2 Gün Sonra...
Şu an arabadayım,Gökçe'nin yanına gidiyorum. Ağlayarak aradı beni,bir şey olmuş.
Gökçe'nin evine geldiğimde dağılmış bir halde karşılandım.
Z.Ne oldu?
Soruma cevap vermeden oturduğumuz koltukta bana sarılıp ağlamaya başladı.
Z.Anlatsana Gökçe,ne oldu?
Gözyaşlarını silip bana baktı.
G.Kerem..
Z.Ne oldu Kerem'e?Bugün konuşmadık hiç! Bir şey mi oldu yoksa!?
G.Beni aldatıyormuş Zeynep...
Daha çok ağlamaya başladı. Omzuma koydu başını. Dondum kaldım.
Z.Kimle?
Kekelememeye özen göstererek konuştum.
G.Bilmiyorum. Arkadaşım aradı,o görmüş. Bir kızlaymış sürekli. Yüzünü tam görememiş kapüşonluymuş. Bu demek oluyor ki sevgilisi olduğunu biliyor,kendini gizliyor.O gün,ya arabadayken ya da eve girerken görmüş olmalı. O zaman kapüşonluydum. Allah'ım ne yapacağım ben!?
Z.Benzetmiştir belki? Kerem değildir o.
G.Kerem'le kaç defa beraber oturduk. İmkansız.Hüngür hüngür ağlarken ne yapacağımı,ne diyeceğimi bilemedim.
Z.Gökçe lütfen yıpratma kendini. Bak eminim ki bir açıklaması vardır. Arkadaşı falandır. Belki de gerçekten karıştırmıştır arkadaşın.
G.Bilmiyorum Zeynep,tek bildiğim o kızı bulup doğduğuna pişman edeceğim!Birden hırslandığını gördüm. Gözündeki o nefreti,kini gördüm.
G.Kerem'e hiç bir şey belli etmeyeceğim. Hatta buraya çağırdım. Gelecek. Hiç bir şey olmamış gibi davranacağım. O kızı bulup ispatladığımda kaçacak delik arayacaklar!Kerem mi geliyor?! Yok artık!
G.Ben gidip toparlanayım. Ağladığım belli olmasın. Kapı çalarsa aç olur mu?
Z.Tamam,açarım.Gökçe odasına gittiğinde şok olmuş bir şekilde ne yapacağımı düşündüm. Düşüncelerimin içinden çıkamıyorum ki!? Kapının ikinci çalışında kendime geldim. Kerem,gelmişti. Gökçe'den ses çıkmayınca mecburen açtım kapıyı.
Kerem çok şaşırdı.
K.Ne işin var burada?
Z.Gökçe çağırdı.
K.Neden?Oldukça kısık bir sesle konuştum ;
Z.Kerem beni aldatıyor dedi. Sabahtan beri ağlıyor. Arkadaşı bizi görmüş.
K.Sen olduğunu biliyor mu?
Z.Hayır.Allah'ım metres muamelesi görüyorum şuan.
Z.Neyse içeri geç. Bir şey olamamış gibi davran. O da öyle yapacak.
Kerem başını sallayıp içeri geçti. Gökçe neşeli bir ses tonuyla içeriden bağırdı.
G.Kim gelmiş Zeyno?
İçeri gelip Kerem'i görünce 'Aa sen mi geldin hayatım?' diyip sarıldı.
G.Hoşgeldin canım.
K.Hoşbulduk.Kerem'de zorla gülümseyip sarıldı.
Z.Ben kalkayım artık.
G.Olur mu canım öyle şey. Yemek falan yaparız,kızları ve Can'ı da çağırırız. Vakit geçiririz hep beraber.
Z.Şey plan yapmıştım ama arkadaşlarımla. Ayıp olmasın şimdi.
G.Ya Zeynep,bir günlüğüne iptal et işte. Ne olacak?
Z.Peki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU AŞK BURADA BİTMEZ
Teen Fictiongözlerini kapatarak yıldızları söndüremezsin sen kaçarsın aydınlıktan kayboldum diyemezsin. sen benim en değerli yıldızım,'en yakın dostumsun..'