Capitolul 28 ❤

159 11 0
                                    

Tata:Pentru că te-a făcut să zâmbești înainte să o fac eu. Spune prefăcându-se supărat.
Thalia:Tu mereu ma faci să râd, tati,spun si imi înconjor mâinile in jurul gâtului lui si il sărut pe obraz.
Mama:Ești cumva gelos, iubitule?întreba mama râzând, in timp ce se așeză pe partea cealaltă a tatei.
Tata:De ce as fi gelos? Sunt tatăl ei, e normal ca isi iubește tatăl.
Thalia:Da tati, te iubesc foarte mult, spun zâmbind, in timp ce îl strâng în brațe. Tu ești eroul meu!
Spun si tata zâmbește triumfător, însă dupa câteva secunde zâmbetul măreț îi dispare.
Tata:Da, dar il iubești și pe idiotul ala de Max.. spune bosumflat.
Thalia:Off tată. Spun oftand. Normal ca il iubesc pe Max, e iubitul meu, spun zâmbind, in timp ce mama se abținea să nu râdă.
Tata:Dar nu e așa ca pe tati il iubești mai mult?
Thalia:Tată! Spun pe un ton oarecum "nervos" si ii arunc o privire ucigătoare.
Tata:Bine scumpo, gata, am tăcut.
Mama:Gata, lasa odata fata in pace si lasa sa iubească pe cine vrea ea. Acceptă că ești pe locul 2. Spune aceasta in timp ce își lăsase capul pe umărul tatei.
Tata:Cu tine am să ma socotesc mai târziu, la munca, blondo. Ii spune in șoaptă mamei, insa se pare ca am auzit si eu. Zâmbesc usor si aștept sa înceapă filmul.
Ador relația lor, si nu doar pentru ca sunt părinții mei. Ci pur si simplu o ador. Se iubesc necondiționat, chiar daca a trecut atat de mult timp. Iubirea lor e vie. Oare eu și Max vom fi așa?














































Cedric povestește:















































Am ieșit in club pentru ca nu aveam ce face. Voiam sa stau cu Thalia si sa ne uităm la un film sau sa facem orice altceva. Însă se pare ca idiotul de Max mi-a luat-o înainte. Din câte am înțeles iese cu el in seara asta. Se pare ca are intenții serioase, fraierul. Important este ca o iubește. Sper ca de data asta sa nu o mai dea in bara si sa nu o mai faca pe Thalia sa sufere.
Aș fi ieșit cu celălalt geamăn al meu, Scott, dar este cu iubita, in oras, ii pregătea o surpriză sau ceva de genul ca fac 2 luni de relație parcă. Aiureli!
De când si-a făcut iubită n-a mai călcat pe aici, adică in sensul ca n-a mai venit sa agățăm fete. S-a îndrăgostit și asta...
De aia nu-mi fac eu relații serioase. Trebuie sa iau cadou pentru ziua ei, daca am ghinionul sa aiba si nume onomastic, trebuie să cumpar cadou si atunci, mai trebuie sa cumpăr cadou si când facem nu știu cat împreună..etc. Si nici nu se mai pune la socoteală Valentine's Day, 8 Martie si etc.
Nu ca banii ar fi o problemă pentru mine, însă nu-mi place să-i cheltui pe pitipoance.










































Am terminat de băut încă un pahar, iar apoi ii fac semn barmanului sa mai pună încă un pahar.
Este o fată undeva la o distanță nu prea mare de mine care imi tot face ochi dulci de vreo 10 minute, însă ma gândesc dacă să o iau pe ea sau sa o iau pe alta. Sunt indecis!
Arunc o privire spre ringul de dans și privirea imi rămâne blocată pe siluetă feminină extrem de sexy. Corpul ei se unduieste perfect pe ritmul muzicii, fapt ce imi creează un disconfort în pantaloni.
Cine e fata asta? Nu am mai văzut-o până acum. Are un păr extrem de lung, ii vine până aproape de fundul sexy si bombat care ma înnebunește cu mișcările lui de câteva minute.
Purta o rochie neagra, mulata pe corp, ce-i scotea perfect formele in evidență.
Nu mai rezist. Mai iau o gura din pahar si il las pe masa, iar apoi ma îndrept către ringul de dans. Trebuie sa o cunosc pe tipa asta!
Imi fac loc printre oameni pana ajung lângă ea. Imi lipesc trupul de al ei, ea fiind cu spatele. In acel moment, pantalonii au început sa ma incomodeze.
Tresare ușor la atingerea trupului meu si se întoarce cu fața spre mine. Daca la corp arata bine, la față nici nu mai zic!
Are niște ochi mari, verzi, genul ala de verde pătrunzător. Observ ca stratul de machiaj nu este cu tonele. Dupa "experiența" mea, este data doar cu puțin fond de ten, rimelul care ii face genele atât de mari și frumoase și un ruj roșu mat. Părul il avea prins într-o coadă de cal, ce ii stătea perfect.
?:Pardon? spuse tipa sexy, iar glasul ei este unul atat de dulce, cum n-am mai auzit până acum.
Cedric:Nu te-am mai văzut până acum aici, esti nouă?
?:Si așa începi tu o conversație cu un străin? Poate sunt un criminal în serie, iar asta e o misiune. Spune serioasă, iar pe mine ma pufnește râsul. Fetița asta firavă nu ar putea omorî nici o muscă.
Cedric:Care din misiuni e asta? intreb, făcându-i jocul.
?:De a sta departe de idioții în călduri. Spune zâmbind.
Cedric:Ghinion, n-o sa poți sa-mi reziști. Niciuna nu poate, spun cu o superioritate de nedescris.
?:Bine, sa testăm. Dansezi?
Cedric:De ce nu? Spun, fiind uimit de tupeul ei.
Ne mișcăm amândoi provocator, iar când se împinge cu fundul in penisul meu, simt ca explodez.
Zâmbește si se inroseaza in același timp, iar eu o apuc in brațe de la spate, cu o mână ii mângâi sanii, iar cealaltă o plimb pe coapsele ei.
Geme ușor și zâmbește, iar eu ii mușc gâtul.
?:Scuze, însă nu sunt vreuna care face parte din categoria ta, de a se destrabala pe aici, in văzul tuturor. Spune in jurul urechii mele, in timp ce melodia se oprise, iar apoi se îndepărtează.
Nu, nu poate pleca! M-a excitat, nu poate pleca asa! Nici măcar nu-i știu numele!
Cedric:Stai! Merg dupa ea si o prind din urmă.
Cedric:Zi-mi barem numele tău. Spun in timp ce o prind de braț.
?:Nu o sa-ti folosească la nimic. Spune si vrea sa plece, insa isi face apariția lângă noi o fată.
?:Gata, Deniz? Ai ajuns? Aha, deci Deniz!
Deniz:Am venit, voi pe unde ati întârziat?
?:L-am așteptat pe Josh, spune si lângă noi isi face apariția același Josh pe care il știu si eu.
Josh:Cedric? Cum de ești singur aici, frate? Spune și dăm noroc, iar fetele se uită mirate la noi.
Cedric:Scott e cu Ada, aniversare de 2 luni de relație, chestii de ale lor, spun indiferent.
Josh:Am înțeles, spune râzând. Ele sunt verișoarele mele, Ashley, spune arătând spre tipa care ne întrerupse pe mine si drăcușorul ala mic din discuție.
Josh:Iar ea este Deniz, spune arătând spre micul specimen al naibi de sexy.
Josh:Fetelor, el este Cedric, unul din băieții din gașca de care v-am zis.
Ashley:Încântată! Spune zâmbind.
Deniz:Josh, eu merg pana la baie. Ne întâlnim pe aici.
Josh:Bine
Cedric:Frate, eu merg sa iau o băutură si vin. Spun si plec.












































Cedric:Deniz, stai!
Deniz:Lasa-mă! Ți-am spus ca nu mă destrabalez pe aici. Ce nu înțelegi? Sunt o grămadă de fete care saliveaza in limbă dupa tine, spune arătând spre ele.
Cedric:Sunt niște curve! Nu-mi pasa de ele. Te vreau pe tine. M-ai excitat al naibi de tare. Spun si începe sa râdă, iar eu ma apropii de ea.
Cedric:Și recunoaște, ti-a plăcut și tie ce-ți făceam până să se oprească muzica. Spun si distanța dintre buzele noastre este de 1 milimetru.
Deniz:Eu..spune si buza de jos ii tremura.
Nu mai aștept sa zica ceva, caci ii sărut buzele mari si carnoase. Sărutul asta imi transmite fiori in tot corpul, iar penisul meu nu mai cooperează. Totul din mine o vrea. O cuprind de talie si o lipesc de un perete, plimbându-mi mâna pe corpul ei. Ii mușc buza de jos, iar ea geme înfundat, mana mea aflându-se pe coapsele ei. Am atât de multe fantezii cu corpul ei in seara asta.
Deniz:Nu aici, Cedric..spune respirând greu, lăsându-si capul pe spate din cauza plăcerii.
Cedric:Mergem la mine, ii spun înțelegând la ce se referă.
Ea da aprobator din cap, iar apoi o trag spre mine, făcându-ne loc prin adunătura de oameni aflată.
Deniz:Putem lua mașina mea, o am parcata chiar aici, spune cand ieșim din club, dau din cap in semn ca da, iar apoi merg dupa ei. Fundul ei se mișcă atat de sexy.
Observ ca tremură, imi scot geaca de pe mine si o asez pe umerii ei.
Deniz:Mulțumesc, spune zâmbind.
Cedric:Cu plăcere. Spun si ajungem în fața mașinii ei.
Urcăm înăuntru, iar eu ma las vrăjit pur si simplu de ea.
O las pe ea sa vada de drum, in timp ce eu analizez situația.
Cum poate fata asta sa arate atat de bine? Si la naiba, chiar e frumoasă.
Nici o fata nu mi-a lăsat impresia asta pana acum, sau sa ma faca vreuna sa fac tot ce am făcut in seara asta.
Fara sa-mi dau seama, masina se oprise.
Deniz:Am ajuns, spune si coboară, eu făcând la fel.
Se pare ca (,) cunoaște orașul bine, daca a înțeles atat de bine unde stau.
O urmez pe ea, si la naiba de mai vad ceva. Sunt atat de beat incat nu mai stiu nimic.
Intram in casa, iar apoi mergem spre camera.
Din cauza beției, mi se pare ca nu imi mai recunosc camera.
Isi lasa geaca mea pe scaun, iar eu o lipesc de perete, sărutând-o. Zâmbește în sărut, iar pe mine ma trec toți fiorii.






































Își lasă capul pe spate, permițându-mi sa-i sarut gatul. Mușc puternic din el, iar ea începe sa geama.
Cobor ușor cu sarutarile spre sânii ei mari, afundându-mi capul in decolteul ei.
Ii masez fiecare san in parte, apoi ma joc cu sfarcurile ei roz întărite, ea gemand incontrolabil.
O intorc cu spatele si ii lipesc trupul de al meu, iar eu încep sa gem. Ii desfac fermoarul si ii dau grăbit rochia jos, sarutandu-i spatele gol, iar ea tremurând.
Cobor pana ajung la fesele ei, care ma așteptau cu nerăbdare. Ii dau o palmă peste fund, inrosindu-l putin, iar ea icneste.
Imi apropii două degete de feminitatea ei, iar apoi ii simt tot corpul tremurând.
O mângâi usor, urmând ca apoi sa imi imtroduc două degete in ea.
Deniz:Cedric..spune gemandu-mi numele.
O întorc cu fața spre mine si o sărut, ea ducându-si mana spre pantalonii mei, mângâindu-mi bărbăția întărită deja.
Imi desface curea si nasturii pantalonilor, eliberandu-mă tot odata si de boxeri.
Imi da tricoul jos, iar apoi imi sărută pătrățelele.
Imi ia bărbăția în mână și o mângâie ușor, făcându-mă sa gem.
Cedric:Să-mi bag...gem înfundat in timp ce-i mușc gâtul.
Ii iau mână in a mea si o asez pe pieptul meu, iar apoi ii desfac parul lung si negru, acesta asezandu-se ușor peste sanii ei.
O intorc cu spatele catre mine si o lipesc de perete, iar apoi ii mai plesnesc încă o data fundul, gemand de data aceasta mult mai puternic.
Imi iau bărbația in mână și o poziționez la intrarea in ea. Atunci când intru, amândoi scoatem un geamăt puternic.
Fata asta e uluitoare! Se mișcă atât de bine, încât...simt ca o sa termin curând treaba asta.
Ii cuprind sanii si ii mângâi, iar apoi o trag de parul ei lung spre mine, sărutând-o, camera fiind umpluta de gemetele noastre.
Deniz:Cedric...spune când finalul ese aproape.
Cedric:Acum, Deniz! Spun si ne dăm drumul in același timp, iar apoi auzindu-se doar respiratiile noastre greoi.
Cedric:Asta a fost cea mai bună partida de sex a mea, si crede-mă, nu o dau in bară niciodată. Spun iar aceasta ranjeste.
Ii cuprind capul in maini, iar apoi o sărut. Blând și dulce.
Buzele ei mari sunt atat frumoase, jur ca le-aș săruta toata ziua.
Ne așezăm amândoi in pat si dormim amândoi îmbrățișați.
O privesc și zâmbesc. Nu știu ce naiba a fost asta, dar nu vreau sa ma gândesc acum. Sunt prea obosit. O voi face mâine, sper doar sa n-am probleme, sa-si creeze scenarii cum ca am fi împreună. Nu sunt capabil sa iubesc. Nici sa ma îndrăgostesc de cineva.

















































Capitolul următor în curând ❤



*am ales astăzi sa scriu despre Cedric si despre viața lui.
Ce părere aveți?

You kidnapped my heart ✔️ Vol lVUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum