Kerem'in Ağzından...
K.Ne demek ciddi düşünüyoruz Zeynep!? Tanımıyorsun bile daha doğru düzgün.
Z.Kerem kaç ay oldu! Yetmez mi? Yıllarca flört edecek değilim!
Zeynep ile birbirimize bağırıyorduk. Ozan'ın ailesiyle tanışacakmış. Ciddi düşünüyorlarmış. Saçmalık!
K.Zeynep,sevmedim o çocuğu!
Z.Kerem ben seviyorum!
K.Sevdiğini sanıyorsun!
Z.Hislerimden eminim!
K.Peki Zeynep,peki. Mutlu olacaksan susuyorum.
Z.Seni kırmak istemiyorum,yapma böyle.Omuz silktim. Yağmur ve Can koltukta oturmuş bize bakıyorlardı.
Y.Sakin olun. Bunda kavga edecek bir şey yok ki..
C.Aynen öyle.
Z.Kerem'e söyleyin onu.
K.Ha bütün suç benim öyle mi!?
Z.Öyle bir şey demedim!Kafamı sallayıp sinirle çıktım evden. Zeynep hepimizi çağırmıştı. Bu konuyu konuşmak için hemde.
Bilmiyorum,ne hissettiğimi bilmiyorum. İnsan arkadaşının mutluluğunu ister öyle değil mi? O çocukla olmasını istemiyorum. Sanırım..Ben Zeynep'i arkadaşım olarak görmüyorum. Kıskanıyorum,onu sürekli görmek istiyorum. Ben ne yapıyorum!?
Arabanın içinde kendi kendime düşünürken telefonum çaldı. Gökçe arıyor.
K.Efendim?
G.Ne yapıyorsun canım?
K.Şirkete geçeceğim,sen?
G.Kızlarla dışarıdayım da,Zeynep ile konuştuk. Akşam yemeğe gideceğiz. Sana da söylemek istedim.
K.Haberleşiriz tamam mı?
G.Tamam bi'tanem. Öpüyorum.
K.Ben de.Dert üstüne dert! Bir de Gökçe ile Zeynep kanka oldular! Kerem,battıkça batıyorsun.
Zeynep'in Ağzından...
C.Siz şimdi bizden önce evleneceksiniz kesin.
Z.Ne güzel işte,dans provası yaparsınız.
Y.Çifte düğün yapalım bence.
Z.Yok artık!
C.Mantıklı bebeğim.Gülsem de,düşünüyordum. Kerem neden böyle bir tepki vermişti? Ben Gökçe'ye bile bu kadar tepki vermedim. Şuan gayet iyi arkadaşız fakat bu geçmişi değiştirmez. Hatta akşam yemeğe gideceğiz.
Y.Kendini gerçekten hazır hissediyor musun? Yani ciddi düşünüyoruz diyorsun,sonu evlilik biliyorsun.
Z.Sanırım hazırım.
C.Ani kararlar verme. Hislerine göre-
Z.Hislerim doğru!Yine sinirlendim!
Z.Ben hazırlanmaya başlayayım. Siz hazırlanıp gelmişsiniz.
Y.Hazırlan bakalım. Sevdiceğin güzel görsün seni.Can'ın koluna vurup gülmeye başladılar. Göz devirip odama geçtim. Aslında biz bu yemeği dün ayarladık. Kerem'e Gökçe'nin söylemesi daha mantıklı olur diye söylemedim.
Kayık yaka siyah bluzumu giydim,siyah dar pantolonuma,siyah gold kemerimi taktım. Altına da kırık beyaz topuklu ayakkabılarımı giydim. iki tane bir kısa bir uzun kolye taktım. makyajımı yaptıktan sonra buklelerimi düzelttim. tabii kırk dakikamı aldı.
Z.Hazırım ben,çıkalım mı?
C.Akşam oldu zaten,geç kalacağız hadi.Restoran..
O.Çok güzel olmuşsun hayatım.
Z.Sen de her zamanki gibi çok yakışıklısın.Sarıldıktan sonra yerlerimize oturduk. Ben Ozan ile karşılıklı oturuyordum,Gökçe ile Kerem,Yağmur ile Can. Pelingil gelemeyecekti. Saplarmış da,çiftlerin arasında ne işleri varmış.
G.Zeynepciğim,ailelerinizle tanışıyormuşsunuz.
Z.Evet,öyle bir karar aldık.
G.Çok sevindim. Umarım hiç ayrılmazsınız.
O.Ayrılmayız tabii ki. Bırakır mıyım sevdiğimi?
Z.Tabii ki ikimiz de bırakmayız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU AŞK BURADA BİTMEZ
Teen Fictiongözlerini kapatarak yıldızları söndüremezsin sen kaçarsın aydınlıktan kayboldum diyemezsin. sen benim en değerli yıldızım,'en yakın dostumsun..'