Jiminin näkökulma
Kaikki repesivät nauruun Hoseokin parkaisun jälkeen. Ei aikaakaan kun puhelimeni soi, vilkaisin kuka soittaja oli tuntematon. "Oottakaa hetki mää vastaan nopee" sanoin pojille ja menin hieman syrjempään puhumaan.
"Jimin puhelimessa?" Sanoin hieman kysyvästi.
"Jätä. Yoongi." Joku sanoi hyvin kylmästi.
"Anteeks?" Linjan toisessa päässä oleva vain huokaisi raskaasti. "Jätä Yoongi tai sille käy pikku onnettomuus" tuon puheesta pystyi kuulemaan kuinka henkilö virnisti. "M-mut mä r-rakastan s-sitä" tunsin yksinäisen kyyneleen kirvelevän silmä kulmaani.
"Luuletko et mua vittuakaa kiinnostaa!" Tuo tuntematon karjaisi puhelimeen ja lopetti.Hengitin muutaman kerran sisään ja ulos rauhoittuakseni. Ja kävelin naama perus lukemilla muiden luo. "Kuka se oli?" Tae kysyi ja hymyili iloisesti. "Öm.. se oli mun äiti, mun pitää mennä sen luo Busanii, nyt.. et tota voitte olla Joonin seurana mut mun pitää mennä.." Yritin kuulostaa mahdollisimman normaalilta vaikka itku tuntui koko ajan olevan kurkussa. Muut näyttivät hieman apeilta mutta taisi mennä kuitenkin läpi...
-
Annoin Yoongille pusun poskelle ja kuiskasin niin että vain hän kuuli "mä rakastan sua nyt ja aina" tuo suuteli minua hellästi kunnes päästi minut menemään.
Heti kun ovi sulkeutui kyyneleet virtasivat poskillani ja sydän tuntui pysähtyvän. Kaikesta huolimatta jatkoin matkaani kohti Soulin bussi asemaa ja otin bussin kohti Busania.
Otin puhelimen käteen ja pyysin äidiltäni osoitetta.-
Olin nukahtanut matkalla ja heräsin siihen kun kuski kuulutti että olemme 10 minuutin päästä perillä. Nappasin puhelimen taskustani ja äidiltä oli tullut viesti "Hei rakas! Mikä sinut Busaniin lennättää? Harmillisesti olen tällä hetkellä Japanissa, Tokiossa. Luulin ettet olisi tulossa Busaniin puheittesi perusteella niin en ilmoittanut sinulle, emme ole muutenkaan hirveästi yhteyttä pitänyt :(. Mutta laitan tilillesi 3000€ osta jotain kivaa ja varaa hotelli huone! Olet älyttömän rakas, soitellaan <3 "
Ja nyt olenkin yksin, Busanissa. Synnyin täällä mutta muutimme Souliin ollessani 2v eli enpä muista täältä oikeastaan mitään...
Lähdin etsimään jotain hotellia jonka saisi näin nopealla aikataululla varattua, kello oli jo 21.44 joka hankaloittaa tilannetta vähän.
Kävelin melkein tunnin sillä ramppasin kahden hotellin välissä monta kertaa, yhtäkkiä oli vapaa huone mutta yhtäkkiä ei enää ollutkaan... Aloin luopua kokonaan toivosta kunnes sen hienomman ja kalliimman hotellin nais työntekijä juoksi perääni ja kertoi että nyt olisikin huone ja että ekasta yöstä ei ote maksua tämän säädön takia.
Time skip seuraavaan iltaan
Pitelin puhelinta tärisevissä käsissäni, kyynelten valuessa poskillani. Nyt teen sen, jätän Yoongin....
STAI LEGGENDO
BAD BOYS | Yoonmin Fin
FanfictionAloitettu: 16.4.2019 Lopetettu: 30.7.2019 Mitä tapahtuu kun kaksi kuumaa toisiaan vihaavaa poikaa kehittää tunteita väleilleen? Koulun suosituimmat ja pahamaisimmat pojat ihastuvat, onko kyse vedosta vai oikeista tunteista? Kivoja lukuhetkkiä! ⚠️ si...