Max:Ti-e frig? spun in timp ce imi aprind țigara.
Thalia:Nu, mi-e bine. Spune zâmbind.
Thalia:Unde ai fost ? ma întrebă privindu-mă in ochi.
Max:La barul de lângă colț cu Josh, Alex și Aron. Spun si observ ca ma ia in brațe si ma strânge puternic.
Max:Daca as fi știut ca urma sa-mi dai mesajele alea..aș fi venit de dinainte, spun iar ea începe sa rada.
Max:De unde ai prins curajul asta?
Thalia:Secret, spune si isi ridica privirea spre mine, zâmbind.
Max:Sper ca nu te-am rănit..spun îngrijorat.
Thalia:Nu, ba din contră, mi-a plăcut mult. Spune zâmbind, făcându-se mică in brațele mele.
Max:Stii..e pentru prima data când nu fac sex pervers.
Thalia:De ce?
Max:Pentru ca cu tine este altfel. Nu am vrut sa te rănesc. Spun si o sărut pe frunte.
Max:Când vin părinții tăi?
Thalia:Nu stiu, din cate am înțeles, spre dimineață. De ce?
Max:Întrebam..
Thalia:Hmm..ziceai sex pervers... cat de pervers? Întreba ridicându-si privirea spre mine, zâmbind pervers, iar eu ma uit șocat spre ea. De unde a căpătat tupeul ăsta deodată?
Sting țigara iute iar ea se uită confuză spre mine.
Imi duc mâinile sub genunchii ei si o iau în brațe, luând-o prin surprindere.
Thalia:Max..spune si începe sa rada, in timp ce eu intru in casa cu ea in brațe, privind drept înainte.
Max:Ai cerut sex pervers, sex pervers primești. Spun privind in fața, rânjind, în timp ce ea chicoteste in brațele mele.
N-o sa dormi in seara asta, iubire!Thalia povestește:
Razele soarelui își fac apariția si in camera mea, deranjandu-mi somnul.
Ma foiesc și nu reușesc să ies din strâmtoarea in care sunt prinsă. Ma uit catre el, apoi catre camera si toate imaginile din seara trecută mi se derulează treptat in minte. Încep sa zâmbesc ca o idioată, iar apoi ma mai uit catre Max, care dormea atat de frumos. Idiotul ăsta nu m-a lăsat să dorm toata noaptea!
Am adormit abia pe la 3-4 dimineața din cauza lui, iar acum e aproape 10.
Nu-i corect! Eu m-am trezit iar el inca doarme bine mersi!
Ma apropii catre el si imi lipesc buzele de obrazul lui, sărutându-l scurt pe obraz. Dar acesta se foieste si se întoarce pe partea cealaltă. Ma jur ca il bat!
Oftez lung, iar apoi aud un mic chicot.
Thalia:Ma jur ca te bat, spun furioasa, iar el se întoarce cu fața spre mine, privindu-mă amuzat.
Max:Bună dimineața, iubito! Spune cu un zâmbet nevinovat, iar eu ii scot limba, strambandu-ma la el.
Thalia:Ce-i cu somnul asta pe tine?
Max:Stăteam de câteva minute, am vrut sa vad cum ma trezești si sa te necajesc puțin, spune si isi lasa capul pe pieptul meu, inconjurandu-mi talia cu brațele lui.
Thalia:Ești așa un idiot!
Max:Ba nu, spune zâmbind.
Thalia:Din cauza ta n-am dormit toata noaptea, spun si acesta începe sa rada, iar apoi își lipește buzele de urechea mea.
Max:Daca iubita mea vrea să facem sex pervers, eu nu o pot refuza, imi șoptește el in ureche, făcându-mă sa scot un chicot.
Thalia:Coborâm? Mi-e foame, ma plâng eu ca un copil mic.
Max:Bine, haide. Spune si ne dam amândoi jos din pat. Ce norocos e ca hainele lui se afla lângă pat, nu trebuie sa se deplaseze.
Însă eu da, iar el imi ranjeste pervers, dar decid sa-l evit. Ma simt oarecum stânjenită!Ma îndrept catre dulap, luandu-mi niște haine mai lejere, nu am chef sa merg nicăieri acum.
Imi scot o pereche de pantaloni scurți si un tricou, dar nu ajung la ele. Stiu ca acum se holbeaza la mine, de fapt la fundul meu, dar nu-mi pasa, eu tot nu ajung la ele.
Thalia:In loc sa te holbezi la fundul meu ca un idiot, treci si ajută-ma sa iau hainele de acolo, spun si ii fac semn de unde.
Thalia:Nu ajung, spun intr-un final, dezamăgită de înălțimea mea.
Max vine spre mine cu un rânjet pervers pe față, si imi ia hainele.
Max:Astea? Întreaba in timp ce pune mana pe ele, iar eu dau din cap in semn ca da.
Thalia:Mulțumesc, spun dupa ce mi le dă.
Max:Cum sa ajungi la ele daca tu ești pitică? spune idiotul ca sa ma enerveze si mai mult.
Thalia:Nu sunt eu pitică, au fost ele puse prea sus, spun eu spre apărarea mea, iar el chicoteste.
Max:Bine, cum zici tu, pitico. Spune acesta pentru a ma enerva mai tare, iar eu ii arunc o privire urâtă.
Max:Poți sa te imbraci mai repede, te rog? Spune el deja îmbrăcat.
Thalia:De ce, te deranjează? Il întreb rânjind.
Max:Nu, doar ca ma incită al naibii de tare fundul tău. Am multe fantezii cu el. Fundul tău cere palme. Spune, iar eu ma uit uimită spre el, iar el râde de reacția mea.
Thalia:Ești un nesimțit.
Max:Dar...si ție iti place, spune apropiindu-se de mine, strangandu-mi fesele dezgolite in maini, iar eu scap un mic geamăt.
CITEȘTI
You kidnapped my heart ✔️ Vol lV
Fiksi UmumUneori trecutul nu te lasă să trăiești în prezent. Te simți vinovat de toate și părăsit de persoanele cele mai dragi. Îți e greu sa accepți că locul tau nu mai este acolo unde era odată. Dar te întrebi, oare a fost vreodată acolo locul tau? Ei bine...