(CB) O zi ploioasa

290 24 2
                                    

Era dimineata,in jur de ora sapte cand o ploaie torentiala se napustii asupra Seulului. Stropii desi  cadeau cu o viteza tot mai mare in acea zi de aprilie, facand ca toti locuitorii sa se adaposteasca pe unde apucau.
Draperiile albe, lenjeria de pat si peretii camerei de aceasi culoare, nu reuseau insa sa lumineze camera suficient . Norii reuseau doar sa intunece incaperea unde Chanyeol, deschizandu-si cu greu ochii, era nevoit sa coboare din pat. Privii spre fereastra, observand ca ploaia nu avea sa se opreasca prea curand, apoi isi intoarse spatele la aceasta . Isi puse bratul in jurul baiatului ce se apropiase pe timpul noptii tot mai tare de el, sarutandu-i fruntea cu iubire.
—Chanyeol-ah, sper ca nu vei pleca in dimineata asta .
Spuse blondul ascunzandu-si capul in scobitura gatului lui Chanyeol.
—De ce esti treaz?
Chicotii el.
—Nu am putut dormii bine aseara.
Spuse Baekhyun ridicandu-si privirea spre el.
—Dormi puiule , e inca devreme. Vei fii obosit toata ziua.
Spuse Chanyeol zambindu-i , apoi se apleca pentru a-l saruta scurt.
—Mm.
Zambii Baekhyun tinandu-si inca doua secunde ochii inchisi fata de Chanyeol.
—Ce ?
Rase el.
—A fost asa scurt.
Se planse blondul apropiindu-se, urcandu-se peste el pentru a-si pune capul pe pieptul sau.
—Yaah iubire trebuie sa plec . Nu voi putea daca stai peste mine .
Rase Chanyeol zgomotos.
—Bine, te voi astepta la bucatarie .
Spuse el coborand din pat.
—Nu vei dormii?
—Nu mai am somn. Merg sa fac cafea.
Spuse indreptandu-se spre usa, apoi se intoarce rapid din drum sarutandu-si iubitul cateva secunde .
Chanyeol rase la gestul baiatului, mai ales ca papuceii lui de casa cu catelusi faceau un zgomot de jucarie  cand calca pe ei.

—Mm miroase asa bine .
Spuse Chanyeol cand venise in bucatarie inconjurandu-i talia blondului cu bratele sale.
—E cafeaua.
—Faci cea mai buna cafea din lume .
Zambii el, plasandu-i un sarut le gat, apoi lua o gura de cafea.
—La cat te intorci?
Intreba Baekhyun dupa cateva minute in care isi savura cafeaua impreuna .
—In jur de ora cinci.
—Ah, voi fi la lucru inca .
—Imi lasi un mesaj cu cateva minute inainte sa termini programul. Vin sa te iau.
—Chiar ?
Zambii Baekhyun entuziasmat.
Mereu ajungea inaintea brunetului.
—Mm, cu siguranta . Voi pleca,pentru ca o sa intarzii.
—Condu cu grija iubire .
Spuse Baekhyun de langa usa cand baiatul mai ca iesise din casa. Astfel acesta se intoarce pentru a-l saruta dulce apoi pleca spre parcare,unde avea masina.

Sfarsit .

One Shot series🌻Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum