B.Zeynep Hanım bekleme salonunda sizi bekliyorlar.
Zeynep kafasını sallayıp bekleme salonuna doğru ilerledi.
Z.Günaydın,hoşgeldiniz.
Görüşmek için ısrar eden Murat Bey ve bir kaç arkadaşı ayağa kalkıp Zeynep'in elini sıktılar.
Z.Buyrun,odama geçelim lütfen.
Zeynep önde diğerleri arkada bir şekilde odaya geldiler. Zeynep rahat olan krem rengi deri koltuğuna oturdu.
M.Bu görüşmeyi ayarlamak için çok ısrar ettim Zeynep Hanım.
Z.Evet,biliyorum. Kusura bakmayın yoğunluktan anca bugüne vakit bulabildim.
M.Tahmin edebiliyorum yoğunluğunuzu. Direk konuya gireyim isterseniz.
Z.Tabii,bu arada bir şey içer misiniz?
M.Sağ olun.
Z.Sizi dinliyorum.
M.Özel bir hastanenin sahibiyim. Kitabınızı okudum,bir çok kişiden de isminizi duydum. Çok başarılısınız alanınızda. Hastanemizin böyle başarılı bir psikoloğa ihtiyacı var. Size bizimle çalışma teklifinde bulunmak istiyorum.Zeynep gülümseyerek söze başladı;
Z.Öncelikle teşekkür ederim ama ben burayı daha yeni açtım. Tam düzenimi oturtmuşken ve bu kadar yoğunken idare edebileceğimi sanmıyorum. Özür dileyerek teklifinizi reddetmek zorundayım. Daha uygun bir zamanda tekrar gözden geçireceğim.
Murat Bey,hâlâ ısrar etse de Zeynep'in cevabı hep olumsuz yöndeydi. Gerçekten çok çalışıyordu ve ünlülerin bile psikoterapisti olma seviyesindeydi. Eski hastanesinden de tekrar teklif gelmişti fakat Zeynep burada mutluydu.
Murat Bey ve arkadaşlarıyla biraz daha sohbet ettikten sonra yolcu etti.
Odasına geçip Beyza'dan kahve getirmesini rica etti.
Biraz kafasını topladıktan sonra kapısı çaldı ve içeri minik danışanı Hale girdi.
H.Zeynep Ablaaa!
diyerek Zeynep'in kucağına atladı.
Z.Canım beniiim! Hoş geldin.
Haleyle biraz sohbet ettikten sonra Hale'yi dinlemeye başladı. Ailevi sorunları çözülmek üzereydi. Seansın sonuna doğru normal şeylerden konuştular.
H.Zeynep abla,Kerem abi nerede?
Zeynep elindeki kalemi boş bulunarak yere düşürdü. Kendini toparlanamadı,beklemiyordu böyle bir soru.
Z.G-gitti canım o.
H.Görüşmüyor musunuz?
Z.Bir süredir görüşmüyoruz. Uzakta çünkü:)zorla da olsa gülümsüyordu. Hale biraz daha konuştuktan sonra saatini tamamlayınca Zeynep'e sarılıp çıktı.
Zeynep başını ellerinin arasına alıp bir müzik açtı bilgisayarından. 'Feridun Düzağaç-Adı Sevda.'
Kerem ise saat 4 sularında hala dışarıdaydı. Ali ile beraber gece klübündeydi. Kızlı erkekli bir grupla oturuyordu. İçinde tanımadığı bir çok kız vardı. Yalnız sarışın olanı gözüne kestirmişti. Kızında bakışları değişikti zaten. Kendine içki almaya gittiğinde kız da peşinden geldi.
Arkadaşları Türk olduğundan bu kız da Türk'tü.
Kerem içkisini aldığında kız barmene ingilizce olarak 'Aynısından' dedi.
X.Sohbet sıktı beni,seni de sıktı sanırım.
K.Aynen.Kerem içkisinden bir yudum aldığında kız da içkisini eline aldı.
Baya muhabbet ettiler,bir anlık da olsa Zeynep'i çıkardı aklından. Gecenin bu vaktinde hâlâ doluydu clup. Kalabalığın içinde kaybolmuştu Kerem ve sarışın kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU AŞK BURADA BİTMEZ
Teen Fictiongözlerini kapatarak yıldızları söndüremezsin sen kaçarsın aydınlıktan kayboldum diyemezsin. sen benim en değerli yıldızım,'en yakın dostumsun..'