Capitolul 5 ❤

214 21 19
                                    

Merg la baie sa mă curăț. Ce incompetent! Da, am făcut referire la Max, când am spus jos despre împărtășitul sentimentelor false, și după, mai pe urmă, să le-o tragă. Exact așa cum face Max cu Amalia. Îl urăsc, cum am putut sa mă încred în el? Cum? Cum am putut sa cred că el chiar m-ar fi iubit?  Cât de proastă am fost atunci...
Îmi curățam berea de rochie, când deodată ușa băii se deschide.
Mă privește râzând..
Max:E doar o bere.
Thalia:Una urât mirositoare care s-a așezat pe rochia mea. Spun eu evitându-l, curățând rochia.
Max:Știu că ai făcut referire la mine, jos, când ai vorbit.
Thalia:Prea puțin îmi pasă mie de ce spui tu. Spun și de data asta mă uit la el, nervoasă.
Max: Poate eu o iubesc pe Amalia cu adevărat, de unde știi tu ? Spune și simt că îngheț.
Thalia:Fii seros, Max. Nu ai putea iubi pe nimeni în afară de tine. Și de Amalia.. las-o in pace. Te rog, ea nu e ca curvele tale. Doar.. doar las-o in pace.
Max:Și de ce as lăsa-o, mă rog? Spune și se apropie și mai mult de mine.
Thalia:Pentru că știu cât de nesimțit ești și o să o rănești. Spun uitându-mă la el.
Max:Ești sigură că asta e motivul?  Spune punându-mi mâna pe talie.
Thalia:Da. Care ar fi altul?
Max:Poate pentru că încă simți ceva pentru mine și că ești geloasă pe Amalia. Poftim? Pe bune, acum chiar aberează.
Thalia:Poftim!? Pufnesc in râs. Ai vrea tu Max. Ai vrea tu. Nu sunt geloasă pe Amalia. E prietena mea, și încerc să o apăr de un nemernic ca tine. Spun evitându-i privirea.
Max:Ești sigură?
Thalia:Da. Max își duse două degete spre bărbia mea și îmi mutase privirea spre el, privindu-l în ochi acum, degetele sale fiind încă pe bărbia mea, plimbându-se până la buza inferioară și înapoi.
Max:Atunci spune asta privindu-mă în ochi. Am înghețat.. cealaltă mână o avea pe talia mea, mișcând-o ceea ce mă făcea să tresar. Atingerile lui îmi provoacă fiori, dar și greață, amintindu-mi de acel moment nenorocit. El zâmbise când pielea mea devenise pielea găinii.
In acel moment intrase cineva in baie. M-am dat de lângă el și am ieșit din baie, mergând jos la ceilalți.
Ce mai vrea acum de la mine? De ce nu mă lasă în pace?






























După câteva minute venise și el, și se așeză din nou la locul lui, lângă Amalia.
Thalia:Despre ce vorbeați? Întreb când îi observ că râd cu toții.
Mira:Ne-am amintit de tine făcând-o pe "iubita geloasă", spune râzând.
Thalia:Din nou? Frate, terminați cu asta? Ce e așa amuzant? Spun și mă bufnește râsul. Bine..da..e amuzant. Spun și încep și eu să râd cu ei.
Alex:Da..ca acum mi-o aduc aminte pe Thalia, când era geloasă, acum mult timp. Nici moartă nu mai scăpa fata aia din mâinile tale. Spune râzând, iar apoi când își dă seama ce prostie a putut să zică, tace. Idiotul de Max rânjea. Cred că își amintise și el.
Amalia:Tu ai avut un iubit ? Sau..ai ?Spune uitându-se la mine.
Thalia:Nu..spun eu bâlbâită.
Amalia:Spusele lui Alex nu rezultă asta.
Josh:Ia uită-te la mine, vreo 2 luni am lipsit de aici. Daca un băiat s-a dat la tine, spune-mi. Și îți jur că-l omor.
Thalia:Nu, nu am avut nici un iubit. Și nici nu voi avea, cel puțin nu de curând. Alex e un prost, vorbește gura fără el. Toți băieții sunt niște idioți. Nu vreau iubit, nu-mi trebuie. Spun încercând să-l privesc pe Max, fără ca să-și dea cineva seama. Încă rânjea, idiotul.
Amalia:Nu vei mai spune asta după ce te vei îndrăgosti de cineva. Spune și zâmbește.
Thalia:Nu vreau să mă îndrăgostesc..spun eu.. mi-e bine așa cum sunt. Spun, dat nici eu nu cred ce zic.
Amalia:Nimeni nu se îndrăgostește când vrea. Dragostea vine pur și simplu. Spune și încep să mă gândesc la multe alte amintiri.
Thalia:Haideți să vorbim despre altceva, va rog. In acel moment sunase telefonul Amaliei.
Amalia: Scuzați-ma. Spuse și se îndepărtă de noi, ca sa răspundă la telefon.
Thalia: tu ești idiot? Spun în șoaptă și îi dau un pumn în braț.
Cum să vorbești despre asta ? Ți-am zis că acel capitol s-a terminat. Mai ales de față cu Amalia. Spun ultimele 2 propoziții și mai încet, sperând ca Max nu mă aude.
Alex: Scuze, spune acesta. Am uitat, pentru un moment am uitat că ea nu știe.
Thalia:O data dacă mai pomenești de asta, Te omor!
Alex:S-a înțeles, șefa!
Thalia:Continuăm jocul?
Ceilalți dau aprobator din cap.



































You kidnapped my heart ✔️ Vol lVUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum