Idee: Nmjklp_09 ❤️❤️❤️
Baekhyun afla ca Chan il inseala. Ajunge sa il prinda in fapt cu secretara lui, Chanyeol isi facea de cap, cand avea defapt o relatie cu Baekhyun de 5 ani.
Loc: biroul lui Chan, dupa ce Baek il prinde.—C-Chanyeol...
Abea rostii roscatul cand isi gasii iubitul sarutand-o pe femeia inalta ce isi plimba mainile pe corpul lui Chanyeol.
—Baekhyun! Nu e ...ceea ce pare.
—Ce ?
Intreba el calm. Era foarte calm pentru ceea ce se intamplase.
—Iesi afara .
Spuse Chanyeol facandu-i semn femeii, aceasta ascultandu-l.
—Iubire.
Spuse Chanyeol incercand sa ii prinda mana , insa acesta si-o trase brusc, incepand sa tremure.
—Chanyeol tu ... tu tocmai m-ai inselat..
Spuse asezandu-se pe fotoliul confortabil.
—Iubire, imi pare rau. A fost o greseala , nu stiu ce s-a intamplat cu mine .
—Cum poti gresii in acest mod?
Incepu el sa planga , apoi il privii in ochi.
—Te rog nu plange .
Se ruga Chanyeol, mangaindu-i fata .
—Cinci ani au fost asa nesemnificativi pentru tine? Asa de tare te-ai plictisit de mine incat m-ai tradat?
—A fost un impuls, nu am vrut !
Spuse el mai ca plangea.
—De cat timp se intampla asta ? De cat timp sunt dus de nas?
—Jur ca asta a fost singura data !
—Chanyeol nu te cred! Toata increderea mea... pe care am construit-o in cinci ani, s-a dus. Acum, intr-o secunda.
—Poate nu ma crezi, insa asculta-ma te rog. Te iubesc foarte mult! Si acum, ca s-a intamplat asta mi-am dat seama ca nu te-as putea inlocuii cu altcineva vreodata !
—Minciuni!
Spuse el dezgustat ridicandu-se incercand a iasa din birou, insa Chanyeol il oprii.
—Iubire te rog! Te rog, trebuie sa ma crezi. Imi pre asa rau ca am cedat tentatiei! Imi pare rau pentru ca te-am ranit.
—Chanyeol daca nu as fi venit sa te vad, nu mi-ai fi spus vreodata despre asta si cine stie..Poate ar fi durat mult timp jocul asta al tau.
Spuse Baekhyun dezamagit.
—Baekhyun, esti tot ce am mai de pret .
Spuse cuprinzandu-i fata in palmele sale.
—Oare asta i-ai spus si ei mai devreme ?
Intreba el pe un glas ranit.
—Cum poti crede asta ?
—Asta e problema... nu mai cred. Chanyeol... sa ne despartim.
Spuse el privind podeaua.
—Baekhyun te rog! Nu imi face asta .
Spuse el agitandu-se.
—Nu pot sta langa un om..care este capabil sa imi faca asta, Chanyeol.
—Te rog nu ma parasii!
Spuse Chanyeol punandu-se in fata lui, inchizand usa .
—Chanyeol da-te din calea mea te rog.
—Nu ma voi misca de aici. Te iubesc tu intelegi? Imi pare sincer rau! Regret nespus. Ce pot face sa ma crezi?
—Chanyeol.. un om care iubeste nu ar fii capabil sa faca un asemenea lucru. Ma ranesti tot mai tare pe zi ce trece . Zilele trecute m-ai privit ca pe ultimul om, iar acum , gasindu-te aici... sarutand pe altcineva m-ai facut sa inteleg ca nu mai am loc in viata ta .
Spuse el incepand sa planga tare si des, inecandu-se de cateva ori, apoi isi sterse lacrimile cu manecile bluzei.
—Iubitule...
Spuse Chanyeol prinzandu-i mainile in ale sale.
—Nu Chanyeol... nu mai sunt iubitul tau. Acum sunt doar.. Baekhyun .
—Inima mea nu va rezista fara tine . Nu voi rezista o zi fara tine. M-am purtat asa distant pentru ca tu ma ignorai Baekhyun!
—Poftim? Nu e adevarat!
—Atunci de ce ajungi acasa in compania altcuiva ?
Intreba Chanyeol devenind tot mai serios.
—Suntem doar prieteni ! Eu si Soo nu ne-am sarutat asa cum ai facut tu cu femeia aia ! Stiam din prima secunda ca va face doar probleme, dar am preferat sa cred in tine!
—Dar Baekhyun , iti cer sa ma crezi si acum. Nu am simtit nimic ! Nu m-a miscat deloc ! Este adevarat ca te-am inselat trupeste, insa... nu am facut-o sufleteste. Inima mea nu a batut pentru altcineva, palmele nu mi-au transpirat, obrajii nu mi-au rosit. Cu tine, chiar si dupa cinci ani inca incerc sa imi controlez emotiile in compania ta. Te rog lasa-ma sa stau langa tine iubirea mea. Iarta-ma caci ti-am gresit astazi.
—Nu stiu ce sa spun... cum voi avea din nou incredere in tine Chanyeol? Hah?
—O voi castiga . Voi muncii din greu sa iti recastig increderea si sa te fac fericit in fiecare zi!
—Data viitoare, tot ce voi face va fi sa plec . Atunci chiar nu ma mai poti oprii.
—Adica ma ierti?
Zambii el plin de speranta .
—Doar de data asta.
Spuse Baekhyun stergandu-si lacrimile .
Chanyeol il cuprinse strans invartindu-l prin camera apoi cand il lasa jos, il saruta lung si pasional.
—Niciodata nu voi mai face o asemenea greseala . Nu voi mai gresii niciodata dragoste!
Spuse Chanyeol hotarat.
—Mai vedem asta .
Spuse serios Baekhyun.
—Asa va fi! Haide!
Spuse fugind din birou.
—Unde mergem?
—Iti cumpar inghetata, a adus in sfarsit de caramel. Ce spui sa fim doar noi doi astazi?
Zambii Chanyeol oprindu-se pe scari.
—Suna bine .
Zambii timid .
—Iubitul meu .
Se mandrii Chanyeol cu el prinzandu-i picioarele in jurul taliei lui, apoi cobora scarile grabit .Din acea zi, toata atentia lui Chanyeol a fost indreptata doar asupra iubitului sau pe care incea sa il iubeasca tot mai tare cu fiecare minut petrecut impreuna.
Sfarsit .