O.Günaydın canım.
Ozan,arayarak uyandırmıştı. Nefret ederim uyandırılmaktan! Hâlâ uykulu bir sesle günaydın dedim.
O.Hemen kalk,arkadaşların burada. Hep beraber kahvaltı yapalım.
Planladım da seni dahil ediyorum desene şuna!
Z.Arkadaşlarım kim Ozan?
O.Pelinle ayarlamıştık zaten,Gökçe ile karşılaştık. Hadi canım,gel sen de.Bıkkın bir sesle tamam dedim ve kapattım. Ya Kerem de gelirse?
Hemen mesaj atsam mı? Neyse,biri falan görür şimdi. Atmayayım. Gerçi arkadaşız yaa,ne olacak ki? Ben yine de atmayayım.
siyah beyaz çizgili dizimin biraz üstünde elbisemi ve siyah botlarımı giydim. siyah,elbisemden biraz daha uzun trençkotumu da giydikten sonra makyaj,saç derken bu sefer kısa bir sürede çıktım evden. Ozan zaten hangi kafe olduğunu söylemişti. İşin garibi,evde Yağmur'da yoktu. Telefona baktığımda mesajını gördüm.
'Can'ın yanına gitmek zorunda kaldım canım,uyanınca ara beni.'
Yağmur ile konuşarak geçirdiğim yolculuğun sonuna geldim. Can tutturmuş özledim diye.
Z.Bebeğim,geldim ben. Kapatıyorum.
Y.Öpüldün bebek!
Z.Sen de!!!Arabayı park edip kafeye girdim. Çanta almayı unutmuş olabilir miyim? Bir insan nasıl çanta almayı unutur ya?!
Masaya vardığımda Kerem'in de orada olduğunu gördüm.
Ozan hemen kalkıp sarıldı bana.
O.Hoş geldin bi'tanem.
Mecburen ben de ona sarılıp 'hoşbuldum' dedim. Pelin ile sarıldım,Gökçe'den haz etmediği için rahatsız görünüyor.
G.Günaydın,hoş geldin.
Samimiyetle sarılınca,karşılık vermek zorunda kaldım.
Kerem'de ayağa kalkınca onunla da görüşmem gerektiğini farkettim. İyi de nasıl davranacağımı bilmiyorum ki!
K.Günaydın,uykucu.
Z.Kendine bak ve öyle konuş bence.İyi arkadaş rolümüze devam ediyoruz..
Güldükten sonra Kerem'in tam karşısına,Ozan'ın yanına oturdum. Bana orayı ayırmışlardı. Kerem'in yanında ise gökçe oturuyordu. Benim sağ tarafımda da Pelin.. Ozan sürekli elini omzuma atıyordu. Çok samimiydi.
Kahvaltıyı sessiz geçirdik,kahve faslı'na geçtiğimizde lavaboya gitmek için ayaklandım. Tam kapıdan içeri girecektim ki sertçe geri çekildim.
'Kereeeem...'
Z.Ne yapıyorsun?!
K.Ne diye sana sarılıp duruyor bu herif!?
Z.Kerem,sakin olsana.
K.Olamam!
Z.Olman gerekli ama.Omzuna dokundum. İkimiz de aramızda kimsenin olmasını istemiyorduk,biliyorum. Ama bir süre olmak zorundaydı.
K.Zeynep.
Z.Kerem.
K.Önce sen söyle.
Z.Biliyorum,çok kötü bir şey. Ben de aynısını yaşıyorum. Senin yanında ben olmalıydım,o kız değil.
K.Kalbimde olman yeterli.
Z.Korkuyorum.Kerem derin bir nefes aldıktan sonra başımı göğsüne koydu. Ben de hemen kollarımı beline yerleştirdim.
Z.Ya biri görürse?
K.Merdivenden çıkarken sesi gelir,merak etme. Anı yaşa artık.Evet,doğru. Tuvaletler ikinci katta olduğu için rahatlıkla duyarız sesi.
Z.Seni çok seviyorum.
K.Seni kimseyle paylaşmak istemiyorum.
Z.Seni çoook kıskanıyorum.
K.Ozan'ın ağzına *********.
Z.Ya romantikliğimizi bozmasana!
K.Aşağı iniyorum ben,sinirlendim !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU AŞK BURADA BİTMEZ
Teen Fictiongözlerini kapatarak yıldızları söndüremezsin sen kaçarsın aydınlıktan kayboldum diyemezsin. sen benim en değerli yıldızım,'en yakın dostumsun..'