12. Bölüm

420 24 9
                                    

Yağmur'un Ağzından...

Hepimiz hastanedeyiz,çaresizce bekliyoruz. Zeynep kaza yapmış. Yeni haberimiz oluyor. Sadece Kerem'in haberi yok. Bugünden sonra umursamaz diye düşündük. Pelin,Efsun,Irmak,Ozan,Can ve Zeynep'in ailesi de dahil hepimiz bekliyoruz. Artık gözlerim acıyor. Kimse bir şey söylemiyor. Doktorlar dilini yutmuş sanki.

Doktor çıktığı an hepimiz ayaklandık. Cihan Amca doktora çaresizce bakıyordu.

C.İyi mi?
D.Çok zor bir operasyondu,hayati tehlikesini atlattı fakat...
C.Ne fakat?
D.Gördüğü darbeler vücudunda kalıcı ya da geçici bir hasara sebep olabilir.
C.Benim kızım güçlüdür. Siz onu odaya alın,görürsünüz ne kadar güçlü olduğunu.
D.Biraz beklemeniz lazım,emin olalım. Alacağız normal odaya.

Cihan Amca kafa sallayıp oturunca ağlamamı durdurmaya çalıştım. Can teselli verircesine elini omzuma koydu.

C.Zeynep iyileşecek bi'tanem. Üzme kendini. Uyanınca bu halini görürse mahvolur.
Y.Can..Ya bir şey olursa?
C.Olmayacak,bizim kardeşimiz bizi bırakmaz. Üzmez de.

Can'a bakıp sarıldım. Telefonun çalmasıyla elini cebine attı.

C.Kerem arıyor.
Y.Aç.
C.Söyleyeyim mi?
Y.Sen bilirsin...

C.Efendim Kerem?

Kerem'in Ağzından...

Bugün baya geç kalktım. Şirkete gitme gereksinimi duymuyorum. En iyisi Can'la takılmak.

Aklıma gelen fikirle Can'ı aradım.

C.Efendim Kerem?
diye açtı telefonu da,sesi kötü geliyordu.
K.Naber?
C.Müsait değilim Kerem,sonra arayayım mı?
K.Ne oldu lan? Yine Yağmur'la mı ayrıldınız?

Hafif güldüm.
C.Hayır.
K.Ee ne oldu o zaman?
C.Zeynep Kerem,Zeynep.
K.Ne oldu Zeynep'e ?
C.Kaza yapmış. Durumu iyi değil.

Dondum kaldım. Cevap veremedim.
C.İyi misin?
K.Hangi hastane?! Hemen geliyorum!

Hastanede..
Y.Sakin ol Kerem! Senin kadar biz de kötüyüz.
K.Acılarımızı mı kıyaslayacağız?

Resmen çatacak yer arıyordum. Yoğun bakım ünitesinin önünde volta atmak zor geliyordu.

C.Kerem dışarı çıkıp hava al! Bu kadar sinirlenmen hepimize zarar.
K.Can! Sus.

Yarım saat,bir saat,bir buçuk saat... Geçmek bilmiyordu zaman. Zeynep uyanmıyordu. En yakın dostumu kaybetme korkusu sarmıştı. Hayati tehlikesini atlattı diyorlar fakat benim içimdeki telaş bitmiyor. Ne kadar aynı koltukta düşünür vaziyette bekledim bilmiyorum. Zeynep Yılmaz'ın yakınları deyince kalktım ayağa.

D.Endişelenmeyin,sadece yanına iki kişi alabileceğimizi söyleyecektim. Karar verdikten sonra hemşire hanım size yardımcı olacaktır. Yalnızca beş dakika.

Herkes ben,ben derken ne yapacağımı bilemedim.

C.Kızımın yanına tabii ki ben ve annesi girecek başka açıklaması yok!

Demek ki Zeynep'in babasıydı.
Haklı olabilirdi fakat onu görmek için can atıyordum.

Y.Cihan Amca işinize karışmak gibi olmasın ama bence Kerem girmeli. Çünkü Zeynep ona çok değer veriyor,belki hisseder. Belki işe yarar.

BU AŞK BURADA BİTMEZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin