(CB) Fostul

261 25 1
                                    

Idee: Nmjklp_09 ❤️❤️❤️❤️

Un accident de circulatie, ii aduce fata in fata pe Chan si Baek, care au fost impreuna acum ceva ani, dar s-au despartit dupa o cearta groaznica, fiind convinsi la vremea respectiva ca nu se mai iubesc. (masinile lor se accidenteaza una pe alta in trafic.)
Loc: intr-o intersectie, in masina lui Baek.

—Omo!
Striga Baekhyun la impactul imens cand masina lui se izbii de ceva .
—Yaa, Baek ! Ce ai facut?!
Se intreba tot el , iesind in mare graba din masina pentru a vedea de ce anume se lovise . Era o masina neagra, ce parea a fi noua. Isi aruncase ochelarii de soare undeva pe scaunul din dreapta a masinii apoi privii nervos spre zgarieturile ce le avea acum pe capota si nu numai.
—Yaaa!! Tu nu stii regulile de circulatie?! Cum te poti baga asa in fata mea?!
Sarii Baekhyun cu gura, privind spre masina lui cea noua .
—Este clar ca e vina ta. Eu sunt cel lovit aici, nu vezi?
Intreba barbatul venind in spatele lui.
—Tu esti chiar prost?! Nu te uiti pe und... oh.
Tipa el, oprindu-se deindata ce barbatul isi dadu ochelarii de soare jos. Era chiar el. Chiar fostul sau iubit, de care se despartisera cu cativa ani in urma dupa un scandal monstruos. Nu il mai iubea, asa ca ... ce motiv ar fi avut sa ramana langa el ?
—Ah, ca sa vezi. Ce lume mica, nu draga Baekhyun ?
Zambii el larg.
Pe vremea aceea, el purta aparat dentar si ochelari. Bratele lui erau asa subtiri si slabite de putere, iar parul lui mult prea lung pentru a-i arata fata bine .
—Uau! Semeni foarte bine cu cineva cunoscut. Dar nu... nu poate fi adevarat.
Rase Baekhyun cu pofta , rezemandu-se intr-o mana de capota masinii sale.
—Acelasi ras colorat, fascinant.
—Yaaa . Destul cu gluma, trebuie sa imi platesti daunele . Hai! Spune-mi numele tau sa te pot trece in agenda. Te voi suna cand voi merge la service.
Spuse scotandu-si telefonul, asteptand .
—Park Chanyeol.
Spuse el fiind sigur ca baiatul avea sa il recunoasca.
—Inca o coincidenta, haha.
—Noteaza aici numarul tau.
—Oh, bine . Spuse el calm, apelandu-se de pe telefonul barbatului.
—Ah deja s-a setat numele in telefon ? Eu nu am salv... oh..
Spuse Baekhyun oprindu-se deodata .
—Ti-a luat cam mult sa realizezi .
—Nu pot sa cred! Tu... tu m-ai lovit intentionat nu?!
Striga Baekhyun sarind mai ca il lua la bataie, ridicandu-se pe varfuri cat sa poate ajunga la un nivel apropiat de al baiatului, insa cand de apropia de fata lui se blocase , privindu-l in ochi.
—Ce s-a intamplat dragoste, te-ai intimidat?
Ranjii Chanyeol , prinzandu-i talia.
—Aveti de gand sa stati toata ziua aici?! Blocati circulatia voi pramatiilor!
Tipa un om spre ei din masina.
In cateva minute o masina de tractare le duse baietilor pe rand masinile la reparat, in timp ce un politist investiga cazul.
—Iubita mea, vei fi bine ! Te vei recupera.
Spuse Baekhyun privindu-si masina fiind tractata in "camera de operatii".
—Cat dramatism!
Spuse Chanyeol urcand in masina unde li se spuse sa astepte . Aveau de stat inca cateva ore bune, iar acela fiind un service auto, singura camera de asteptare era doar o masina a unuia dintre patroni, ce nu mai fusese folosita in ultimele saptamani.
Baekhyun isi rezema capul de geamul portierei asteptand cu nerabdare momentul cand avea sa isi recapete masina.
—Tu nu mi-ai adresat niciun cuvant care sa nu implice subiectul accidentului.
Spuse Chanyeol intorcandu-se spre el.
—Si ce ai vrea? Sa ma bucur ca te vad?! Nu ! Nu ma bucur !
Spuse intorcandu-se dramatic spre el.
—Ochii tai imi spun altceva.
—Ochii mei nu spun nimic. Niciodata nu au facut-o. Si pana la urma de ce te-ai intors hah?! Ai cumva sa imi dai o invitatie la vreo nunta ? Sau si mai bine! Un botez?!
Gesticula Baekhyun nervos.
—Arati bine cand esti nervos. Arati mult mai bine .
Ranjii el.
—Hah, sper ca au terminat pentru ca eu vreau sa plec acum!!
Incerca el sa iasa din masina insa bratul ii este prins, fiind apoi tras intr-un sarut apasat .
—Yaaa!
Tipa Baekhyun stergandu-se la gura .
—Parca sarutai mai bine inainte . Parca m-ai muscat putin de buza de data asta .
Spuse atingandu-si buza inferioara.
—Ce crezi ca faci hah?!
—Dragoste nu ti-am lipsit? Tu mi-ai lipsit tare.
Spuse Chanyeol aranjandu-i parul.
Mereu facea asta cand incerca sa il induplece si mereu ii reusea. Baekhyun mereu se calma cand mainile lui Chanyeol trecu prin parul lui moale, masandu-l usor. Era precum o vrajitorie.
—Lasa-ma..
Spuse el calm, inchizandu-si ochii cateva secunde.
—Chiar vrei ? Mi-ai lipsit. Si tin sa cred ca sentimentele sunt reciproce .
—Te inseli. Ai uitat?! Tu ai spus ca nu ma mai iubesti. Tu ai plecat!
Spuse el pe un ton ranit.
—Tonul vocii tale suna ranit. Nu uita ca a fost de comun acord. Cum ar fi... spuse el trecandu-si mana pe pieptul sau, ca noi doi sa ne amintim de vremurile bune ? Intreba el atingandu-i piciorul , ducandu-si mana spre nasturele pantalonilor sai, pentru a-l amagii.
—Chanyeol , opreste-te te rog .
—Baekhyun, haide .
Spuse el sarutandu-i gatul , invinetindu-l putin, apoi isi trecu limba peste zona respectiva.
—Unde?
—Oriunde este un pat! Eu am nevoie de tine acum !
Spuse el respirand sacadat, continuand sa ii sarute gatul.
—Cred ca ... nu se va intampla ceva rau daca va fi... doar o singura data .
Raspunse Baekhyun strangandu-si pumnii .
—Cu siguranta nu se va intampla ceva rau.
—Sa mergem acum !
Soptii Baekhyun tragandu-l intr-un sarut apoi iesii rapid din masina, urmat de Chanyeol .

One Shot series🌻Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum