Capitolul 27 ❤

139 11 2
                                    

Max:Desigur. La ce film? Intreb in timp ce ea isi ia laptop-ul, iar eu nu pot sa nu ma uit la ea cum merge. E al naibi de sexy.
Thalia:Nu stiu..Spune oftand. Ce film preferi?
Mă duc spre ea zâmbind, aplecandu-mă spre urechea ei, pentru a-i șopti la ureche:
Max:Fifty Shades of Grey. Toate 3.
Thalia:Nesimțitule! Spune si ma lovește, iar eu încep sa râd.
Thalia:Idiotule! Spune si ii scapă un mic zâmbet, iar apoi se intoarce spre laptop, pentru a-l porni.
Max:Ce e, iubito? Nu-ți place? Spun si o cuprind de la spate, ținându-mi buzele lipite de gâtul ei.
Thalia:N-am zis asta. Doar ca l-am văzut. Le-am văzut, de fapt. Spune si se abține sa nu râdă, in timp ce eu ma uit șocat spre ea.
Max:Când? Unde ? Cu cine?
Thalia:Ce-ți pasă ție? Eu te intreb pe tine dacă ti-a plăcut sau când le-ai văzut?
Max:Ah..pai..da, mi-au plăcut, spun râzând. Insa..îți mai promit si ca o să facem tot ce fac ei acolo. Si nu accept obiecții, spun râzând, iar ea ma privește de parca ar vrea sa ma omoare.
Thalia:O sa ne uităm la The Nun. Spune si ia laptop-ul in brațe, si se așează in pat.
Thalia:Ai de gând să vii?Aa..si inchide usa, să nu vina tata cumva sa vada daca dorm. Spune si sunt cat pe ce sa ma impiedic de aer.
Max:Tatal tău e acasa?
Thalia:Unde ar putea fi? Logic ca sunt acasa.
Max:Da, ai dreptate. Spun si inchid usa de la camera ei, pentru orice siguranță.
Thalia:Ți-e frică, dragule? spune râzând.
Max:Nu, însă daca m-ar găsi tatal tau mi-ar trage o mama de bătaie, spun si incep sa rad
Thalia:Trebuia sa te gândești la asta înainte sa intri pe geam. Spune râzând, iar eu ma așez in pat lângă ea.
Max:Esti o drăcoaică. Spun si o sărut pe frunte.
Thalia:shhh..a început filmul.









































Thalia povestește:


























Razele soarelui încep să pătrundă prin draperiile, care nu erau trase din cauza idiotului de Max.
Încerc sa ma ridic, însă sunt trasă înapoi de doua brate mari si puternice. Ah da, Max idiotul e aici!
Max:Unde crezi ca mergi, pisoiaș?
Thalia:La baie?!
Max:Nu, n-ai voie. Spune si ma strânge cât mai strâns in brate, formând în jurul meu două bariere.
Thalia:Ești un idiot! Spun bosumflandu-mă, iar el râde. Hmm..lasa ca vezi tu!
Thalia: Max..dragule..spun cu o voce malefică.
Max:Da, iubito. spune zâmbind, jucându-se cu părul meu.
Thalia:Știi ca ar putea veni tata oricând, nu? Ca sa ma trezească, sa vada ce fac.. dar presupun ca n-ai nimic împotrivă, nu?
Max:Thalia, nu îți bate joc de mine. Dacă m-ar vedea tatăl tău în același pat cu tine, m-ar omorî. Spune si se ridică din pat ca un titirez, luându-și tricoul de pe scaun, si punându-l pe el, iar eu ma prapadesc de râs de reacția lui.
Max:Thalia, de ce râzi? Ți se pare amuzant?
Thalia:Da, uită-te la tine. Ai făcut ditamai circul când ai venit sa-mi spui ca ma iubești fără sa-ti pese de tata, iar acum ti s-a făcut frică de el.
Max:Iubito, sunt două situații diferite. Chiar și atunci, când te-am sărutat, mai avea puțin si ma omora. Spune si începe sa rada.
Max:Nu mai râde! Spune si ma trage spre el, distanța dintre noi fiind de 1 milimetru.
Thalia:Max..ar putea veni tata.
Max:Nu mai ține, drăcușor mic. Nu-mi mai pasa de el. Spune si își lipește buzele de ale mele.
Ma sărută flămând, parcă ultima dată când m-ar fi sărutat a fost acum 3 secole.
Thalia:Max.. spun in timp ce acesta imi mușcă buza de jos, și mă lipește puternic de perete.




Își îndreaptă buzele spre gâtul meu, mușcând puternic din el. Gem ușor și îmi inconjor mâinile in jurul gâtului lui, iar apoi îmi las capul pe spate, permițându-i să aiba mai mult acces la gâtul meu.
Coboară ușor cu saruturile mai jos, aproape de sâni, iar eu încep să tremur. Faptul că (,) corpul meu reacționează la atingerile lui, ii creează o satisfacție si mai mare in a continua ceea ce vrea sa facă, dar nici eu nu mă opun. Îmi place. Atingerile lui sunt atât de dulci, atât de delicate, atât de senzaționale.
Fără sa realizez, îmi simt tricoul dat jos de pe mine. Însă nu schițez nici o reacție cum că mă tem pentru că am încredere în el și știu că nu ar face niciodată ceva care sa ma rănească, sau ceva fără voia mea.
Faptul că am început să zâmbesc, îl face sa coboare spre sânii mei și să-i sărute flămând.
Thalia:Max..gem ușor, iar Max îmi acoperă geamatul cu buzele lui mari și carnoase.
Îmi maseaza sânii, invartindu-si degetele în jurul sfarcurilor mele, iar eu simțeam ca mor.



























You kidnapped my heart ✔️ Vol lVUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum