Otel odasına geldiğimde yüzüm çok gülüyor olmalı ki Yağmur tarafından inzivaya çekildim.
Biraz oturup düşünmek istediğimi,dışarı çıkmayacağımı söyledim. NE DÜŞÜNMESİ ARKADAŞ YA! UYUMUŞUM YİNE! Gözümü açtığımda ertesi güne geçiş yapmıştık. Ha tabii,uyanıp yemek yiyip geri yatmalarımı saymazsak.
Y.Bu akşam çıkıyorsunuz yani yemeğe ?
Z.Evet.Tabağımdaki salatalıktan bir tane daha alıp Yağmur'a baktım.
Z.Ya gitmesem mi? Daha yeni tanıştım.
Y.Kızım manyak mısın? Daha iyi tanımak için gidiyorsun zaten.
Z.O da var da,ne bileyim.
Y.Gidiyorsun Zeynep!
Z.Tamam Yağmuş'um tamam.Narçiçeği gibi tatlı bir renk olan bikinimi giydim,Yağmur da siyah mayosunu giymiş.Üstüne ikimiz de uzun elbise giydik. Benimki siyah,Yağmur'un beyaz'dı. Büyük hasır şapkamı takıp parmak arası terliklerimi de giydim.
Z.Plaj çantasını aldın mı?
Y.Yeesss!Kol kola girip denize doğru inmeye başladık.
Y.Burası çok dolu ya!
Z.Şurası bizim ötele aitmiş,bence orada bir yer buluruz.Dediğim yere gittiğimizde ikimiz de yer bulduk. Yan yana şezlonglara yattık.
Tam gözlerimi kapatıp güneşleniyorken, tenime sıçrayan buz gibi su tanecikleri ile sıçradım.
O.Güneş kremi sürdün mü sen ?
Ozan!
Z.Ya nasıl korktum! İki oldu bak!
O.Soru sordum ama.
Z.Sürdüm.
O.Denize girelim o zaman,kalk hadi. Hem denizden çıkınca daha iyi bronzlaşırsın.
Z.Ben denize girmeyi fazla sevmem. Sen gir.
O.Peki,görüşürüz sonra.Islak saçlarını düzeltip arkamdan geçip gitti. Yani ben öyle düşünüyordum. Birden ayaklarım yerden kesildi. Ozan beni kucağına almış bir şekilde denize koşuyor.
Z.Sakın! Sakın! Buz gibidir bak su, ben kendimi alıştıra-
Cümlemi tamamlayamadan denize fırlatılmıştım. Suyun üstüne çıktığımda Ozan bana sırıtıyordu. Omzuna geçirdim bi'tane! Salak ya!
Z.Napıyorsun ya!
O.Eğleniyorum.
Z.Ben hiç eğlenmiyorum ama!
O.Bana takıl hayatını yaşa.Ozan'ın cümlelerinden sonra keyfim yerine gelmeye başladı. Biraz yüzdükten sonra çıkıp şezlonga yattım.
Y.O kimdi? Yoksa Ozan o mu!?
Z.Evet.
Y.Oha Zeynep! Sakın kaçırma bu çocuğu. Çok yakışıklı.
Z.Üf Yağmur.
Y.Üfleme! Akşam gidiyorsun.
Z.Tamam! Tamam!Yağmur yine odaya geçti. Ben güneşlenirken yan şezlonga üç tane kız geldi. Biri omzuma dokunup 'Merhaba' dedi.
Z.Merhaba?
X.Ya güneş kremimi unutmuşum da,sen de var mı?
Z.Var,bir dakika.Plaj çantasından güneş kremimi sarışın mavi gözlü kıza uzattım.
X.Teşekkür ederim.
Z.Ne demek.
P.Pelin ben.
Z.Zeynep ben de.Diğer kızları da çağırdı. Irmak ve Efsun'muş isimleri. Hepsi çok tatlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU AŞK BURADA BİTMEZ
Teen Fictiongözlerini kapatarak yıldızları söndüremezsin sen kaçarsın aydınlıktan kayboldum diyemezsin. sen benim en değerli yıldızım,'en yakın dostumsun..'