luku sisältää itsetuhoisuutta ja rajua kielenkäyttöä, älä lue jos koet sellaiset ahdistavaksi! Ja jos kamppailet itsetuhoisuuden tms kanssa suosittelen kertomaan siitä jollekin!
Jiminin näkökulma
"Mitä vittua?!" Yoongi huusi huomatessaan minut, silkka raivo ja pelko huokui pojan silmistä. "S-sori ei mun ollu tarkotus salakuunnella" hätäisesti selitin. Poika veti käden hiustensa läpi "mitä sä kuulit?" Taas se sama kylmä ääni. "Y-yoongi oikeesti m-mä en tarkottanu" tunsin kyynelten kohoavan silmiini ja ääni takelteli. Minä oikeasti taidan välittää tuosta pojasta.. mutta pilasin kaiken. "VITTU MÄ VIHAAN SUA, EN YMMÄRRÄ MITEN PYSTYIN PUSSAAMAAN SUA TAI NUKKUMAAN EES SAMAN KATON ALLA SAATANAN HOMO!!" poika huusi täyttä kurkkua mutta näin tuon katseesta katuvuutta. Poika rymisteli ulos ja jätti minut yksin.
Tuntui kuin koko maailma oli romahtamassa.. välitin pojasta todella, eilisen jälkeen varsinkin. Istuin sohvalla siihen asti kunnes koulun alkuun oli enää 10 minuuttia, mietin pitkään mennäkkö vai ei. Päädyin kuitenkin lähtemään sillä poissaoloja oli jo liikaakin.Kävelin hitaasti kohti isoa koulurakennusta. Onneksi ei tarvitse pelätä että Yoongi olisi koulussa sillä sitä tuskin pariin päivään näkyy. Vedin painavan rautaoven huokaisten auki ja vedin pahapoika roolin päälle. Tunnit, minuutit, jopa sekunnit tuntuivat ikuisuudelta, halusin vain kotiin.
Time skip
Avasin puhelimeni ja päätin julkaista uuden Instagram kuvan
park.jiminn
48 tykkää tästä
park.jiminn I just have to learn how to deal with pain.lalisaa omg ekaa! mut joo oot söpö 🤭
baekhyun_ 🔥🔥taehyung._ hei bro onha kaikki ok?
Näytä kaikki 8 kommenttia
32sec sittenOlin ihan tyytyväinen kuvaan. Heitin puhelimen vierelleni sohvalle ja nappasin kaukosäätimen ja laitoin jonkun tylsän draama sarjan pyörimään. Ajatukseni harhaili kokoajan vain aamuisissa tapahtumissa.
En ehtinyt järkevästi ajatella kun hipsin jo vessaan ja otin kaapista partaterän. Nostin hihaani ja tuijotin hetken entisiä arpiani, osa oli vielä hieman koholla ja punertavat. Toiset taas vaaleita ja kokonaan parantuneita. Muutamien tikkejenkin arvet koristivat rannettani.
Painoin terän rannettani vasten, kylmät väreet kulkivat koko kroppani läpi. Huomaamattani kirjoitin käteeni "loser"
Katsoin tekelettäni hetken kunnes huuhdoin veren pois viileän veden alla saaden haavat kirvelemään. Katsoin hetken itseäni silmiin peilin kautta ja laahustin huoneeseeni peiton alle, ja nukahin melkein heti.
___________________________
Woopwoop nyt ei menny uuessa luvussa paria viikkoa xD mut joo kertokaa mp pitäiskö mun enemmän tehä tollasta ig juttuu tai alottaa joku ihan oma igtarina?
YOU ARE READING
BAD BOYS | Yoonmin Fin
FanfictionAloitettu: 16.4.2019 Lopetettu: 30.7.2019 Mitä tapahtuu kun kaksi kuumaa toisiaan vihaavaa poikaa kehittää tunteita väleilleen? Koulun suosituimmat ja pahamaisimmat pojat ihastuvat, onko kyse vedosta vai oikeista tunteista? Kivoja lukuhetkkiä! ⚠️ si...