Capitolul 43 ❤

196 12 4
                                    

Intru in baie și dau drumul la apă, iar apoi intru in cada.
La scurt timp dupa ce ma relaxez in cada, Max isi face apariția in baie.
Thalia:Ce naiba cauți aici, Max? Intreb nervoasă, iar el intra in cada.
Max:Doar nu credeai ca o sa stau acolo, in timp ce te știu aici goală.
Thalia:Era bine daca credeam, spun si acesta râde.
Pune gelul de duș pe burete și mi-l plasează pe tot corpul, chinuitor de încet.
Imi sărută umerii, iar apoi fruntea. Dacă el m-a chinuit pe mine, așa o sa ii fac si eu lui.
Iau buretele și il mișc încet pe corpul lui, aplicând mici săruturi înainte de a aplica gelul de duș pe corpul lui.
Ii simt mușchii incordandu-se, si zâmbesc satisfăcută.
Max:Thalia...imi geme numele, pentru a mia oara in seara asta.
Thalia:Da, iubitule.
Max își lasa capul pe spate, iar apoi eu pornesc apa.
Ma privește încruntat, iar eu ii zâmbesc cât de dulce pot.
Ne clatim amândoi, iar apoi, el s-a oferit sa mă șteargă.
Ia prosopul și ma șterge, făcându-mi pielea de găină.
Max:Asta se întâmplă când te joci cu focul, iubire, spune mușcându-mi gâtul.
Intr-un final, ieșim din baie, iar el se năpustește asupra buzelor mele sălbatic.
Thalia:Max..spun gemând, iar el se așează in pat, peste mine.
Thalia:Max..mi-e somn, spun plângându-mă ca un copil.
Acesta începe sa râdă, iar apoi se așează lângă mine, trăgând cearceaful peste noi.
Max:Ok, de data asta ai scăpat, spune si ma strânge in brațe
Max:Te iubesc! Mereu, doar pe tine! Sa nu uiți asta! Spune si imi sărută creștetul capului, iar zâmbetul mi s-a lărgit pana la urechi.
Thalia:Si eu te iubesc enorm, iubitule! Spun si il simt cum ranjeste, iar apoi inchid ochii, încercând sa adorm.












































































Thalia povestește:




























































Încerc cu greu sa imi deschid ochii, insa nu pot. Este atat de bine in pat. Si cu toate astea, imi simt corpul sechestrat de două brațe mari și puternice, înconjurate in jurul corpului meu, de parca as fi plecat undeva in timp ce dormeam.
Mă întorc cu fața către el, si jur, e cel mai frumos bărbat pe care l-am văzut vreodată!
In fiecare dimineață când deschid ochii și il privesc, mi se topește inima cand il văd. Max chiar este un bărbat frumos, si e doar al meu! Ranjesc la acest gând, iar apoi ma joc cu mâinile in părul său.
Lui n-am sa ii recunosc niciodată asta. O sa i se urce la cap, după.
































































Max:Nu te mai holba așa la mine. Ma faci să mă emoționez, spune si bufnesc intr-un râs zgomotos, iar Max ma privește neutru.
Max:Nu râde, sunt o fire mai emotivă. Asa e felul meu, mai timid, spune si râd din nou, si observ ca se abține cu greu sa nu râdă.
Thalia:Ieri seara nu mi se părea că ești așa..spun zâmbind, și imi las capul pe umărul său.
Max:Oh, ieri seara! Spune rânjind. Ieri seară a fost o mică excepție.
Thalia:Mhm...spun lungind "m-ul" de la sfârșit, iar acesta ma strânge și mai mult in brațe.
Max:Neața, iubito.
Thalia:Neața, ii spun zâmbind, si îi sărut obrazul.
Max:Cum ai dormit? Spune si se joacă cu o șuviță din părul meu.
Thalia:Nu prea pot spune ca am dormit...dar..da, am dormit bine, zic, si râdem amândoi.
Thalia:Putem sa mai rămânem așa, te rog? spun si ma așez mai confortabil în brațele sale.
Max:Desigur, spune și ma sărută cast pe buze.



































































You kidnapped my heart ✔️ Vol lVUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum