14. Bölüm

385 20 9
                                    

Kerem ile arka bahçeye geçip oturduk.

Z.Ben bir an ne diyeceğimi bilemedim. Yani aniden söyledim onları.
K.Gerçek değil miydi?
Z.G-gerçekti.
K.Bak Zeynep,tek istediğim aşkımın karşılıklı olması.
Z.Kerem,ben aşkımdan ölsem bitsem de seninle olamam. Yani Gökçe var. Ozan var. Gökçe senle kavga ettiğinde gelip benim omzumda ağlıyor. Ozan desen zaten yüzük diye tutturuyor. Çıkmazdayız.
K.Ne yani Zeynep,başkaları üzülmesin diye sevgimizden mi vazgeçelim!?
Z.Gerekirse evet,ben kazık atamam ki.
K.Tamam Zeynep. Unut,sana söylediklerimi,demin aramızda geçen konuşmaları unut!
Z.Hangi konuşma?
K.Hah,güzel!

Gözlerimden akan yaşlara aldırmadan kalktım ve o evden,o bahçeden ayrıldım.

Bizim önümüzde çok engel var. Gel gör ki hiç kolay değil. Kavuşamayacağımızı bildiğim halde seni bu kadar sevmek,hiç kolay değil. O gece ben gündüz,imkansızız.

Arabaya binip radyoyu açtım. Bu beş ay içinde arabamı da değiştirmişlerdi.

Yanlış baştan sona yanlış
İkimiz de ölene dek yalnız
Ben bir hayat kurdum
İçinde sen yoksun
Zaten nerden baksan
Sen bir kalbe çoksun

Şarkının sözleri ağlamamı daha da şiddetlendirirken eve değil,Yağmur'a gittim. Beni ağlayarak gördüğünde telaşla içeri çekti.

Y.Ne oldu Zeynep?

Omuz silkip koltuğa oturdum. Evde kimse yoktu zaten.

Y.İyi misin?

Karşıma oturduğunda kafamı iki yana salladım.

Y.Ne oldu,anlat hadi. Ozan'la tekrar mı tartıştınız?
Z.Ozan deme bana...

Sesim çatallı çıkıyor hâlâ.

Y.Belli,kavga etmişsiniz. Bekle çay koyup geliyorum.

Mutfağa gidip 10 dakika sonra geldi. Telefonunu da yanından ayırmıyordu. Sanırım yine Can ile konuşmalarını böldüm.

Y.Neden kavga ettiniz? Anlat.
Z.Bak Yağmur,konu Ozan değ-

Cümlemi tamamlayamadan kapı çaldı. Yağmur açtığında içeri Ozan ve Can girdi.

O.Zeynep,neden ağlıyorsun?

Yanıma gelip ellerimi tuttu.
Z.Bir şey yok.
O.Bugün ettiğimiz kavgadan dolayı değil mi? Gel benimle Zeynep.

Kolumdan tutup dışarı çıkardı. HAYIR desem de.

Sahile doğru yola çıktık.

O.Bak,seni gerçekten çok seviyorum. Başkasının bakma ihtimaliyle delirdim. Beni de anla.
Z.Bak Ozan ben ay-
O.Şşş..Hatamı telafi etmek istiyorum.

Önüme geçip ellerimi tuttu.

Ayrılmak istediğimi söyleyecektim,lafımı kesti.

O.Ben artık seni her gün yanımda görmek istiyorum. İstediğim zaman öpmek,istediğim zaman sarılmak istiyorum. Zeynep.. Ben artık seninle bir yuva kurmak istiyorum.

Birden önümde diz çöktü. Cebindeki kutuyu çıkardı. Lütfen,lütfen yüzük olmasın. Lütfen evlilik teklifi etmesin...

Kerem'in Ağzından...

Zeynep gittikten sonra oturup çok düşündüm. Sonra Gökçe geldi,şarj aletini unutmuş. Zorla dışarı çıkardı beni.

BU AŞK BURADA BİTMEZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin