi jo pari pinkkiä apinaa synttärihatut päässä. Avasin silmät ja otin napit korvista ja heti katseeni kohtasi sen kanssa ketä en olisi halunnut nähdä, tai oikeastaan halusin kaikista ihmisistä eniten, mutta en kännissä. Yoongi ei...
________________________________________________________________________________tylsä täyteluku vaihteeks mut mulla on niinnn hyviä ideoita tähänn! En toteuta mitään mitä aijjemin aattelin koska nii paljo parempia ideoita mut tota mulle kävi tos pari viikkoo sellane söpö juttu nii liitän sen tänne mutten kerro missä vaiheessa ;)
आप पढ़ रहे हैं
BAD BOYS | Yoonmin Fin
फैनफिक्शनAloitettu: 16.4.2019 Lopetettu: 30.7.2019 Mitä tapahtuu kun kaksi kuumaa toisiaan vihaavaa poikaa kehittää tunteita väleilleen? Koulun suosituimmat ja pahamaisimmat pojat ihastuvat, onko kyse vedosta vai oikeista tunteista? Kivoja lukuhetkkiä! ⚠️ si...