Îl observ pe Max că se uita spre mine.. mă uit și eu la el, iar când observ că îmi face cu ochiul și Amalia este lângă el și ar fi putut să observe asta și să-și dea seama de tot, îmi mut privirea în altă parte. Deși nu mă uitam la el, trăgeam o privire cu coada ochiului, și vedeam că se uita la mine.
Vine spre mine și gemeni. Oh, nu! Asta n-o să iasă bine.Amalia: Hei, salutare!
Thalia:Hei Amalia, spun și ne îmbrățișăm.
Amalia:Frații Petreuș, v-ați întors?
Cedric:Ne-am întors, draga, spune uitându-se spre Max.
Max:Bine ați venit. Spune și întinde mana spre Cedric.
Cedric se uita spre el, cu ura, iar eu sper ca să nu iasă un scandal. Cedric se uita spre mine, iar apoi, întinde și el mâna spre Max și eu răsuflu ușurată. La fel se întâmplă și cu Scott. Înainte ca Cedric sa se îndepărteze de Max, îi șoptește la ureche:
Cedric: Mulțumește-i Thaliei, datorita ei mă port drăguț cu tine in seara asta! Spune și apoi pleacă spre ceilalți împreună cu Scott.
Amalia:Ce voia, iubitule?
Max:Eh, de ale noastre. Spune și se uita spre mine. Spunea că nu știa că mi-am făcut iubită. Spune și eu îmi dau ochii peste cap, iar apoi merg spre masa pentru a-mi lua un suc.
Cât de idiot! Mulțumesc Doamne că nu s-a iscat un scandal!
Max vine și el lângă mine.
Thalia:Ce mai vrei, Max?
Max: Am venit să-ți mulțumesc că fratele tău nu m-a luat la bătaie. Spune râzând
Thalia:Ești un idiot! Spune șii vreau sa plec, însă mă oprește.
Max:Haide baby, nu spune asta. Știu că ai drag de mine
Thalia:Serios? Ce te face sa crezi asta?
Max:Pentru că i-ai împiedicat pe gemeni să mă ia la băiate pe aici. M-aș fi descurcat cu ei, însă nu asta e ideea
Thalia:Crezi că am făcut-o pentru tine? Râd ironic. Te înșeli, Max. Nu am vrut sa stric asta, și nici rău Amaliei nu vreau să-i fac.
Thalia:Te-am iubit, însă acum nu mai simt nimic pentru tine. Mint, însă nu trebuie sa par slabă în fața lui.
Max:Știu că mă vrei aproape, nu mă poți păcăli.
Thalia:De la un idiot ca tine vreau doar distanță. Spun și plec la fete, pentru că nu voiam să mă enervez mai mult decât eram deja.Thalia:Dar mama, chiar nu vreau sa mănânc.
Mama:Treci și mănâncă. Nu ai mâncat nimic toată ziua.
Thalia:Dar mama..
Mama:Nu vreau sa mai aud nici o discuție. Spune și îmi întinde farfuria cu mâncare în fața.
Thalia:Off.. fie. Mănânc. Spun și încep să mănânc, iar mama se așează lângă mine.
Tata:Ce fac fetele mele? Spune intrând în bucătărie. Îmi dă mie un pupic pe obraz, iar apoi merge lângă mama și o sărută și pe ea tot pe obraz.
Thalia:Bine tati, mama mă obligă să mănânc.
Mama:Dar nu ai mâncat nimic toată ziua.
Tata:Sunt de acord cu mama ta aici, iubito. Spune râzând. Unde sunt gemenii? Vorbești de lupi, și lupii intră pe ușa.
Cedric:Salutare familie Black. Spune și se așează și ei la masa.
Tata:Pe unde tot umblați?
Scott:Am fost prin oraș. Răspunde Scott indiferent, începând să mănânce din mâncarea care se afla in farfurie.N-am mai petrecut de mult timp in familie. Îmi era dor sa petrecem timp noi toți. Exact ca pe vremuri. Brusc îmi apare în minte seara trecută. Off Max, de ce îmi bântui gândurile și acum? Aici, când sunt cu familia și mă simt bine din nou?
Mă jucam cu lingura in mâncare, uitându-mă lung la ea. Așa fac când sunt tristă și nu am chef de nimic.
Mama:Ce au scumpo? Nu îți place mâncarea? Îți pregătesc altceva.
Thalia:E foarte buna, mama. Mulțumesc. Insa m-am săturat. Și m-am plictisit, m-am plictisit destul de grav. Spun și aceștia toți râd.
Tata:Băieți, luati-vă sora și faceți-o sa se distreze. Să nu se mai plictisească. Hai! Spune in timp ce mama strângea farfuriile de pe masă.
Thalia:Te ajut și eu.
Mama:Nu, tu o sa mergi sa te distrezi cu frații tăi. N-ai auzit ce a spus tatăl tău? Spune zâmbind, iar tata se așează în spatele ei, sărutând-o pe gât.
Cedric:Ar face bine să plecăm. N-am chef să vomit pe aici. Spune și se ridică de la masa. El consideră lucrurile astea scârboase, însă eu le consider romantice. Părinții noștri mereu s-au comportat romantic unul cu celălalt.
Ne ridicăm de la masa și vrem sa ieșim din bucătărie.
Tata:Iubito, hai să facem duș împreună.
Scott chicotește atât de tare încât să atragă atenția asupra noastră că înca nu ieșisem din bucătărie.
Mama:Adam..au auzit copiii. Asta e tot ce aud, iar după ies și eu din bucătărie.Thalia:Mergem la sala, băieți?
Cedric:Haide, gașca e acolo. Și Max. Spune mormăind.
Peste tot Max, numai Max, Max, Max.
In câteva minute am ajuns acolo.
Ally:Hei dragilor. Ați venit la timp.
Thalia:Ce se întâmplă?
Ally:O să apară fratele lui Max. Vrea sa ne facă cunoștință cu el.
Thalia:Max are un frate? Întreb mirată. De ce îmi amintesc doar de Max, dar de fratele lui nu? Nu l-am văzut niciodată.
Ally:Și noi am fost la fel de surprinși ca și tine.
Thalia:Și când va veni?
Ally:Acum, trebuie să apară.
Thalia:Ok.
Chiar sunt curioasa sa vad cine e. Adică, nu îmi amintesc deloc de el. Daca stau să mă gândesc mai bine, el nici nu a făcut parte din copilăria noastră. Poate de aia nu-l cunosc. In fine, o sa aflu acum cine e acest frate necunoscut al lui Max.Max:Văd că ai apărut din nou în același loc în care mă aflu eu, păpușă. Ți-am zis că nu poți sta departe de mine. Spune Max in timp ce se apropie de mine.
Thalia:Daca faptul că trăiești cu iluzia asta îți face viața mai fericita, eu nu am nimic împotriva. Insa asta e locul meu preferat și mereu voi veni aici. Indiferent de ce idiot s-ar afla in această încăpere. Spun și vreau să mă depărtez de el, dar mă prinde de braț și se uită în ochii mei. Va vrea iar să mă sărute. Doar nu e nebun sa o facă de față cu toată lumea. Frații mei l-ar omorî.
Thalia:Max, lasă-mă. Spun nervoasă și acesta se uita insistent spre buzele mele.
Thalia:Max.. dă-mi drumul.
Cât voiam să-i mai zic ceva, usa de la intrare se deschise. Toți se întoarsera și priveau ciudat, cred că venise fratele lui Max.
Mă întorc cu fața spre ușă, și simt că o sa pic la pământ. Persoana care intrase acum îmi e atât de cunoscută.
Max:Thalia, ești bine? Mă întrebă Max îngrijorat, văzându-mă că eram pe punctul de a mă dezechilibra.
Îi ignor răspunsul la întrebare. În mintea mea derulează toate acele scene oribile din acea seară nenorocită.
El e cel mai mai josnic pe care îl cunosc! Mi-e scârbă de el. Am fost neajutorată atunci.. eram singura.. n-am putut să mă salvez..
Ce caută aici? De ce a venit? Cine e el?
Max:Ei bine, gașca, el este fratele meu, Aron.
Cum? Imposibil! Nu e posibil una ca asta! Această persoană atât de josnică nu are cum sa fie fratele lui Max.
Nu pot sa cred!Capitolul următor în curând ❤️
Cam scurt, știu, însă atât am putut. Nu am deloc inspirație perioada asta. Blocajul autorului. Dacă aveți idei sau sugestii, spuneți-mi-le și le voi folosi. Daca nu, veți aștepta până îmi va reveni inspirația.
CITEȘTI
You kidnapped my heart ✔️ Vol lV
Ficción GeneralUneori trecutul nu te lasă să trăiești în prezent. Te simți vinovat de toate și părăsit de persoanele cele mai dragi. Îți e greu sa accepți că locul tau nu mai este acolo unde era odată. Dar te întrebi, oare a fost vreodată acolo locul tau? Ei bine...