Capitolul 49 ❤

309 12 2
                                    

Scoatem un geamăt amândoi, iar apoi  eu ma mișc in voie, el dandu-și ochii peste cap.
Max:Vai, iubito... cum te miști! Ma termini...
Max:La propriu si la figurat, spune rânjind, dandu-mi o palmă peste fund. Ce are in seara asta cu fundul meu?
Thalia:Ce ai in seara asta cu fundul meu? il intreb in timp ce il mușc puternic de gât.
Max:Fundul tău ma înnebunește. Habar n-ai cât de mișto se vede de aici. La fel si sânii tăi, care sar jucăuș in sus si in jos, spune mușcând puternic de sfarcul meu.
Max:Ești minunată, femeie! spune și scoate un geamăt gros.
Continui să mă mișc, oferindu-ne plăcere amândurora.
Thalia:Îți plac mișcările mele?il întreb dupa ce m-am aplecat  peste el, mușcându-i lobul urechii.
Max:Da... sânii tăi sar al naibii de sexy in fața mea.
Thalia:Atunci ar trebui sa ne mai jucăm acest joc, spun, iar el ma sărută cu patos, mușcându-mi puternic buza de jos, simțind gustul metalic al sângelui.
Marele final se apropie, căci îl văd pe Max gemând tot mai puternic, iar eu începeam sa tremur toată.
Max:Acum, iubito! Haide, îmi ordonă el, iar amândoi ne-am dat drumul in același timp.
Ma dau jos de pe el si stăm câteva minute asa, revenindu-ne. Îmi place teribil de mult jocul ăsta!
Max:Cine ar fi crezut ca sub chipul tău de înger, se ascunde așa ceva? spune pervers, iar eu imi simt obrajii ca îmi iau foc.
Max:Nu roși, și așa roșeața din obrajiu tăi m-a înnebunit tot timpul ăsta, spune iar eu zâmbesc. Il iau in brațe,  așezându-mi capul pe pieptul meu,  iar el isi înconjoară brațele protectiv in jurul meu, trăgând cearceaful peste noi.
Thalia:Începe sa imi placa jocul asta! Spun, iar el începe sa rada si ma trage mai tare in brațele sale.















































Deniz povestește:

























































Plecasem de la petrecerea aia, iar Cedric a ținut morțiș să mă ducă el acasă. Nu știu de ce, dar am acceptat.
Sunt prea obosită ca sa ma cert. Nu credeam ca voi zice asta vreodată.
Deniz:A fost o petrecere frumoasă, spun pentru a sparge puțin liniștea ce ne cuprinse.
Cedric:Știu, dar tu ai fost mai frumoasă, spune el făcându-mi cu ochiul, iar eu ii zâmbesc.
Nu știu de ce in seara asta sunt atât de dulce, atat de calma, nu ma recunosc.
Poate ca are legătură cu faptul că am vorbit cu Ashley.
Cedric:Am ajuns, imi spune după ce îmi deschide portiera mașinii.
Deniz:Scuze, nu am observat. Căzusem pe gânduri deodată, spun iar el râde, iar apoi înaintăm spre casa mea.
Deschid ușa încet, iar apoi intru.
Deniz:Vrei sa intri și tu? il intreb, iar apoi ma întreb pe mine de ce am făcut asta.
Cedric:Desigur, de ce nu? spune rânjind, iar apoi intrăm in casă amândoi.
Ma îndrept spre bucătărie si îmi scot pe canapeaua din sufragerie sandalele. Ma dor groaznic picioarele.
Cedric:Nu înțeleg cum de puteți să stați pe tocurile astea așa înalte.
Deniz:Nu sunt înalte, spun eu și ma ridic de pe canapea, doar ca, acum sunt foarte obosită si de aceea ma dor.
Cedric:Ei bine, nu mai purta asa înalte, o sa îți rupi picioarele intr-o zi, spune si ma urmează in bucătărie.
























































Deniz:Bei ceva? il întreb in timp ce scot paharele.
Cedric:Nu, după trebuie sa conduc și mașina, spune râzând, iar eu imi pun apă in pahar.
Deniz:Apa nu e alcool, il anunț eu.
Cedric:Ai dreptate, însă nu voiam sa beau apă. As fi vrut ceva mai răcoritor, poate altă dată 
Cedric:Sau...spune rânjind.
Deniz:Sau ce? Spun cu paharul blocat la gură.
Cedric:Aș putea să rămân la tine peste noapte, spune rânjind pervers, iar eu aproape ca ma înec cu apa in gură.
Deniz:Poftim? spun si tușesc, iar el vine lângă mine.
Cedric:Oh, haide, Deniz. Nu fi o copilă.  Nu e ca și cum nu am mai făcut asta până acum, spune si isi duce mâna pe obrazul meu, ridicându-mi privirea la același nivel cu a sa.
Deniz:De ce faci asta?
Cedric:Ce fac? spune mângâindu-mi obrazul.
Deniz:De ce te joci așa cu mine?
Cedric:Dar nu mă joc cu tine, spune serios.
Deniz:Atunci de ce m-ai sărutat? întreb nedumerită, iar el zâmbește.
Cedric:Ah, asta...știam ca si tu vrei, deci, de ce nu?
Deniz:Cedric..spun si imi dau ochii peste cap.
Cedric:Ma placi, Deniz, spune si ma privește in ochi.
Deniz:Nu e adevărat, spun spre apărarea mea.
Cedric:Ba este, Deniz, spune si îmi dă o șuviță de păr după ureche. Degeaba te minți singură, Deniz.
Îmi cuprinde obrajii in mâinile lui, iar apoi își lipește buzele de ale mele.
Doamne! Ce dor mi-a fost de acest sărut!
Buzele lui carnoase le frământă pe ale mele, iar eu scap un mic geamăt atunci când îmi mușcă buza de jos, iar el începe sa râdă.
























































You kidnapped my heart ✔️ Vol lVUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum