Capitolul 3 ❤

220 17 19
                                    

Îmi amintesc chiar și acum primul nostru sărut, aici, in sala asta. Când intrase ca un fulger pe ușa, mă ridicase de scaun, se uită adânc în ochii mei și observa că îi aveam lăcrimați. Plânsesem atunci, deoarece îl văzusem cu o fată. Deși nu era al meu, mă durea să-l știu că altele îl pot avea cu ușurință, iar eu..care-l iubeam enorm de mult nu puteam. Se pare că mă văzuse atunci și venise după mine. Își duse două degete spre obrajii mei ștergându-mi lacrimile. Mă cuprinsese de talie, mă trase către el și își lipise buzele de ale mele.
Îmi mai amintisem de felul în care rămâneam aici, până târziu, împreună, jucându-ne și făcând alte lucruri de îndrăgostiți.
Îmi amintesc și de prima noapte de dragoste. Da..am făcut dragoste cu Max..nu mă înțelegeți greșit, nu mă las ușor, a trecut mult timp dupa relația noastră când am simțit nevoia să fac dragoste cu el. Am făcut-o de vreo 2 ori, după care, ne-am despărțit. Îmi lipsesc atingerile lui.
Acest gând mă înspăimântă. Îmi trezește o amintire neplăcută. Încă o amintire neplăcută, pe care am ales sa o las in urmă. Nimeni nu știe de ea, nici măcar Ally. Niciun băiat nu s-a mai atins de mine de atunci, de când am plecat. De fapt, eu nu m-am mai apropiat de nici un băiat. M-am axat mai mult pe carte.
Și mi-am mai amintit de ceva.. la această amintire, o lacrimă îmi udă obrazul. De ce trebuia să îmi aduc aminte de asta?
Thalia:Nu, las-o.
?:Cum ai ajuns tu aici? Pleacă, acum!
Thalia:Las-o in pace. Vreau sa fac un pas in față, ca s-o salvez, să ieșim de aici, dar în acel moment, tipul aruncase bățul de chibrit aprins pe podeaua uda de motorină.
Thalia:Nuuuu! Spun și merg sa o salvez, dar, mă intoxic din cauza fumului.
Îmi șterg lacrima de la ochi și vreau să plec. Rămân uimită când văd cine se afla in spatele meu.


Tresar deodată când văd cine e.
Max:Scuze, nu am vrut sa te sperii. Păreai gânditoare și nu voiam să-ți întrerup gândurile.
Thalia:E in regulă. Spun eu retrasă.
Max:Ce faci aici ?
Thalia:Am..am vrut sa stau un pic singură aici. De când am venit nu am reușit să stau singură. Spun și mă uit în altă parte, numai la el nu.
Max:Te-ai schimbat.. spune și rămân nedumerită. In ce sens m-am schimbat? Eu sunt aceeași din totdeauna! El e cel care s-a schimbat!
Max:Ești mult mai matură acum.
Aha..deci la asta se referea. Are dreptate, într-un fel. Întâmplările prin care am trecut m-au maturizat enorm de mult.
Max:Dar gingășia și felul tău de a fi nu au dispărut, spune zâmbind.
Thalia:Mulțumesc..cred.. spun și mă uit la el, care mă analiza din cap până în picioare. Ce-i cu asta? Parca as fi un fotomodel !
Dau sa plec, dar, deodată intră Amalia in sală.
Amalia:Ah, aici erai , iubitule.
Inima mi se oprește. Tocmai i-a spus "iubitule" ?
Amalia:Hei Thalia, tu inca ești aici ?
Thalia:Da.. am rămas un pic singură, plecam acum. Spun și mă uit cu coada ochiului către Max, care mă privea cu...părere de rău? Ce naiba?!
Amalia:Pff..aș fi vrut să mai stai..dar...se înserează și ești obosită, din câte se vede. Du-te. Pa scumpo!
Thalia:Pa, spun și zâmbesc. Arunc o privire către Max, care avea aceeași privire, iar apoi ies din sală.
Amalia:Iubitule.. unde ai dispărut?
Max:Am venit să-mi iau căștile, le-am uitat aici. Spune dezinteresat, neacordându-i atenție Amaliei.
Ei doi sunt împreună!? Mbine...Amalia nu știa despre relația mea cu Max.. dar...de ce acest gând mă întristează? Nu ar trebui să fiu tristă, e treaba lui Max cu cine este, nu a mea. Nu ar trebui să mă intereseze de relațiile lui. Dar...îmi pare rău pentru Amalia. Ea chiar este o fată bună. Merita ceva mai bun decât Max. Max ar răni-o. S-ar juca cu sentimentele ei și ar face-o să sufere. Iar Amalia nu merită asta.
















Merg direct acasă și mă trântesc direct in pat.
Mama:Hei scumpo, ai adormit? Spune în timp ce bate la ușă.
Thalia:Nu mama, intră. Spun și mă ridic în fund.
Mama:Cum a fost ziua ta, iubito?
Thalia:A fost super. Am fost la sală, m-am întâlnit cu Ally și cu ceilalți prieteni. A fost o zi superbă. Chiar mi-a fost dor de ei. Spun neamintind de Max.
Mama:Știi că Ally are iubit, nu ?
Dau din cap afirmativ și zâmbesc.
Mama:Mattew chiar e un băiat de treabă. Sunt împreună de când ai plecat tu. Au atâtea luni împreună, ma bucur pentru ei.
Thalia:Și eu. Și mie Mattew mi s-a părut băiat de treabă. Se vede că o iubește și ține la Ally. Spun și zâmbesc, iar..gândul mi se duce la Max..
Mama:Pe Max l-ai văzut ..? Mă întreabă și deja simt un nod în gât.
Thalia:Mda.. spun și îmi las capul pe genunchi, iar apoi îmi amintesc de Max și Amalia.
Mama:Ești bine, draga mea?
Thalia:Da, sunt bine. Mint eu in timp ce zâmbesc.
Mama:El și Amalia sunt împreună...
Thalia:Știu...am aflat și eu. Nu-mi pasă. Max nu mai exista pentru mine. E un capitol încheiat. Spun eu cât pot de serioasă.
Mama:Bine scumpo, odihnește-te acum. Spune și mă sărută pe frunte, iar apoi pleacă din cameră.







You kidnapped my heart ✔️ Vol lVUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum