Uvízli jsme v čase 🖤

117 1 0
                                    

Měla jsem pocit, že se mi Hektor celý zbytek dne jenom vyhýbal.
A pak se mi to potvrdilo.

Vyšla jsem ze záchodů a šla chodbou dál až ke své skříňce kde jsem si ho všimla jak se opírá o skříňky naproti té mé, ale nebyl tam sám.

Stála tam kolem něj jeho parta a on se bavil s nějakou holkou která stála přímo u něj a rukou mu přejížděla po hrudi.

Když jsem se na něj pousmála a on to viděl, otočil pohled k dívce a začal jí vášnivě líbat.

Chvíli jsem na tu scénu jen udiveně zírala, ale jakmile jsem si všimla jak se mu ta holka sápe jazykem do úst a ošahává jeho břicho pod tričkem, udělalo se mi blbě a radši jsem odvrátila pohled ke své skříňce, kterou jsem odemkla, vzala si potřebné věci na hodinu, zabouchla jsem ji a prostě jsem odešla do třídy ve které máme zrovna hodinu informatiky.

,,Tak a teď se dejte do práce studenti, na konci hodiny budu chtít vidět vaší poslanou prezentaci u mě na emailu" řekne učitel po té co nám dal přesné informace o tom co a jak máme dělat.

Pustila jsem se tedy do práce. Nebylo to nic těžkého. Dostali jsme za úkol udělat prezentaci na téma ,,naše oblíbené místo kde se cítíme nejlépe"

Moc dobře jsem věděla kde se cítím nejlíp a tak mi netrvalo dlouho a měla jsem hotovo.

,,Hej psst Hailey, pomůžeš mi s tím?" drkne do mě Hektor v hodině.
,,Co? Co chceš?" řeknu podrážděně.
,,Co ti je? Hm no to je jedno, potřebuju poradit jak to poslat do mailu" poškrábe se na zátylku a zírá na obrazovku.

,,Nic mi není, to musíš nejdřív kliknout sem a pak sem no a máš to" zašeptám.
,,Co? To to bylo jenom o dvou kliknutích? Aha no" potichu se zasměje a konečně se na mě podívá.

,,Ještě něco?" zeptám se a ironicky se usměju.
,,Ne" odmlčí se a pak pokračuje ,,vlastně by tu něco bylo" pousměje se.
,,Jo a co?" prokroutím očima.
,,Pojď se mnou na rande" řekne mi.
,,Haha chvíli bych myslela že to myslíš vážně" zasměju se tiše.

Vážně se na mě podívá a já zjišťuju, že si srandu doopravdy nedělá.

,,V žádným případě s tebou nepůjdu na rande, před chvílí jsi se líbal na chodbě s Jassie a teď chceš jít se mnou na rande?" zeptám se udiveně.
,,Ehm joo" přikývne.
,,Nikam s tebou nepůjdu Baine" odpovídám už s vážnějším výrazem.
Ten se jen drze pousměje a odvrátí pohled na jinou část třídy.

,,Ještě mě budeš prosit abych si tě všímal a někam s tebou šel" zašeptá

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Ještě mě budeš prosit abych si tě všímal a někam s tebou šel" zašeptá.
,,To se uvidí" pousměju se.

Hned jak jsem to dořekla, zazvonilo na konec hodiny. Hmmm jak přesné.
Vstanu ze židle a odcházím se svými věcmi ze třídy tak jako ostatní.

Celý den jsem přemýšlela nad tím rozhovorem s ním.
Nejdřív mě zve na kafe, pak mě zvedne na své auto a provokuje, poté mě ignoruje a dělá jakobych neexistovala a nakonec mě zve na rande? Co se to sakra děje?

Konečně je konec školy a já jdu domů.
Dneska jdu zase sama, Heath má ještě nechat podepsat nějaký papír učitelem, kvůli lékaři prý a pak spolu půjdeme na brigádu.

Doma jsem jen chvíli, tak akorát abych se převlékla do černých legín a černé košile, kterou nosím jen když jdu ke Grayovi pracovat s Heathem.
Vezmu si na cestu banán a vycházím z domu.

,,Hmm chtěl bych být ten banán" uslyším hlas za sebou.
Otočím se a spatřím Hektora se skatem v ruce.

,,Chceš sníst?" zeptám se ironicky.
,,Moc rád, pokud mě budeš jíst ty, tak si nemám na co stěžovat bejby" řekne flirtovním tónem a navlhčí si své rty jazykem.
,,Takhle balíš ty holky furt?" zajímám se.
,,Ehh no jo, teda no já nevim" odpoví zmateně, nejspíš ho zaskočila má otázka a tak začne lehce měnit barvu.

,,Aha, no hele támhle ti jde jedna z nich" zamířím pohled na místo za ním a ukážu tam, kde ve skutečnosti nikdo není.
,,Coo?" prudce se otočí a já mezitím jdu prostě dál, jakoby nic.
,,Hej, to nebylo hezký" křičí na mě z dáli.
,,Já vím, ode mě není hezký nic" pousměju se a pokračuju si v cestě.

Čekala jsem že to vzdá, ale nevzdal. Po chvilce jsem slyšela kroky za sebou a musím říct, že jsem vůbec nečekala že by mi vůbec mohl udělat něco takového.

Přejde ke mě ze zadu, chytne mě kolem pasu a přehodí si mě přes rameno.

,,Hhh, do prdele co to děláš? Koukej mě okamžitě pustit Baine! Dělej! Musím na brigádu sakra!" začnu na něj křičet a škubat sebou ve snaze dostat se ven z jeho sevření.
,,Omluv se mi a pustím tě" řekne a plácne mě přes zadek.
,,Au! Za co jako?" syknu na něj.
,,Za to že mi říkáš Baine i přes to, že víš mé jméno a za to že jsi mi kecala o tý holce, která tam vůbec nebyla" řekne.
,,To neřeknu" odpovím a plácám ho dál po zádech ve snaze se dostat dolů na pevnou zem.
,,Fajn, tak to budeš mít tu prdelku pěkně červenou" pousměje se šibalsky a znovu mě přes ní silně bouchne.
,,Auu" syknu bolestí, ale s ním to nic nedělá a opakuje ránu.
,,Au, tak fajn. Omlouvám se za to všechno" řeknu hlasitě.

Najednou se zastaví a pokládá mne opatrně na zem.

,,Ty jsi takovej idiot" řeknu mu a chytnu se za zadek.
,,Zlobivé holky dostanou to co si zaslouží" mrkne na mě a jde blíž.
,,Nejsem zlobivá" odpovídám mu a dívám se mu přímo do očí.
,,Ale jo Hailey jsi a to na tobě mám rád. Nenecháš se jen tak sbalit jako ostatní holky" povídá a při tom jednou rukou mi upravil nezbedné vlasy.

Jakoby se najednou zastavil čas a já v něm uvízla s Hektorem.

,,Chci aby jsi šla teď se mnou" řekne mi tiše.
,,Já nemůžu, musím na tu bri"
,,Řekl jsem strýčkovi, že dnes nepřijdeš" odpoví.

Zůstala jsem v údivu a najednou jsem nevěděla co říct.

,,Pojď se mnou prosím" chytne mě za ruku Hektor a dívá se mi do očí.
Chvíli váhám, ale nakonec odpovím...

Přiznej toKde žijí příběhy. Začni objevovat